//

Apple id is gewijzigd maar itunes id staat nog op de oude

Apple id is gewijzigd maar itunes id staat nog op de oude discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forum leden. Ik heb een tijdje geleden mijn apple id veranderdt. Ik kan apps downloaden met die id (dat gaat perfekt). Nu ik de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-11-13, 23:33
Aki Aki is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 3
Standaard Apple id is gewijzigd maar itunes id staat nog op de oude

Beste forum leden.

Ik heb een tijdje geleden mijn apple id veranderdt.
Ik kan apps downloaden met die id (dat gaat perfekt).
Nu ik de apps wou updaten stond er itunes id op met nog de oude id van mij.
In dat balk vraagt hij het wachtwoord van de oude id nog,en omdat ik me die herinner type ik hem maar zegt dat het fout is daarom voer ik mijn nieuwe wachtwoord in dan zegt hem weer dat hem fout is.

Als ik naar mijn instellingen ga en kijk bij icloud en bij itunes en app store daar staat de nieuwe id maar ik heb geen idee waarom die zo iets doet.
Bij muziek in de instellingen stond hem ook op de oude dus heb is uitgelogd en opnieuw met de nieuwe id ingelogd en nu staat hem daar ook gewijzigd.


Een probleem in die aard is vindt bij de iphone van mijn vader ook probleem.
Als ik bij de instellingen kijk bij itunes en appstore staat zijn nieuwe id maar bij icloud staat nog de oude die we samen gebruikten.
Nu kan hem wel apps afhalen omdat het de nieuwe id vraagt en dat gaat wel maar als hij ook apps wil updaten vraagt hem de oude id nog die we samen gebruikten.En als ik w8twoord invoer zecht hem dat het fout is.
Ik snap er echt niks van graag heb zie ik jullie antwoorden.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-11-13, 23:39
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Je hebt dus voor minimaal 1 persoon een nieuwe Apple ID aangemaakt?

Aankopen zijn gekoppeld aan een Apple ID. De persoon met de nieuwe Apple ID kan oudere aankopen dus niet gratis updaten met zijn/haar nieuwe Apple ID, maar zal de oude Apple ID daarvoor moeten blijven gebruiken.

(en het zou kunnen dat je voor jullie allebei een nieuwe Apple ID hebt gemaakt; dan moeten jullie beide ook nog de oude Apple ID gebruiken)
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #3  
Oud 13-11-13, 23:50
Aki Aki is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 3
Standaard

Kunnen we dan al die oude apps verwijderen en die dan let de nieuwe id opnieuw downloaden????

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 november 2013 om 22:51 ----------

En de probleem van mijn vader met icloud is die oplosbaar

Laatst gewijzigd door Aki; 13-11-13 om 23:51. Reden: Typ fout
  #4  
Oud 13-11-13, 23:51
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Als je het geen probleem vindt dat jullie beide al die Apps opnieuw betalen kan dat.
  #5  
Oud 13-11-13, 23:52
Aki Aki is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 3
Standaard

Ja betalen niet eigenlijk het zijn gratis apps en aangezien ik de oude wachtwoord niet meer ken

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 november 2013 om 23:02 ----------

Maar het probleem van mijn vader. Dat zijn apple id is veranderdt en de icloud id niet en soms verschijnt op het scherm login met icloud id ofzo en aangezien het wachtwoord nietmeer werkt op de oude apple id kunnen we het niet weg werken hoe kunnen we het dan ook bij icloud wijzigen of het account verwijderen maar dat gaat ook niet omdat hem naar het wachtwoord vraagt om zoek mijn iphone uit te zetten.. Dus 1 probleem is al opgelost graag de 2 de ook
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Reservekopie staat niet in iTunes maar wel op harde schijf Kriscros iTunes 0 14-04-13 00:17
Nieuwe abonnement bij Tele2, maar iPhone toont nog steeds oude provider iPhone4Robin Overige providers Nederland 2 17-09-12 14:42
geluid staat uit, maar de berichten hoor je nog wel? BrenStef iPad algemeen 1 06-12-11 16:06
iPhone: Na herstellen Itunes, krijg ik alles nog maar stekker + Itunes logo rob499 Jailbreak 9 02-09-08 01:03
Contactenlijst leeg, maar volgens iTunes staat er wel wat op??!! elfredovich iTunes 1 01-04-08 15:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:57.