iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Update iOS 7.0.3 lukt niet (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/147476-update-ios-7-0-3-lukt-niet.html)

Appeltje66 06-11-13 09:24

Update iOS 7.0.3 lukt niet
 
Goedemorgen.
Ik krijg na het downloaden van de update telkens de melding : foutmelding update mislukt .
Weet iemand wat ik alsnog zou kunnen doen ?
Vriendelijke groet.

Guest-20180925190238 06-11-13 09:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Appeltje66 (Bericht 931593)
Weet iemand wat ik alsnog zou kunnen doen ?

Het toestel aan de computer aansluiten. iTunes starten en updaten met iTunes. Synchroniseer het toestel eerst met iTunes alvorens de update uit te voeren.

Appeltje66 06-11-13 09:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 931594)
Het toestel aan de computer aansluiten. iTunes starten en updaten met iTunes. Synchroniseer het toestel eerst met iTunes alvorens de update uit te voeren.

Ga ik proberen, dank je.

Cliffiphone4 06-11-13 10:42

Nou, als je een iPhone 5s hebt zou ik hem wel updaten hoor. Bij mij(en mijn vrienden) loopt de Touch ID een stuk beter na de update 7.0.3.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 6 november 2013 om 09:44 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 5MM5 (Bericht 931607)
Beste Appeltje 66,

Ik zou die update van IOS7 maar niet uitvoeren. Er ontstaan talloze problemen bij bijna 70% van de Iphone bezitters (zie verder op deze website).
Zelf heb ik meerdere iphones thuis en 1 ervan heeft nu accuproblemen. Na 6 uren begeeft deze het. Dit probleem is direct aansluitend ontstaan na installatie van IOS7. Ik raad het echt iedereen af dit te installeren, totdat Apple met een verbeterde versie komt.

Uitgebreid met Apple gebeld, de medewerkers wisten exact waar het om ging. De apple site zelf heeft zelfs een aparte button gemaakt voor IOS7 accu problemen ....... Men erkende het probleem, ze mochten alleen niets garanderen voor reparatie, omdat de senior heer dat moest ....... die aan de lijn gehad, wilde niet schriftelijk reageren, men laat de iphone bezitters gewoon in de kou staan. Reparatiekosten tot 211 euro werd me verteld, moest het zelf maar opsturen naar Amsterdam Apple.
Als alle mensen met iphone accu problemen (op deze website al 70% van meer dan 5.000 mensen) rond de 100 - 211 euro gaan betalen aan Apple voor herstel ........ dat is makkelijk verdienen.
Het basisgevoel van Apple (Jobs?) lijkt me hier totaal verdwenen.
Installeer die update dus NIET

meldt je iPhone aan op de Apple site en ze komen hem je ophalen aan de deur.

Guest-20180925190238 06-11-13 10:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 5MM5 (Bericht 931607)
De apple site zelf heeft zelfs een aparte button gemaakt voor IOS7 accu problemen .......

Kan je een link plaatsen naar die Apple website met "iOS 7 accu button"?

5MM5 06-11-13 11:18

De pagina bestaat gelukkig al jaren.

De button "ios7" bestaat nog maar kort.
Sinds wanneer zou volgens jou die button daar dan al staan? Eeuwen?

Wat ik bedoel is: wat is de reden dat Apple een speciale IOS7 button accu problematiek online heeft staan. Kun je mij dat uitleggen? Past dat bij de resultaten van het onderzoek op deze website?

Guest-20180925190238 06-11-13 11:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 5MM5 (Bericht 931631)
De button "ios7" bestaat nog maar kort.
Sinds wanneer zou volgens jou die button daar dan al staan? Eeuwen?

Die "iOS 7 knop" staat daar sinds de release van iOS 7. En dit omdat iOS 7 de enige iOS versie is die Apple nog ondersteund. Vroeger stonden daar iOS 6, 5, 4 enz... "knoppen".

5MM5 06-11-13 11:29

Als dat zo is, is de gebruiker indirect "verplicht" de update te installeren.
Substantiële problemen (dan heb ik het niet over een paar kleine bugs, maar zaken als accu's die nog maar een paar uur werken) voortkomend uit een dergelijke update: waar hoort volgens jou dan de aansprakelijkheid te liggen van de werking?

Guest-20180925190238 06-11-13 11:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 5MM5 (Bericht 931634)
Als dat zo is, is de gebruiker indirect "verplicht" de update te installeren.

Zullen we nu terug "on topic" gaan en trachten om de TS te helpen met haar/zijn probleem. Als je de behoefte hebt om jouw ervaringen met Apple met God en klein Pierke te delen dan maak een eigen topic aan zoals eerder geadviseerd.

5MM5 06-11-13 11:51

Appeltje66, je schreef: "Ik krijg na het downloaden van de update telkens de melding: foutmelding update mislukt".
Ik zou de iphone verbinden met itunes. Eerst een reservekopie maken van je iphone. Dan installeren als nieuw iphone. Vervolgens kun je kiezen of je je oude gegevens terugzet op de iphone. Probeer dat eens. als dat lukt ben je klaar.
Lukt dat niet, dan is er nog een andere optie, maar dan ben je wel meer gegevens kwijt. Van te voren zorg je dat je via icloud een kopie hebt van de meest belangrijkste zaken (zoals je agenda en contacten en soms documenten). Maak voor de zekerheid sowieso ook een reservekopie in itunes. Dan installeer je de iphone als nieuw, maar zet je de reservekopie niet terug. Je gaat de iphone installeren via je icloud account (die mogelijkheid is er bij het opnieuw installeren). Dan komen je gegevens zoals je die van te voren had gedeeld met Icloud (contacten, agenda, documenten etc) terug op je telefoon. Apps e.d. zul je opnieuw moeten installeren. Wellicht dat je probleem dan opgelost is.
Succes.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:58.