//

iPhone 5 batterij probleem

iPhone 5 batterij probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb (al een paar maanden) een probleem met mijn iPhone 5 waardoor hij vaak tussen de 10-30 procent uitvalt. Ook wordt hij vaak ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-11-13, 17:37
joeriblaau joeriblaau is offline
• iOS 6.0 beta
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 29
Standaard iPhone 5 batterij probleem

Hoi,

Ik heb (al een paar maanden) een probleem met mijn iPhone 5 waardoor hij vaak tussen de 10-30 procent uitvalt. Ook wordt hij vaak koud in huis terwijl het daar een aangename temperatuur is, hij voelt dan kouder aan dan de omgeving waarin hij is. Ook komt hij soms gewoon koud uit mijn zak terwijl ik dit bij mijn vorige iPhones nooit had. Hij valt dus uit en na een tijdje kan ik hem weer gewoon opstarten, al ben ik dan al weer als de doods dat hij weer uitvalt. Ik vraag me af of iemand hier wat op weet, of dat ik terug naar T-Mobile moet of Apple store. Ik heb hem al meerdere keren gerestored en dat mocht ook niet baten.

Groet,
Joeri
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-11-13, 19:00
Cliffiphone4's schermafbeelding
Cliffiphone4 Cliffiphone4 is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 272
Standaard

Hoi,

Waar heb je hem vandaan, i.c.m. een T-Mobile abonnement?
  #3  
Oud 06-11-13, 10:55
Cliffiphone4's schermafbeelding
Cliffiphone4 Cliffiphone4 is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 272
Standaard

Sorry 5MM5, maar jij bent echt een IOS7 hater. Je hoeft niet bij elk forum een heel betoog te houden, maak dan een eigen topic aan met je betoog, kun je meteen zien hoeveel mensen het met je eens of oneens zijn.
En nog iets, als je naar de apparaten van Jouri kijkt zie je dat hij iOS 6 heeft.
  #4  
Oud 06-11-13, 11:06
5MM5 5MM5 is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 9
Standaard

Ik ben geen ios7 hater, sterker nog, ik zie vele verbeterpunten.
Ik begrijp niet waarom duizenden mensen op deze website accuproblemen hebben door deze update. Jij wel? Daar gaat het me om.
  #5  
Oud 06-11-13, 12:03
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 5MM5 Bekijk bericht
Ik ben geen ios7 hater, sterker nog, ik zie vele verbeterpunten.
Ik begrijp niet waarom duizenden mensen op deze website accuproblemen hebben door deze update. Jij wel? Daar gaat het me om.
En daarom moet je in elk topic hetzelfde tekstje plaatsen? Daar is niemand mee verder geholpen denk ik.

Zoals gezegd, maak hiervoor een eigen topic aan of pik in op een topic dat daarover gaat.

Want hiermee is de TS niets geholpen natuurlijk. En daar gaat het uiteindelijk om.

Bedankt voor je begrip.
  #6  
Oud 06-11-13, 12:04
Mert1234 Mert1234 is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 63
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cliffiphone4 Bekijk bericht
Sorry 5MM5, maar jij bent echt een IOS7 hater. Je hoeft niet bij elk forum een heel betoog te houden, maak dan een eigen topic aan met je betoog, kun je meteen zien hoeveel mensen het met je eens of oneens zijn.
En nog iets, als je naar de apparaten van Jouri kijkt zie je dat hij iOS 6 heeft.
Kan niet anders doen dan Cliff gelijk geven haha. Dat jij hier enorm veel last van hebt zegt niet dat alle andere iPhones dat hebben. Goede kennis van mij heeft een iPhone 5 en recentelijk geüpdatet naar iOS7 en is er wel erg te spreken over. Op het gebied van de batterij merkt hij ook weinig verschil.

Er zijn ook vele trucjes zodat de batterij het langer gaat uithouden. Misschien moet je dat eens gaan proberen. Wellicht ook een reserviekopie maken, dan je iPhone terug naar fabrieksinstellingen doen, en daarna configureren als nieuwe iPhone om vervolgens je reservekopie terug te zetten. Zijn slechts suggesties maar is te proberen.
  #7  
Oud 06-11-13, 12:16
Cliffiphone4's schermafbeelding
Cliffiphone4 Cliffiphone4 is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 272
Standaard

gelukkig zijn mensen het met me eens
  #8  
Oud 06-11-13, 12:25
5MM5 5MM5 is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 9
Standaard

Eerste poster is Joeriblaau: het gaat om een relatief nieuwe iphone. Onder consumentenrecht kun je teruggaan naar degene waar je de iphone gekocht heeft. Deze zijn onder dit recht verplicht jou te helpen. Hopelijk lost dit je post op.

Mert1234:
iCulture peilt: heeft iOS 7 effect op de batterijduur van je iDevice? - iPhoneclub.nl
(vul in en zie het resultaat.....), paar duizend mensen genoeg?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 6 november 2013 om 11:27 ----------

cliffiphone 4:
Jouri heeft wellicht een iphone 4S, maar beschrijft een iphone 5.....
Het syteem van dit forum geeft 1 mogelijkheid voor telefooninvoer.
  #9  
Oud 06-11-13, 12:32
Mert1234 Mert1234 is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 63
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 5MM5 Bekijk bericht
Eerste poster is Joeriblaau: het gaat om een relatief nieuwe iphone. Onder consumentenrecht kun je teruggaan naar degene waar je de iphone gekocht heeft. Deze zijn onder dit recht verplicht jou te helpen. Hopelijk lost dit je post op.

Mert1234:
iCulture peilt: heeft iOS 7 effect op de batterijduur van je iDevice? - iPhoneclub.nl
(vul in en zie het resultaat.....), paar duizend mensen genoeg?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 6 november 2013 om 11:27 ----------

cliffiphone 4:
Jouri heeft wellicht een iphone 4S, maar beschrijft een iphone 5.....
Het syteem van dit forum geeft 1 mogelijkheid voor telefooninvoer.
Net wat ik zeg, als jij je een beetje verdiept in hoe dit zelf deels te kunnen verhelpen, dan kom je al een heel eind! Denk als je wat overbodige functies uitzet, misschien de batterij opnieuw kalibreert, dat je iPhone 5 dan bijna net zolang meegaat als voorheen. Tuurlijk is iOS7 ook niet geoptimaliseerd voor de 5 dus zal je er uiteindelijk een klein beetje op achteruit gaan. Maar dat is logisch want de nieuwste software is grotendeels gebaseerd en bedoeld voor de nieuwste telefoon in het assortiment en dat is de iPhone 5 helaas voor jou sinds 2 maanden niet meer.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4S batterij probleem chinchilla iPhone algemeen 8 22-10-13 21:50
iPhone 4S batterij probleem iRoos iPhone algemeen 10 07-11-12 15:59
Batterij probleem iPhone 4S Claudia38 iPhone algemeen 9 11-09-12 22:35
Iphone 4 batterij probleem osj iPhone algemeen 2 13-08-10 15:45
Iphone batterij probleem homie Archief 4 24-12-08 16:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:54.