//

Nieuwe iPhone 5s problemen

Nieuwe iPhone 5s problemen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Sergiano mijn eerste was nochtans lekker discreet geluid.. deze is vooral storend Hmm.. test het morgen dan ook maar eens met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 07-11-13, 14:55
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sergiano Bekijk bericht
mijn eerste was nochtans lekker discreet geluid.. deze is vooral storend
Hmm.. test het morgen dan ook maar eens met je nieuwe 5S. Volgens mij moet dit normaal zijn, het is niet hetzelfde als bij de iPhone 5 bij je vorige filmpje. Die was erger!

Hoop dat hier meer 5S bezitters zijn die dit even nachecken
__________________
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 07-11-13, 15:08
Sergiano Sergiano is offline
• iOS 14.3
• 10.2.1
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 240
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RWK Bekijk bericht
Hmm.. test het morgen dan ook maar eens met je nieuwe 5S. Volgens mij moet dit normaal zijn, het is niet hetzelfde als bij de iPhone 5 bij je vorige filmpje. Die was erger!

Hoop dat hier meer 5S bezitters zijn die dit even nachecken
ik heb het beter opgenomen met minder ruis. hebt u nog steeds dezelfde mening? dit is volgens my echt niet normaal..

iphone 5s strange vibration sound - YouTube
  #23  
Oud 07-11-13, 15:11
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sergiano Bekijk bericht
ik heb het beter opgenomen met minder ruis. hebt u nog steeds dezelfde mening? dit is volgens my echt niet normaal..

iphone 5s strange vibration sound - YouTube
Ik zal even een filmpje maken met mijn iPhone 5S! Moment ��

EDIT:Hij staat online:

Opgenomen met een iPad 3, sorry voor de slechte kwaliteit, hoe wel het geluid wel duidelijk is!

Laatst gewijzigd door RWK; 07-11-13 om 15:33.
  #24  
Oud 07-11-13, 15:35
Sergiano Sergiano is offline
• iOS 14.3
• 10.2.1
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 240
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RWK Bekijk bericht
Ik zal even een filmpje maken met mijn iPhone 5S! Moment ��

EDIT:Hij staat online: iPhone 5S Vibration Sound - YouTube
Opgenomen met een iPad 3, sorry voor de slechte kwaliteit, hoe wel het geluid wel duidelijk is!
idd maar mss zit het bij jou ook los. mijn vorige 5s was echt discreet zoals het hoorde.
  #25  
Oud 07-11-13, 15:39
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sergiano Bekijk bericht
idd maar mss zit het bij jou ook los. mijn vorige 5s was echt discreet zoals het hoorde.
Die van jou heb je al zeker verstuurd? Zo niet, kan je dan van die ook een filmpje plaatsen?
  #26  
Oud 07-11-13, 15:49
Sergiano Sergiano is offline
• iOS 14.3
• 10.2.1
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 240
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RWK Bekijk bericht
Die van jou heb je al zeker verstuurd? Zo niet, kan je dan van die ook een filmpje plaatsen?
neen dat heb ik niet meer.. maar het was echt zacht , als het in myn hand lag , en ik liet het trillen was het normaal zonder geluid... deze ratelt echt.
anyway apple gebeld en ik kreeg direct een nieuwe.. best vreemd zo snel..
ik post zowieso een video als ik hem heb
  #27  
Oud 07-11-13, 16:57
JEROENDB JEROENDB is offline
• iOS 8.0.2
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 94
Standaard

Ik heb mijn iphone 5 getest (dus nog niet de S) deze maakt ook eigenlijk zoveel geluid, dat denk ik toch. Ik heb hierover eigenlijk nog niet zo veel nagedacht, maar idd zelfs al staat hij op stil maakt hij nog redelijk wat geluid. Voor mij stoort het niet echt. Het is voor mij al 3 jaar geleden dat ik nog een nokia had... maar ik denk idd niet dat deze zo veel lawaai maakte. Ik denk zelfs niets.

Ik vraag mij uiteindelijk af wat ik de bedoeling van het trillen? Dat je voelt dat je een telefoon of bericht krijgt zonder dat iemand het hoort, bv in een vergadering...

Maar wat ik wel stoort is bv. mijn zoon heeft een 4S die maakt ook zoveel lawaai.
Die staat altijd op stil, maar als hij hier 's avonds voor TV zit, wordt ik ook idd gek van het gezoom contstant Alle minuten 1 x van al zijn berichtjes of smskes. Ook als ik de wagen aan het rijden ben... constant dat gezoom. Da's best wel irritant.

