iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Samenwerking ITUNES 11.1.3.8 MET IOS 7.0.3 - THE VERDICT (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/147813-samenwerking-itunes-11-1-3-8-ios-7-0-3-the-verdict.html)

timebase 12-11-13 13:22

Samenwerking ITUNES 11.1.3.8 MET IOS 7.0.3 - THE VERDICT
 
In tegenstelling tot wat onze vriend Timosha op dit forum bij hoog en bij laag bleef beweren werkt deze connectie perfect, zowel via "een draadje" als draadloos.

Het bevreemd me dat Timosha zijn laatste reactie op het forum heeft verwijderd. Hieronder nog even zijn iet wat geirriteerde reactie:
-----------------------------------------------------------------------------------
---Citaat (oorspronkelijk geplaatst door timebase)--- I Vraag is dan ook, blijft dit ook werken als ik nu over zo gaan naar IOS7? ---Einde citaat---bri]*Nu écht voor de allerlaatste keer:* nee, SyncServices werkt niet met iTunes 11.1.3 en iOS 7. :rolleyes:
-------------------------------------------------------------------------------------
Hierbij de officiele informatie van Apple zelf:


Bij iTunes op Windows is dit nog mogelijk. Bij iTunes op de Mac met versies Mac OS X 10.6, 10.7 en 10.8 is dit ook nog mogelijk. Enkel bij iTunes gecombineerd met Mac OS X 10.9 is deze optie verwijderd
U geeft al aan gebruik te maken van Windows 7, dan mag dit geen enkel probleem zijn.
---------------------------------------------------------------------------------------
Alles werkt dus WEL!! Advice: Plse do not mash with some one who worked for more then 30 years in IT. Thanks for the challenge. Over and out considering this subject

Guest-20180925190238 12-11-13 13:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timebase (Bericht 933325)
Het bevreemd me dat Timosha zijn laatste reactie op het forum heeft verwijderd. Hieronder nog even zijn iet wat geirriteerde reactie:

Ik heb mijn reactie verwijderd omdat het met iTunes 11.1.3 wel weer (min of meer) bleek te werken. Afgezien van het feit dat onder bepaalde omstandigheden soms niet alle data van contacten wordt gesynchroniseerd.

Omdat ik alles zelf test alvorens iets te roeptoeteren wist ik zeker dat het met iTunes 11.1 Beta 1 & 2, iTunes 11.1.1 en iTunes 11.1.2 niet werkte. Een empirische vaststelling dus.

Succes verder.

RWK 12-11-13 13:51

Dit kon wel op een normale manier worden medegedeeld. Nu doe je alsof je het beter wist, niet iedereen is perfect en we zijn hier toch om elkaar te helpen?

Techfreak 13-11-13 08:33

Arrogant? :eek:

kimvb 14-11-13 15:28

arrogantie ten top

Guest-20180925190238 14-11-13 15:43

Dit incidentje heeft "onze vriend Timosha" wel definitief doen besluiten om op dit forum geen crash reports meer te analyseren. Geen bugs en fouten meer trachten te reproduceren en geen mogelijke oplossingen meer te zoeken en te testen. :-)

Techfreak 14-11-13 16:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 933872)
Dit incidentje heeft "onze vriend Timosha" wel definitief doen besluiten om op dit forum geen crash reports meer te analyseren. Geen bugs en fouten meer trachten te reproduceren en geen mogelijke oplossingen meer te zoeken en te testen. :-)

Jammer dat dergelijke mensen zoiets teweeg kunnen brengen...:(

Guest-20180925190238 14-11-13 16:29

@Techfreak

Onze vriend Timebase heeft drie (3) topics geopend over zijn "probleem". Dit is het vierde. Maar dat zegt hij er natuurlijk niet bij. Geen probleem want dat mag ondertussen op dit forum.

In alle drie topics heb ik getracht zijn "probleem" te analyseren en oplossingen te testen. Het werkte niet of ik heb niet goed genoeg getest.:o

Hoe dan ook: voor mij is het nu ook "over and out". Jij hebt mijn mail adres mocht je een probleem hebben dat je niet kan oplossen. :-)

Thiagordc 14-11-13 16:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Techfreak (Bericht 933891)
Jammer dat dergelijke mensen zoiets teweeg kunnen brengen...:(

Die zullen er spijtig genoeg altijd zijn :-(

timebase 14-11-13 17:41

Allen: Ik heb respect voor de kennis van Timosha. Waar ik moeite mee had waren reacties waar "in een eerder draadje" irritatie uit sprak zoals:
---------------------------------------------------------------------------------
"Mea maxima culpa" noemt men dat. :rolleyes:

