Iphone 5s crasht voortdurend discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds kort een iPhone 5s gekocht (space grey 64GB), maar die doet echt raar! Het gebeurt dat hij zo'n 5-6 keer per dag ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 5s crasht voortdurend
Ik heb sinds kort een iPhone 5s gekocht (space grey 64GB), maar die doet echt raar! Het gebeurt dat hij zo'n 5-6 keer per dag uit zichzelf opnieuw opstart als ik hem ontgrendel! Ik krijg dan een zwart scherm te zien met het logo van apple en na enkele seconden kan ik opnieuw verder werken zonder dat ik mijn code moet invoeren ...
Zijn er nog onder jullie die dit voorhebben? Zou dit aan de hardware liggen? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Er staan daar verschrikkelijk veel meldingen en bijna allemaal eindigen ze op .plist! Is dat wat je bedoelt?
Alvast bedankt! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Af en toe crashend iphone 5s bij unlock via Touch ID
Zelfde probleem. Lijkt een bekend probleem. Zie https://discussions.apple.com/messag...41172?tstart=0. Het wordt kennelijk veroorzaakt door (te) oude apps die in het menu staan dat verschijnt na de unlock. Ik merk dat als ik bij het locken van de iphone een app open laat staan, het probleem zich niet voordoet. Raar verhaal, maar ik vermoed dat Apple dit wel oplost in een software update.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Emails laden voortdurend op en af | MarianneJans | iPhone algemeen | 0 | 20-01-12 11:38 |
Loudmouth crasht voortdurend | GeJee | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 0 | 13-01-12 21:37 |
iPhone crasht, start op, crasht... | nachtegaaal | iPhone algemeen | 6 | 07-03-11 22:21 |
Na installeren cydia, valt iphone voortdurend uit. | wissis | Jailbreak apps en thema's | 0 | 20-11-09 14:33 |
3g iphone loopt voortdurend vast, maar geen inet thuis | bzb | iPhone algemeen | 26 | 13-03-09 14:23 |
|
|