iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Toon jouw 4G snelheid met je iPhone 5s!!! (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/147474-toon-jouw-4g-snelheid-iphone-5s.html)

diebote 06-11-13 01:17

Toon jouw 4G snelheid met je iPhone 5s!!!
 
1 Bijlage(n)
Deze snelheid is in Ridderkerk gehaald met mij iPhone 5s....razendsnel....ben zeer tevreden
Zullen we met zij allen deze nieuwe topic bij houden om te kunnen vergelijken hoe wij de 4G snelheid ervaren.....:):)

kenneth12345 06-11-13 12:38

Jammer hier in België, iPhone 5 én 5s zijn beiden geschikt voor 4G, nog van geen enkel toestel gebruik kunnen maken! Schandalig!!

simlockvrij 07-11-13 00:09

ik snap de fun factor, maar blijf me toch afvragen wat je met 4g moet? ik heb 3g en haal snelheden van meer dan 15 mb op t vodafone netwerk, en zou niet zo goed weten waarom ik 4g nodig zou hebben en meer zou betalen.

ipeertje 07-11-13 00:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door simlockvrij (Bericht 931913)
ik snap de fun factor, maar blijf me toch afvragen wat je met 4g moet? ik heb 3g en haal snelheden van meer dan 15 mb op t vodafone netwerk, en zou niet zo goed weten waarom ik 4g nodig zou hebben en meer zou betalen.

Gezien je snelheid van 15mbps zal je hoogstwaarschijnlijk een Vodafone Red abonnement hebben. Dat betekend dus dat jij 4G mag gaan gebruiken als jij een toestel hebt dat daarvoor geschikt is. Dus je betaald eigenlijk al voor 4G, maar je gebruikt het niet. :)

iNemesis 07-11-13 01:23

:D waarom alleen op de 5s . ik heb i5 , of loop ik al weer achter ?

met mijn i5 haal ik in den haag ook 43MBps bij goed signaal.

RWK 07-11-13 02:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door diebote (Bericht 931579)
Deze snelheid is in Ridderkerk gehaald met mij iPhone 5s....razendsnel....ben zeer tevreden
Zullen we met zij allen deze nieuwe topic bij houden om te kunnen vergelijken hoe wij de 4G snelheid ervaren.....:):)

Heb je er ook goed gebruik van kunnen maken? Of valt 4G weer uit als je ergens anders bent?

Mert1234 07-11-13 08:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door diebote (Bericht 931579)
Deze snelheid is in Ridderkerk gehaald met mij iPhone 5s....razendsnel....ben zeer tevreden
Zullen we met zij allen deze nieuwe topic bij houden om te kunnen vergelijken hoe wij de 4G snelheid ervaren.....:):)

Ik heb ook vodafone en ik moet zeggen dat ze best wel onduidelijk doen over wanneer en waar ze het verder gaan uitrollen.. T-Mobile heeft in mijn regio begin februari 4G beschikbaar, maar vraag me af of vodafone tegen die tijd dat ook heeft. Gaat wel erg traag zoals ze het nu doen :p

simlockvrij 07-11-13 08:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ipeertje (Bericht 931918)
Gezien je snelheid van 15mbps zal je hoogstwaarschijnlijk een Vodafone Red abonnement hebben. Dat betekend dus dat jij 4G mag gaan gebruiken als jij een toestel hebt dat daarvoor geschikt is. Dus je betaald eigenlijk al voor 4G, maar je gebruikt het niet. :)

Ik heb nog een oud iPhone Abbo zonder 4 g. En ga vandaag over naar Ziggo

stevenvds 07-11-13 10:37

1 Bijlage(n)
Hierbij mijn snelheid. Locatie: IJmuiden.

Is het niet raar dat ik verbonden met een server in Zoetermeer? Ik ben daar altijd mee verbonden namelijk, ook thuis in Rotterdam...

diebote 07-11-13 10:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RWK (Bericht 931924)
Heb je er ook goed gebruik van kunnen maken? Of valt 4G weer uit als je ergens anders bent?

Nou in het algemeen heb ik een snelle verbinding binnen Ridderkerk, niet overal haal ik zo'n snelheid maar dan wel gemiddeld 30MB en ben ik zeker zeer tevreden...

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 november 2013 om 09:54 ----------

Top...:d...stuur anders een printscreen van je behaalde snelheid..


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:54.