//

Passbook leeg

Passbook leeg discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Passbook gebruik ik niet regelmatig, maar was altijd wel blij dat ik daar mijn Airmiles, Gamma en andere pasjes terug kon vinden (en gebruiken). Nu ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-11-13, 11:53
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard Passbook leeg

Passbook gebruik ik niet regelmatig, maar was altijd wel blij dat ik daar mijn Airmiles, Gamma en andere pasjes terug kon vinden (en gebruiken).

Nu kom ik er net achter dat hij helemaal leeg is....? En via de website addtopassbook.com kan ik niets meer toevoegen omdat ik de melding krijg dat Safari niets kan downloaden?

Maar.....los daarvan.....kan ik op de 1 of andere manier nog uit een oude reservekopie alleen DIE data terughalen, want om nu een reservekopie terug te zetten van tig maanden geleden is voor mij geen optie.

Ik heb het over terughalen, want terugzetten zal wel niet kunnen. Dus: met een bepaalde tool die een oude reservekopie kan uitlezen en dan de oude pasgegevens (nummers) terug kunnen halen zodat ik ze weer handmatig kan toevoegen (al moet ik dan nog wel zien uit te zoeken hoe je dat dan tegenwoordig moet doen).

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 6 november 2013 om 12:18 ----------

Ik heb met iPhone Backup Extractor telkens 2 bestandjes weten terug te halen en daar zaten ook de barcodes bij. Vervolgens heb ik Passmaker gekocht en daarmee de passen aangemaakt voor Passbook.

Case solved
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4s; Passbook editor? hot12345 iPhone algemeen 2 01-11-12 09:57
passbook coupons kleine jan iPhone Apps 3 24-10-12 22:18
Passbook verwijderen Franky1234 iPhone Apps 2 22-10-12 16:54
Paylogic kaarten in Passbook blingbling iPhone Apps 6 01-10-12 13:42
Passbook brightness jooskieffer iPhone algemeen 3 22-09-12 12:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:33.