//

Nieuwe iPhone 5s problemen

Nieuwe iPhone 5s problemen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPhone 5s had problemen en werd vervangen nu heb ik hem voor het eerst en ik heb wederom soms geen geluid als ik bel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06-11-13, 17:11
Sergiano Sergiano is offline
• iOS 14.3
• 10.2.1
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 240
Standaard Nieuwe iPhone 5s problemen

Mijn iPhone 5s had problemen en werd vervangen nu heb ik hem voor het eerst en ik heb wederom soms geen geluid als ik bel of opgebeld wordt. Dat is toch niet normaal? Of is dat software gerelateerd.
Verder trilt mijn nieuwe 5s echt vreemd.. Gelijk er iets los zit kent iemand dat gevoel en wat raden jullie aan
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-11-13, 17:33
Cliffiphone4's schermafbeelding
Cliffiphone4 Cliffiphone4 is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 272
Standaard

Was dat eerste probleem hetzelfde?
  #3  
Oud 06-11-13, 17:40
Sergiano Sergiano is offline
• iOS 14.3
• 10.2.1
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 240
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cliffiphone4 Bekijk bericht
Was dat eerste probleem hetzelfde?
Dat was 1 van de problemen die ik met mijn vorige had ook ja.. Maar op het internet vind ik niemand die dat voorheeft met een 5s

En wat met de trilling?
  #4  
Oud 06-11-13, 18:04
rsnhakan rsnhakan is offline
• iOS 17.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 496
Standaard

Ik heb mijn iPhone al 2 keer omgeruild omdat die erg hard trilt. Nieuwe is de oplossing!
  #5  
Oud 06-11-13, 18:40
Sergiano Sergiano is offline
• iOS 14.3
• 10.2.1
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 240
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rsnhakan Bekijk bericht
Ik heb mijn iPhone al 2 keer omgeruild omdat die erg hard trilt. Nieuwe is de oplossing!
Toch niet weer? Ik heb hem pas 1 dag. Ik kan toch weer geen 30 euro betalen voor expres service
  #6  
Oud 06-11-13, 18:45
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sergiano Bekijk bericht
Toch niet weer? Ik heb hem pas 1 dag. Ik kan toch weer geen 30 euro betalen voor expres service
Dit mag uiteraard niet gebeuren, ik zou nu nog contact met ze opnemen. Ze zullen de 30 euro dan ook vergoeden, maar dit is mijn ervaring. Zo'n senior advisor zal de zaak genoemd hoog opnemen en alles eraan doen om een goed werkende telefoon terug te geven. Als het goed is heb je een case nummer en een e-mail van degene die je geholpen heeft, of je kan de chat uitproberen, dan bellen zij jou, en dat scheelt jou weer telefoonkosten.

Hier werkt mijn 5s perfect, geen getril en gesprekskwaliteit is beter dan bij de iPhone 5. Als je tenminste op je iPhone aan het tikken bent, dan hoor je wel iets wat los is, maar dit is volkomen normaal en hadden de voorgaande modellen ook.
__________________
  #7  
Oud 06-11-13, 18:50
Sergiano Sergiano is offline
• iOS 14.3
• 10.2.1
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 240
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RWK Bekijk bericht
Dit mag uiteraard niet gebeuren, ik zou nu nog contact met ze opnemen. Ze zullen de 30 euro dan ook vergoeden, maar dit is mijn ervaring. Zo'n senior advisor zal de zaak genoemd hoog opnemen en alles eraan doen om een goed werkende telefoon terug te geven. Als het goed is heb je een case nummer en een e-mail van degene die je geholpen heeft, of je kan de chat uitproberen, dan bellen zij jou, en dat scheelt jou weer telefoonkosten.

Hier werkt mijn 5s perfect, geen getril en gesprekskwaliteit is beter dan bij de iPhone 5. Als je tenminste op je iPhone aan het tikken bent, dan hoor je wel iets wat los is, maar dit is volkomen normaal en hadden de voorgaande modellen ook.

Dus dat die hard trilt en zo een raar geluid maakt is naast het feit dat ik met MOMENTEN geen geluid hoor als ik bel of gebeld word een reden om hem direct om te ruilen voor een andere?
Wat een soep ga dat worden met waarborgen ? Ik heb nog steeds m'n originele 5s ook liggen omdat ups er niet kon om komen voor alsnog
  #8  
Oud 06-11-13, 18:59
ipeertje ipeertje is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 270
Standaard

Als je in de buurt van Amsterdam woont of vaak komt dan zou je ook een afspraak kunnen maken bij de Genius Bar in de Apple Store. Daar kunnen ze jouw iPhone gelijk vervangen voor een andere.
  #9  
Oud 06-11-13, 19:48
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Dat trillen/beven zie ik soms ook eens maar het stoort niet.
  #10  
Oud 06-11-13, 20:02
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sergiano Bekijk bericht
Dus dat die hard trilt en zo een raar geluid maakt is naast het feit dat ik met MOMENTEN geen geluid hoor als ik bel of gebeld word een reden om hem direct om te ruilen voor een andere?
Wat een soep ga dat worden met waarborgen ? Ik heb nog steeds m'n originele 5s ook liggen omdat ups er niet kon om komen voor alsnog
Zoals ik al eerder zei, zou je contact moeten opnemen met Apple. Over dat waarborgen is jou eigen verantwoordelijkheid. Als jij je oude iPhone 5s opstuurt is dat geen enkel probleem.

