//

iTunes herkent iPhone 5 als onbekend apparaat

iTunes herkent iPhone 5 als onbekend apparaat discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond, Ik ben redelijk nieuw op het forum, heb al flink gezocht naar topics over hetzelfde probleem, maar het is telkens net wat anders. Vergeef ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-11-13, 23:28
knish knish is offline
• iOS 7.0.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 6
Standaard iTunes herkent iPhone 5 als onbekend apparaat

Goedenavond,

Ik ben redelijk nieuw op het forum, heb al flink gezocht naar topics over hetzelfde probleem, maar het is telkens net wat anders. Vergeef me als er wel al een topic is, en laat me dat vooral zien, maar voor nu de volgende situatie:

In augustus ging mijn iPhone 5 ineens uit zichzelf uit om na een tijdje weer aan te gaan. Sindsdien geen problemen meer gehad. Tot afgelopen week. Hetzelfde probleem deed zich voor: iPhone uit zichzelf uit, na een tijdje weer aan, vervolgens weer uit als hij op stand by ging. Dit herhaalde zich een paar keer tot hij helemaal niet meer aan ging. Helaas zat ik in Parijs, dus heb het voor toen even gelaten voor wat het was, omdat ik hem ook niet aan itunes kon koppelen. Nu net terug, en gelijk maar door naar repair service in Rotterdam. Ik had namelijk het vermoeden dat de batterij niet meer goed was. Hij heeft een aantal dingen geprobeerd, maar niks werkte. Tot hij hem aan iTunes koppelde. iTunes herkende mijn iPhone, maar ik had geen beeld. Verevolgens helemaal hersteld. Opeens was er weer beeld.

Vervolgens toegangscode etc ingevoerd, alleen toen was het probleem dat op het scherm van mijn iPhone stond: "onbekend apparaat". Deze melding kwam ook in iTunes tevoorschijn. Daarna nog een paar keer helemaal hersteld, maar dezelfde meldingen kwamen tevoorschijn. Nu is mijn vraag, is hier wat aan te doen, en zo ja, wat? Is het een hardware fout of toch software? Zit aardig met m'n handen in het haar... Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone is gedeactiveerd en usb apparaat wordt niet herkent in windows 7 NickWouters iPhone algemeen 1 09-04-13 16:02
Werkende iPad mini wordt herkend als nieuw apparaat door iTunes PentaxK7 iPad algemeen 3 17-02-13 20:33
Windows: Ipad al in gebruik, Itunes wil Ipad instellen als nieuw apparaat boswachter85 iTunes 1 01-02-13 20:45
Windows: iTunes herkent geen enkel iOS apparaat Katja66 iTunes 0 11-11-11 15:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:19.