//

Vervelend! Waarom moet ik steeds een nieuwe Apple ID aanmaken??

Vervelend! Waarom moet ik steeds een nieuwe Apple ID aanmaken?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goeieavond! Mijn papa heeft het volgende probleem. Hij moet altijd maar opnieuw een nieuw Apple ID aanmaken. Plots, zomaar verschijnt om de zoveel tijd een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 05-11-13, 19:49
Etjntn Etjntn is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 3
Standaard Vervelend! Waarom moet ik steeds een nieuwe Apple ID aanmaken??

Goeieavond! Mijn papa heeft het volgende probleem. Hij moet altijd maar opnieuw een nieuw Apple ID aanmaken. Plots, zomaar verschijnt om de zoveel tijd een scherm met de vraag op het Apple ID in te geven. Dit lukt niet, dan probeert hij opnieuw maar na een poging of drie is hij verplicht een nieuw ID in te stellen met ander paswoord. Hij krijgt ook mails met de mededeling dat zijn paswoord gereset is terwijl hij helemaal niks deed. Dit is een zeer vervelend probleem. Er zijn periodes geweest dat hij dit dagelijks moest doen, nu ongeveer om de 14 dagen. Weet iemand raad? Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-11-13, 22:40
blubber13 blubber13 is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 77
Standaard

mischiens een hacker xd
  #3  
Oud 05-11-13, 23:18
Cliffiphone4's schermafbeelding
Cliffiphone4 Cliffiphone4 is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 272
Standaard

Lijkt op hackers inderdaad.
Maak eens een enorm moeilijk wachtwoord aan.
  #4  
Oud 05-11-13, 23:43
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Weet je zeker dat er staat dat hij een nieuw ID moet instellen? Ik neem aan dat het gaat om een wachtwoordreset. En hoeveel verschillende accounts hebben jullie nu al aangemaakt? Ik denk echt dat jullie een nieuw wachtwoord instellen verwarren met het creëren van een nieuw account. Het kán namelijk niet dat Apple zomaar een account, laat staan meerdere, permanent sluit.

Het klinkt alsof zijn Apple ID net als vele duizenden andere continu geprobeerd en gereset wordt. Niet echt 'hackers' maar meer een geautomatiseerd systeem waar al langer last van is.

Apple ID: de waarschuwing 'Deze Apple ID is om veiligheidsredenen gedeactiveerd' verschijnt

Het lijkt me handig om contact op te nemen met Apple, die kunnen natuurlijk kijken wat er precies gebeurd is:
Apple - Support - iTunes - Contact opnemen
__________________
Disclaimer: Tips en advies op het internet volg je altijd op eigen risico
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apple ID aangemaakt mr wil verwijderen en nieuwe aanmaken mArAdonA iPhone algemeen 5 19-10-14 14:10
ik moet steeds inloggen op mijn apple id chris83 iPhone algemeen 10 20-09-13 09:49
Apple TV: Moet steeds opnieuw thuisdeling aanzetten Faffie Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 1 03-12-12 19:02
Alle iDevices: Jailbreak, waarom moet iedereen hetzelfde doen? Ruben.cc Jailbreak 5 20-05-11 12:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:53.