Vodafone back-up app crasht discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) De Iphone 4S van mijn vrouw crasht telkens als we een contacten back-up willen maken via de Vodafone app. Harde reset, restart, opnieuw instaleren helpt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vodafone back-up app crasht
De Iphone 4S van mijn vrouw crasht telkens als we een contacten back-up willen maken via de Vodafone app.
Harde reset, restart, opnieuw instaleren helpt niet. Bij mij op Iphone 4 werkt het naar behoren. Weet iemand oplossing? Oh ja, er is nooit een jailbreak toegepast op deze telefoon. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
enige wat je kunt doen is wachten op een update van die app.
Of is die al jaren niet meer geupdated? |
|
|||
|
|||
Heb ook VF, maar gebruik dit niet. Syncen met iCloud. Staan ze gelijk ook op al je devices en Mac (als je deze hebt)
|
|
|||
|
|||
Neen, ik heb geen MAC! helaas.Ik heb ook Cloud als VF op de toestel van mijn vrouw als op de mijne.De mijne is dan wel een 4.bij mij werkt het probleemloos. bij mijn vrouw op tweederde crasht ie.Maar evengoed heb ik een reserve copie op de comp staan.Was benieuwd of er meer meldingen daarvan zijn.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vodafone contacten back up | amies100 | iPhone algemeen | 1 | 24-09-12 13:14 |
4.0 Mail crasht bij opstarten + Vodafone Tethering | MikMakMan | Vodafone | 0 | 25-06-10 01:29 |
|
|