iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Hoe moet ik herinneringen gebruiken? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/147736-moet-herinneringen-gebruiken.html)

Mentalist 11-11-13 02:16

Hoe moet ik herinneringen gebruiken?
 
Hallo allemaal

Ik probeer de app 'herinneringen' te gebruiken maar als ik deze open kan ik hier niks in doen, iemand die me kan helpen?

Alvast bedankt!

Guest-20180925190238 11-11-13 08:28

Herinneringen openen. Op het plusteken (+) klikken en een nieuwe herinnering aanmaken.

Shorty007 11-11-13 12:58

ja ik zat ook te *****n joh! Blijkt dat je gewoon op het witte vlak kan drukken om een nieuwe herinnering toe te voegen :p

Mentalist 11-11-13 15:07

Ik heb misschien al 1000x op het witte vlak gedrukt, gebeurt juist niks?

Shorty007 11-11-13 15:20

ok, je moet misschien eerst 1 keer bovenin je scherm drukken, daar staat in blauw of oranje: ToDo en/of Herinneringen.
Daarna witte vlak gewoon (misschien moet het op de bovenste regel) :)

Mentalist 13-11-13 21:03

Er staat helemaal niks vanboven en andere Iphone gebruikers snappen ook niet waarom ik dit niet kan gebruiken.

bertoes 13-11-13 22:07

Misschien handig als je eerst upgrade naar ios 7.03.
Bij mij werkt het voortreffelijk, zonder enig probleen!
Succes

Mentalist 14-11-13 11:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bertoes (Bericht 933704)
Misschien handig als je eerst upgrade naar ios 7.03.
Bij mij werkt het voortreffelijk, zonder enig probleen!
Succes

Voor de update heb ik herinneringen nooit gebruikt dus ik weet niet of het toen wel al ging, ik heb mijn Iphone nu al enkele weken geleden geupdated en ik kan dat nog steeds niet gebruiken.

bertoes 14-11-13 14:01

In je info staat dat je nog firmware 6.1.3 hebt, vandaar mijn opmerking over upgrade. Misschien even aanpassen voor de duidelijkheid!
Al een harde reset geprobeerd? Home en powerbutton ca. 10 sec tegelijk indrukken totdat apple logo weer verschijnt.

RWK 14-11-13 15:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mentalist (Bericht 933811)
Voor de update heb ik herinneringen nooit gebruikt dus ik weet niet of het toen wel al ging, ik heb mijn Iphone nu al enkele weken geleden geupdated en ik kan dat nog steeds niet gebruiken.

Als je de herinneringen app opent, wat zie je precies?

Staat er ergens geen 'nieuwe lijst' met een + erachter aan?

Klik daar eens op, zou vreemd zijn als het niet werkte.

Indien de app echt nutteloos is raad ik je aan om een herstel uit te voeren zonder een iTunes backup terug te zetten.

Succes :)

Mentalist 14-11-13 15:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RWK (Bericht 933857)
Als je de herinneringen app opent, wat zie je precies?

Staat er ergens geen 'nieuwe lijst' met een + erachter aan?

Klik daar eens op, zou vreemd zijn als het niet werkte.

Indien de app echt nutteloos is raad ik je aan om een herstel uit te voeren zonder een iTunes backup terug te zetten.

Succes :)

Ik heb daar echt al 1000x op gedrukt en er gebeurt nog steeds niets. Ik heb hem net aan iemand gegeven die redelijk veel weet over de Iphone en hij kon mij ook niet zeggen waarom dit niet ging.

wouter1981 14-11-13 15:54

Wil je een screenshot plaatsen?

Wanneer je in dit overzicht op een lege regel tikt verschijnt er een rondje met een cursor en moet je een naam opgeven voor de herinnering.

Daarna kun je herinnering nog aanpassen door op het uitroepteken te tikken.

Mentalist 14-11-13 16:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bertoes (Bericht 933836)
In je info staat dat je nog firmware 6.1.3 hebt, vandaar mijn opmerking over upgrade. Misschien even aanpassen voor de duidelijkheid!
Al een harde reset geprobeerd? Home en powerbutton ca. 10 sec tegelijk indrukken totdat apple logo weer verschijnt.


Dit heeft niet geholpen, dit heeft wel een nieuw probleem veroorzaakt! Mijn scherm is nu de hele tijd aant trillen?

RWK 14-11-13 17:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mentalist (Bericht 933884)
Dit heeft niet geholpen, dit heeft wel een nieuw probleem veroorzaakt! Mijn scherm is nu de hele tijd aant trillen?

Heb je ooit je scherm laten repareren?

Ik zou je toch aanraden om een herstel uit te voeren via iTunes.

Mentalist 15-11-13 08:41

Ik heb gisteren mijn Iphone volledig laten herstellen via Itunes, daarvoor had ik mijn gsm een paar keer aan en uit gedaan en toen was het probleem (trillende scherm) opgelost en ik heb mijn scherm nog nooit laten repareren. Herinneringen kan ik wel nog niet gebruiken.

Mentalist 15-11-13 15:15

Het probleem is opgelost, ik was vergeten om mijn herinneringen aan te zetten op Icloud.

Bedankt allemaal voor de hulp!

Wallyİ 15-11-13 15:20

Herinneringen en vergeten...

What's in a name...:d

Mentalist 15-11-13 15:21

Hahaha daar zegt ge iets. :d


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:15.