Je kan het af zetten, er zou misschien een optie moeten bijkomen dat je het trillen net zoals het geluid stiller of harder zet...
  #28  
Oud 07-11-13, 17:05
Sergiano Sergiano is offline
• iOS 14.3
• 10.2.1
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 240
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JEROENDB Bekijk bericht
Ik heb mijn iphone 5 getest (dus nog niet de S) deze maakt ook eigenlijk zoveel geluid, dat denk ik toch. Ik heb hierover eigenlijk nog niet zo veel nagedacht, maar idd zelfs al staat hij op stil maakt hij nog redelijk wat geluid. Voor mij stoort het niet echt. Het is voor mij al 3 jaar geleden dat ik nog een nokia had... maar ik denk idd niet dat deze zo veel lawaai maakte. Ik denk zelfs niets.

Ik vraag mij uiteindelijk af wat ik de bedoeling van het trillen? Dat je voelt dat je een telefoon of bericht krijgt zonder dat iemand het hoort, bv in een vergadering...

Maar wat ik wel stoort is bv. mijn zoon heeft een 4S die maakt ook zoveel lawaai.
Die staat altijd op stil, maar als hij hier 's avonds voor TV zit, wordt ik ook idd gek van het gezoom contstant Alle minuten 1 x van al zijn berichtjes of smskes. Ook als ik de wagen aan het rijden ben... constant dat gezoom. Da's best wel irritant.

Je kan het af zetten, er zou misschien een optie moeten bijkomen dat je het trillen net zoals het geluid stiller of harder zet...

het stoort me vooral omdat het verschil zoo immens groot was met myn vorige 5S daar voelde je het goed, maar je hoorde het echt niet.. als die nu in een stoffen zetel ligt trilt die zo hard dat het gelijk op een tafel ligt..
ik wacht nu vol ongeduld op mn 3e 5's
  #29  
Oud 08-11-13, 17:02
Sergiano Sergiano is offline
• iOS 14.3
• 10.2.1
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 240
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RWK Bekijk bericht
Die van jou heb je al zeker verstuurd? Zo niet, kan je dan van die ook een filmpje plaatsen?
Ik heb zonet alweer een nieuwe iphone 5s gekregen. om u toch even het verschil te tonen heb ik mijn laatste nieuwe vergeleken met mijn vorige nieuwe.
de linkse is die met de harde trilling en de rechter is de nieuwe...
zie je het verschil.
ik kan garanderen dat als je de iphone vast hebt het nog irritanter is
https://www.youtube.com/watch?v=UyPw...ature=youtu.be
  #30  
Oud 08-11-13, 17:43
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Ik heb het gehoord, er is echt een duidelijke verschil!
Nu ik het ook gehoord hebt klinkt die linker wel irritant..

Voldoet de nieuwe iPhone nu wel naar jou wens?
  #31  
Oud 08-11-13, 18:49
Sergiano Sergiano is offline
• iOS 14.3
• 10.2.1
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 240
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RWK Bekijk bericht
Ik heb het gehoord, er is echt een duidelijke verschil!
Nu ik het ook gehoord hebt klinkt die linker wel irritant..

Voldoet de nieuwe iPhone nu wel naar jou wens?

Het was nog irritanter in het echt. Zelf als het in de zetel ligt is het super opvallend. Wat normaal niet de bedoeling is.
De nieuwe werkt perfect. Super service van Apple. Gisteren rond 16h gebeld en vandaag om 11uur waren ze hier.
  #32  
Oud 09-11-13, 21:23
Sergiano Sergiano is offline
• iOS 14.3
• 10.2.1
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 240
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RWK Bekijk bericht
Daar heeft Apple ook een oplossing voor als je na de 2e, 3e en zelfs naar de 4e refurb toestel gaat. Na je 4de toestel bieden ze je een nieuw toestel in doos, of thuis opgestuurd geseald met alle accessoires aan. Ook compleet met nieuw fabrieksgarantie. Als jou model niet op voorraad is krijg je dan automatisch een gelijkwaardig of nieuwer toestel.

Ik betwijfel het echter dat refurbished modellen zo snel kapot gaan, anders gaat er iets niet goed bij Apple.

Zoals je weet heb ik problemen met die powerknop. Ik ben naar de telenetshop geweest en die man zei dat het veel te los zit. Ik ben ook naar mediamarkt gaan kijken en ook daar zitten ze zo los niet...
Ik denk dat ik uit voorzorgen beter opnieuw contact bel naar Apple. Kan ik een volledig nieuwe eisen dus gesealed? Het zou m'n 3e toestel zyn in 1 week dat zou echt niet mogen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone en iPod problemen met nieuwe iTunes MGMC iPhone algemeen 0 01-07-13 16:06
Nieuwe Ipod constant problemen itunes sebasrabet iTunes 0 30-12-11 23:50
Nieuwe iPhone 4 met problemen.... mennovdveen iPhone algemeen 3 20-08-10 08:37
Nieuwe netwerk problemen Vinnyme iPhone algemeen 4 05-11-08 22:46
nieuwe SOFTWARE werkt zonder problemen? j0han1987 Archief 2 30-10-08 08:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:43.