//

iPhone 5S gebruiken in Amerika

iPhone 5S gebruiken in Amerika discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil een nieuwe iPhone 5S aanschaffen in NL. Ik ga echter misschien over een half jaar voor een langere tijd naar Amerika. Vragen: 1. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-11-13, 15:48
heisax heisax is offline
• iOS 7.0.1
• 7.0 beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 1
Standaard iPhone 5S gebruiken in Amerika

Ik wil een nieuwe iPhone 5S aanschaffen in NL. Ik ga echter misschien over een half jaar voor een langere tijd naar Amerika.
Vragen:
1. Kan ik dan de NL iPhone 5S in Amerika gebruiken?
2. Belangrijker: Kan ik dan een Amerikaanse sim card kopen en de telefoon in Amerika gebruiken. Kan ik dan alle operators gebruiken of alleen AT&T en TMobile?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-11-13, 17:36
ipeertje ipeertje is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 270
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door heisax Bekijk bericht
Ik wil een nieuwe iPhone 5S aanschaffen in NL. Ik ga echter misschien over een half jaar voor een langere tijd naar Amerika.
Vragen:
1. Kan ik dan de NL iPhone 5S in Amerika gebruiken?
2. Belangrijker: Kan ik dan een Amerikaanse sim card kopen en de telefoon in Amerika gebruiken. Kan ik dan alle operators gebruiken of alleen AT&T en TMobile?
Een iPhone gekocht in Nederland is simlock vrij (tenzij hij grijs geïmporteerd is) dus je kan hem in Amerika gebruiken.

Volgens mij zijn AT&T en T-Mobile de enige providers in de VS die met een simkaart werken, de andere providers werken met CDMA, dus je zal dus moeten kiezen tussen AT&T en T-Mobile.
  #3  
Oud 06-11-13, 17:41
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door heisax Bekijk bericht
Kan ik dan alle operators gebruiken of alleen AT&T en TMobile?
Je kan alle USA GSM netwerken gebruiken. Naast AT&T en T-Mobile zijn er nog veel (lokale) GSM providers.
  #4  
Oud 07-11-13, 22:48
Hug0 Hug0 is offline
• iOS 7.0.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 1
Standaard

AT&T en T-Mobile zijn de enigen met GSM netwerken (er zijn wel een aantal virtual providers op hun netwerken) en je iPhone werkt daar met 2G of 3G. Waarschijnlijk geen 4G want het gebruiken ze andere 4G frequenties dan een Nederlandse/Europese iPhone ondersteunt.
Als je geen jaarcontract wil afsluiten is AT&T waarschijnlijk geen goede optie en zou ik voor T-Mobile gaan. Hang er vanaf hoe lang je blijft en waar in de VS.

Bij deze meteen een oproep: als er iemand zijn Amerikaanse (T-Mobile) iPhone 5S 64GB Space Grey tegen mijn Nederlandse wil ruilen laat het me weten! De mijne is een week oud, krasvrij, en met Nederlandse garantie.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
kan je een unlockte iphone uit amerika in belgie gebruiken en hoe zit het met de gara frerodes iPhone algemeen 18 11-04-12 17:40
Langere tijd in Amerika: iPhone in Amerika kopen of hier? Cupcake Koopinformatie USA 0 26-07-10 17:02
Iphone4 uit Amerika in Nederland gebruiken? thomassi9 Koopinformatie USA 20 25-06-10 13:45
iPhone 3G (NL) in Amerika roelandm Internet in buitenland (roaming) 1 05-08-09 23:16
Wie heeft ervaring om Iphone in Amerika te gebruiken? herk0039 Koopinformatie USA 2 17-09-08 18:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:51.