En of dat echt een reden is om hem weer op te sturen? Als jij er last van hebt, en nu nog steeds last van hebt, dan denk ik dat dat een reden is om hem weer op te sturen. Je hebt er immers wel een hoop geld voor betaald! En voor dat geld moet alles werken, dus ook bij het bellen moet jij jou gesprekspartner kunnen verstaan

Ze zullen je echt niet naaien daar bij Apple hoor. Als je het verhaal eerlijk verteld dan komt het allemaal wel in orde.
  #11  
Oud 06-11-13, 20:40
Sergiano Sergiano is offline
• iOS 14.3
• 10.2.1
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 240
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RWK Bekijk bericht
Zoals ik al eerder zei, zou je contact moeten opnemen met Apple. Over dat waarborgen is jou eigen verantwoordelijkheid. Als jij je oude iPhone 5s opstuurt is dat geen enkel probleem.

En of dat echt een reden is om hem weer op te sturen? Als jij er last van hebt, en nu nog steeds last van hebt, dan denk ik dat dat een reden is om hem weer op te sturen. Je hebt er immers wel een hoop geld voor betaald! En voor dat geld moet alles werken, dus ook bij het bellen moet jij jou gesprekspartner kunnen verstaan

Ze zullen je echt niet naaien daar bij Apple hoor. Als je het verhaal eerlijk verteld dan komt het allemaal wel in orde.

Het is niet zozeer dat het me stoort dat het probleem is...
Maar wel het feit dat de trilling echt hard is en dat is volgens my niet normaal.. Het rammelt gelijk een beetje en wil problemen in de toekomst vermijden..
  #12  
Oud 07-11-13, 10:36
Sergiano Sergiano is offline
• iOS 14.3
• 10.2.1
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 240
Standaard

Deze morgen meteen Apple gebeld en ze sturen nieuwe op. Voor de mensen die niet weten wat het is : YouTube iPhone vibration rattle.
Heel vervelend en zou niet mogen voor een vervangtoestel. Ze moeten dat toch gezien hebben in de fabriek ?
  #13  
Oud 07-11-13, 11:28
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sergiano Bekijk bericht
Deze morgen meteen Apple gebeld en ze sturen nieuwe op. Voor de mensen die niet weten wat het is : YouTube iPhone vibration rattle.
Heel vervelend en zou niet mogen voor een vervangtoestel. Ze moeten dat toch gezien hebben in de fabriek ?
Nu je het zegt, dat moet zeker gezien worden in die strenge controles die ze hebben, maar er kan van alles gebeuren want hij moet van China naar daar en dan naar daar en dan liggen ze even stil en dan worden ze weer ergens meegenomen en dan komen ze uiteindelijk in de Store en dan in jou handen.

Ik hoop dat het allemaal wel in orde komt!
  #14  
Oud 07-11-13, 13:07
Sergiano Sergiano is offline
• iOS 14.3
• 10.2.1
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 240
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RWK Bekijk bericht
Nu je het zegt, dat moet zeker gezien worden in die strenge controles die ze hebben, maar er kan van alles gebeuren want hij moet van China naar daar en dan naar daar en dan liggen ze even stil en dan worden ze weer ergens meegenomen en dan komen ze uiteindelijk in de Store en dan in jou handen.

Ik hoop dat het allemaal wel in orde komt!
als ik reviews lees op het internet hoor / lees ik dat mensen hun originele iphone dat niet had, en elke iphone die ze krijgen die omgeruild is, heeft dat probleem, ook de 2e en de 3e.. dat is toch niet mogelijk...
  #15  
Oud 07-11-13, 13:24
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sergiano Bekijk bericht
als ik reviews lees op het internet hoor / lees ik dat mensen hun originele iphone dat niet had, en elke iphone die ze krijgen die omgeruild is, heeft dat probleem, ook de 2e en de 3e.. dat is toch niet mogelijk...
Daar heeft Apple ook een oplossing voor als je na de 2e, 3e en zelfs naar de 4e refurb toestel gaat. Na je 4de toestel bieden ze je een nieuw toestel in doos, of thuis opgestuurd geseald met alle accessoires aan. Ook compleet met nieuw fabrieksgarantie. Als jou model niet op voorraad is krijg je dan automatisch een gelijkwaardig of nieuwer toestel.

