iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   probleem met exchange (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/147394-probleem-exchange.html)

ferrywalter 04-11-13 18:24

probleem met exchange
 
Dag allemaal, ik ben sinds kort in bezit van de iphone 5S.
Nu wil ik de exchange server van mijn werk configureren op de iphone maar krijg steeds de melding: "De verbinding met de server is mislukt". Ik heb de instellingen exact genomen van mijn ipad. Daar werkt het prima; maar op mijn iphone mislukt de verbinding. Kent iemand dit probleem? Weet iemand de ultieme oplossing? Bedankt alvast.

Cliffiphone4 04-11-13 20:36

is dit op zowel de Wi-Fi als de 3g dezelfde foutmelding?

ferrywalter 04-11-13 21:08

Dag Cliffiphone4,
Dank voor je reactie.
Ja, zowel op de Wi-Fi als op de 3G en 4G.

wollie1979 04-11-13 22:47

ik zou eerst even via je werk vragen welke instellingen je exact moet invoeren. Het kan voorkomen dat wat er op het scherm van je iPad staat niet exact hetzelfde is wat je moet invoeren.

Zo heb ik laatst ook de gegevens van mijn werk mailaccount ingevoerd en als ik dan terugkijk in dat account dan staan een paar gegevens weer anders ingevuld. Het device doet dat blijkbaar automatisch of het is een wisselwerking tussen het device en het exchange account.

ferrywalter 05-11-13 08:51

Heb eea. laten checken op onze ICT afdeling. Alles staat goed. Men zegt dat het kan liggen dat er nu een 64 bits processor in het toestel zit. Hoop dat er meer klachten zijn zodat Apple hier iets aan kan doen.

Cliffiphone4 05-11-13 13:11

dat is dan wel vreemd inderdaad. Dan zou ik het ook niet weten als zelfs je ICT afdeling het zegt. Succes verder in ieder geval!

jemmie 05-11-13 14:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ferrywalter (Bericht 931258)
Heb eea. laten checken op onze ICT afdeling. Alles staat goed. Men zegt dat het kan liggen dat er nu een 64 bits processor in het toestel zit. Hoop dat er meer klachten zijn zodat Apple hier iets aan kan doen.


Ik werk zakelijk ook met een exchange server, 2010, maar hier zijn al diverse iPhone 5s'en op aangesloten zonder problemen.

Weet jij welke versie jullie gebruiken?

Mischien kun je mij een mailtje sturen zodat ik op mijn prive exchange een account aan kan maken om te testen of deze wel werkt.

ferrywalter 05-11-13 20:19

Dag Jemmie, bedankt voor je reactie. Ik ga morgen op m'n werk vragen welke Exchange wij hanteren. Zoals je al zei jullie iPhones 5S..!!!! werkt gewoon?? Ik laat het je morgen weten.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:57.