Geluid van filmpje halen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan iemand mij helpen? Ik heb een filmpje gemaakt met mijn iphone en zou deze willen doormailen naar kenissen maar het geluid zou er af ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geluid van filmpje halen
Kan iemand mij helpen?
Ik heb een filmpje gemaakt met mijn iphone en zou deze willen doormailen naar kenissen maar het geluid zou er af moeten... Iemand een idee hoe ik dit kan doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Daar heb je in ieder geval een videobewerkings-programma voor nodig. Misschien dat het kan met iMovie op de iPhone.
Anders het filmpje importeren op de PC en met een videobewerkings-programma het geluid er af halen. |
|
|||
|
|||
Dank je voor het antwoord...
Zou de bedoeling zijn om filmpje op pc te zetten en dan geluid er te proberen afkrijgen. Enig idee welk programma? Gr. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Met iMovie kun je ook eenvoudig het geluid eruit filteren en alleen het filmpje afspelen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verwijderde filmpje terug halen | mikeyh0 | iPhone algemeen | 1 | 25-07-13 10:04 |
Video: Geen geluid bij filmpje maken, wel bij dictafoon | arjanvr | Muziek, foto & video | 1 | 15-06-12 19:37 |
Iphone 4 filmpje zonder geluid | raymondjanssen | Muziek, foto & video | 4 | 12-06-11 16:57 |
Filmpje van 5tal min | apotheosis | iPhone algemeen | 2 | 21-07-10 00:40 |
|
|