Ik betwijfel het echter dat refurbished modellen zo snel kapot gaan, anders gaat er iets niet goed bij Apple.
  #16  
Oud 07-11-13, 13:26
Sergiano Sergiano is offline
• iOS 14.3
• 10.2.1
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 240
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RWK Bekijk bericht
Daar heeft Apple ook een oplossing voor als je na de 2e, 3e en zelfs naar de 4e refurb toestel gaat. Na je 4de toestel bieden ze je een nieuw toestel in doos, of thuis opgestuurd geseald met alle accessoires aan. Ook compleet met nieuw fabrieksgarantie. Als jou model niet op voorraad is krijg je dan automatisch een gelijkwaardig of nieuwer toestel.

Ik betwijfel het echter dat refurbished modellen zo snel kapot gaan, anders gaat er iets niet goed bij Apple.
ze moeten dan wel het probleem herkennen...
het is dat geluid :
Shocking quality of Iphone 5 - YouTube

vanaf 3.00 minuten...
best vervelend hé...?
  #17  
Oud 07-11-13, 13:33
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sergiano Bekijk bericht
ze moeten dan wel het probleem herkennen...
het is dat geluid :
Shocking quality of Iphone 5 - YouTube

vanaf 3.00 minuten...
best vervelend hé...?
Ja, dat is inderdaad vervelend! Ik hoor het en dat klinkt niet zo heel erg fijn. Dat wat hij zei over de power button was ook een bekent probleem. Natuurlijk hangt het ook van de gebruiker af hoe hij omgaat met zijn device, maar dit mag natuurlijk niet voorkomen.

Morgen krijg je een express replacement? Was deze zoals ik zei vergoed(€30,-)?
  #18  
Oud 07-11-13, 13:40
Sergiano Sergiano is offline
• iOS 14.3
• 10.2.1
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 240
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RWK Bekijk bericht
Ja, dat is inderdaad vervelend! Ik hoor het en dat klinkt niet zo heel erg fijn. Dat wat hij zei over de power button was ook een bekent probleem. Natuurlijk hangt het ook van de gebruiker af hoe hij omgaat met zijn device, maar dit mag natuurlijk niet voorkomen.

Morgen krijg je een express replacement? Was deze zoals ik zei vergoed(€30,-)?
Ik moet er niet voor betalen. Gelukkig maar. ik heb het ook vergeleken met myn 1e iphone 5s en daar werkte het prima.
even kort om te vergelijken als je iphone in je handen ligt en je gsm trilt hoor je het dan luid of is het stil & discreet
grts

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 november 2013 om 14:19 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RWK Bekijk bericht
Ja, dat is inderdaad vervelend! Ik hoor het en dat klinkt niet zo heel erg fijn. Dat wat hij zei over de power button was ook een bekent probleem. Natuurlijk hangt het ook van de gebruiker af hoe hij omgaat met zijn device, maar dit mag natuurlijk niet voorkomen.

Morgen krijg je een express replacement? Was deze zoals ik zei vergoed(€30,-)?
hier heb ik zelf een video geplaatst. in het echt is het nog iets duidelijker.. maar vooral naar het einde van het fragment toe is het toch ook duidelijk.
graag jullie mening
iphone 5s vibration too loud? - YouTube
  #19  
Oud 07-11-13, 14:48
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Hier mijn 5S doet precies wat jou nieuwe 5S ook doet. Dus het is volkomen normaal eigenlijk. Hij trilt en stopt, hij blijft niet constant trillen en als je een beetje beweegt hoe je iets rammelen. Dit is wat mij betreft normaal.
  #20  
Oud 07-11-13, 14:51
Sergiano Sergiano is offline
• iOS 14.3
• 10.2.1
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 240
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RWK Bekijk bericht
Hier mijn 5S doet precies wat jou nieuwe 5S ook doet. Dus het is volkomen normaal eigenlijk. Hij trilt en stopt, hij blijft niet constant trillen en als je een beetje beweegt hoe je iets rammelen. Dit is wat mij betreft normaal.
mijn eerste was nochtans lekker discreet geluid.. deze is vooral storend
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone en iPod problemen met nieuwe iTunes MGMC iPhone algemeen 0 01-07-13 16:06
Nieuwe Ipod constant problemen itunes sebasrabet iTunes 0 30-12-11 23:50
Nieuwe iPhone 4 met problemen.... mennovdveen iPhone algemeen 3 20-08-10 08:37
Nieuwe netwerk problemen Vinnyme iPhone algemeen 4 05-11-08 22:46
nieuwe SOFTWARE werkt zonder problemen? j0han1987 Archief 2 30-10-08 08:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:10.