//

Agenda en contacten uit Oulook niet meer op mijn Iphone te vinden

Agenda en contacten uit Oulook niet meer op mijn Iphone te vinden discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Sinds gisteren is mijn agenda en contacten uit mijn iphone 4s verdwenen. Ze staan nog wel in outlook op mijn pc maar er wordt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-11-13, 22:49
Gonzalesz Gonzalesz is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 5
Standaard Agenda en contacten uit Oulook niet meer op mijn Iphone te vinden

Hallo,
Sinds gisteren is mijn agenda en contacten uit mijn iphone 4s verdwenen. Ze staan nog wel in outlook op mijn pc maar er wordt niet meer gecommuniceerd met mijn iphone.
De mail wordt wel gewoon binnengehaald op dat mailaccount (waar ook mijn agenda en contacten aan gekoppeld is)
Overigens is alles (agenda en contacten) wel te zien op de iphone van mijn vrouw.

Ik sta voor een raadsel! volgens mij heb ik niets gedaan..... (ja, ik weet het, dat zeggen ze allemaal )
Ik hoop dat iemand me kan helpen.
Met vriendelijke groet,
Edwin
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-11-13, 22:57
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gonzalesz Bekijk bericht
Ik hoop dat iemand me kan helpen.
Misschien moeten we beginnen bij het begin. Welk mail account is dat waar de contacten aan gekoppeld zijn? iCloud, Gmail, Hotmail, enz...? Of nog iets anders?
  #3  
Oud 12-11-13, 13:27
Gonzalesz Gonzalesz is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 5
Standaard

Bedankt voor je reactie!
Ik heb de mail via mijn eigen domeinnaam lopen. Ik weet niet hoe je dat in mooi technische termijn zegt.....
  #4  
Oud 12-11-13, 13:46
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gonzalesz Bekijk bericht
Ik heb de mail via mijn eigen domeinnaam lopen.
Is dat een IMAP of POP3 account? En gebruik je een eigen Mail server? En met welk mechanisme synchroniseer je die contacten?
  #5  
Oud 12-11-13, 13:57
Gonzalesz Gonzalesz is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 5
Standaard

Dat is een POP3 account.
Ik heb een reselleraccount bij Versio, dan heb je een eigen mailserver dacht ik?
Ik heb een programma moeten downloaden om Outlook in de cloud te laten communiceren. Ik weet alleen even niet hoe dat heet.
Sorry, ben niet helemaal meer thuis in de stof. Hij doet het al jaren en heb er geen last mee gehad, behalve nu...
  #6  
Oud 12-11-13, 14:22
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gonzalesz Bekijk bericht
Dat is een POP3 account.
Aan een POP3 account zijn geen contacten gekoppeld want een POP3 account synchroniseert niet.

Je hebt waarschijnlijk het Windows iCloud Control Panel geïnstalleerd dat noodzakelijk is om Outlook met iCloud te synchroniseren. Heb je ook de laatste versie van het WiCP geïnstalleerd zijnde versie 3.0?

Indien ja dan kijk in www.icloud.com of alle contacten daar nog goed staan. Eventueel ook de agenda's. Indien dat het geval is dan verwijder het iCloud account op de iPhone. Herstart de iPhone en maak het iCloud account weer aan.
  #7  
Oud 12-11-13, 14:26
Gonzalesz Gonzalesz is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 5
Standaard

Ga ik proberen zodra ik thuis ben.
Ik laat het je weten.
  #8  
Oud 12-11-13, 22:56
Gonzalesz Gonzalesz is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 5
Standaard

YESS!! dat was de gouden tip!!
Tjonge, wat ben ik blij!
In Icloud stonden inderdaad gewoon mijn gegevens nog.
Ik heb Icloud account verwijdert van mijn Iphone en na herstart weer opnieuw geinstalleerd.
Dank je wel Timosha!
  #9  
Oud 12-11-13, 23:11
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gonzalesz Bekijk bericht
Dank je wel Timosha!
Zonder dank en graag gedaan.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mijn iPhone 4S synchroniseert geen agenda en contacten meer met mijn PC r90 230r iPhone algemeen 9 12-07-13 23:22
Mijn Iphone pusht agenda niet meer naar Mac en Ipad Invierno iPhone algemeen 2 06-03-13 14:06
Contacten en agenda synchroniseren lukt niet meer Kenzo2010 iTunes 0 12-11-10 15:07
Haal mijn iphone uit mijn zak en hij doet het niet meer. sandertjuh89 iPhone algemeen 18 20-12-09 23:44
Contacten op iPhone via Oulook 03 Brian_NL iTunes 0 02-10-08 21:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:12.