Voor de allerlaatste keer: met iOS 7 en iTunes 11.x.x (dat absoluut noodzakelijk is voor iOS 7) kan men Outlook NIET MEER SYNCEN met iTunes. Niet "met een draadje" (zoals jij dat in jouw vorig topic noemde) en niet met Wi-Fi.
---------------------------------------------------------------------------------
Hoezo emotie? Kom op zeg! In dit geval waren dat zijn eigen conclusies en niet die van Apple zelf. Het kan zeer zeker zijn dat er tijdelijk een bug in zat waardoor de sync niet werkte, maar deze uitspraak moet ik toch vertalen als zijnde dat de sync optie d'r uit gehaald is en we maar over moeten naar iCloud?

Timosha was heel netjes bezig geweest als ie zijn laatste reactie in dit draadje niet sneeky verwijderd had, maar gewoon een correctie had aangebracht dat e.e.a. kennelijk dus wel werkt, bij gebruik van de laatste iTunes versie. Dat hij daarbij latere dus noemt dat het syncen van contacten niet 100 % correct verloopt klopt ook. Daarom sync ik altijd one way, te weten van PC naar iPhone.

Ook ik hou d'r nu verder over op.

Guest-20180925190238 14-11-13 17:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timebase (Bericht 933925)
In dit geval waren dat zijn eigen conclusies en niet die van Apple zelf.

Dat klopt op weer. Als ik iets reproduceer, onderzoek en test roeptoeter ik altijd mijn eigen conclusies. Nooit die van anderen. Mea maxima culpa. :rolleyes:

Dit gezegd zijnde ga ik het hier ook bij laten. Succes verder. :-)

Techfreak 14-11-13 18:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 933892)
@Techfreak

Onze vriend Timebase heeft drie (3) topics geopend over zijn "probleem". Dit is het vierde. Maar dat zegt hij er natuurlijk niet bij. Geen probleem want dat mag ondertussen op dit forum.

In alle drie topics heb ik getracht zijn "probleem" te analyseren en oplossingen te testen. Het werkte niet of ik heb niet goed genoeg getest.:o

Hoe dan ook: voor mij is het nu ook "over and out". Jij hebt mijn mail adres mocht je een probleem hebben dat je niet kan oplossen. :-)

Dat is positief voor mij, maar minder voor anderen natuurlijk. Verlaat je het forum helemaal of is het enkel het helpen en testen gedeelte?

En ik vind ook dat de admins dringend eens iets moeten doen aan het openen van meerdere topics over hetzelfde. Of door dezelfde persoon over hetzelfde onderwerp.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 november 2013 om 18:30 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timebase (Bericht 933925)
Allen: Ik heb respect voor de kennis van Timosha. Waar ik moeite mee had waren reacties waar "in een eerder draadje" irritatie uit sprak zoals:
---------------------------------------------------------------------------------
"Mea maxima culpa" noemt men dat. :rolleyes:

Voor de allerlaatste keer: met iOS 7 en iTunes 11.x.x (dat absoluut noodzakelijk is voor iOS 7) kan men Outlook NIET MEER SYNCEN met iTunes. Niet "met een draadje" (zoals jij dat in jouw vorig topic noemde) en niet met Wi-Fi.
---------------------------------------------------------------------------------
Hoezo emotie? Kom op zeg! In dit geval waren dat zijn eigen conclusies en niet die van Apple zelf. Het kan zeer zeker zijn dat er tijdelijk een bug in zat waardoor de sync niet werkte, maar deze uitspraak moet ik toch vertalen als zijnde dat de sync optie d'r uit gehaald is en we maar over moeten naar iCloud?

Timosha was heel netjes bezig geweest als ie zijn laatste reactie in dit draadje niet sneeky verwijderd had, maar gewoon een correctie had aangebracht dat e.e.a. kennelijk dus wel werkt, bij gebruik van de laatste iTunes versie. Dat hij daarbij latere dus noemt dat het syncen van contacten niet 100 % correct verloopt klopt ook. Daarom sync ik altijd one way, te weten van PC naar iPhone.

Ook ik hou d'r nu verder over op.

Houd er idd maar over op want het slaagt nergens meer op.

anske12345 15-11-13 15:45

we moeten blij zijn met zo iemand als timosha
deze jongen probeert iedereen te helpen
iedereen maakt wel eens een foutje .
gr anske en laet dieg neet gek maken timosha


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:03.