iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Iphone 4S activeren met ander Apple ID. (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/147944-iphone-4s-activeren-ander-apple-id.html)

horyzon 14-11-13 16:48

Iphone 4S activeren met ander Apple ID.
 
Hoi Iphone liefhebbers :).

Ik heb een probleempje. Ik heb een Iphone 4s gevonden en nou kan ik deze niet activeren omdat deze "uiteraard" op een ander e-mail adres al geactiveerd is.

Hoe kan ik dit omzeilen en of eventueel zo doen dat deze op mijn e-mail adres komt? De Iphone werkt met mijn T-moble simkaart.

Op de iPhone 4S staat IOS 7.0.3 geïnstalleerd en de software is hersteld naar fabrieksinstellingen omdat er een inlogcode opzat en deze te vaak had ingetypt was de Iphone geblokkeerd daarom heb ik deze hersteld.

Alvast bedankt voor jullie reacties. :D

Wally© 14-11-13 16:51

Terug bezorgen aan de eigenaar...Desnoods via Apple...of politie...

De eigenaar zal deze niet vrijgeven (zit in zijn 'find my iPhone')...

Je kan er dus nix mee !!! En is ook niet te omzeilen..

bertoes 14-11-13 17:10

Eerlijkheid duurt het langst! Ik kan me niet voorstellen dat leden van dit forum je, op basis van dit verhaal, hulp zouden willen bieden.

Gewoon aangeven bij politie en Apple!

EDIT: in je info staat dat je een 3GS zou hebben, in je post van 27 aug. Praat je over een iphone 5(S) UK waar je hulp voor een unlock vraagt, en nu weer over een gevonden 4S?
Komt mij als zeer dubieus over!!

Wally© 14-11-13 17:12

Trouwens...de eigenaar kan de positie van de iPhone bepalen via find my iPhone...

Hij kan dus bij benadering weten waar jij zit...

Begint al maar te zweten...of breng hem binnen...

rsnhakan 14-11-13 17:14

Je hebt een iPhone gevonden en komt dit op het internet melden? Gefeliciteerd!

Een fijn gevoel zou ik er in ieder geval niet bij hebben. Het zal je eigen iPhone maar eens overkomen.

Wally© 14-11-13 17:16

1 Bijlage(n)
Dit zal je wel overtuigen...

Het klopt waar mijne 5S nu zit...op een paar meter na...

rsnhakan 14-11-13 17:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wally© (Bericht 933912)
Dit zal je wel overtuigen...

Het klopt waar mijne 5S nu zit...op een paar meter na...

Het lijkt mij niet zo verstandig om een screenshot van je adres op het internet te plaatsen :)

Wally© 14-11-13 17:18

Waarom risico's nemen..?

Breng hem binnen...misschien krijg je nog een vergoeding als 'eerlijke vinder'...

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 november 2013 om 17:19 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rsnhakan (Bericht 933914)
Het lijkt mij niet zo verstandig om een screenshot van je adres op het internet te plaatsen :)

Wie zegt dat ik thuis zit..?

horyzon 14-11-13 17:27

Mmm ja ik probeer juist diegene te achterhalen door het nummer in de telefoon te zoeken bij instellingen. Vandaar het activeren maar dat is niet de goede manier blijkt. Ik breng hem wel naar het politie bureau dan zoeken hun het maar uit.

rsnhakan 14-11-13 17:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door horyzon (Bericht 933919)
Mmm ja ik probeer juist diegene te achterhalen door het nummer in de telefoon te zoeken bij instellingen. Vandaar het activeren maar dat is niet de goede manier blijkt. Ik breng hem wel naar het politie bureau dan zoeken hun het maar uit.

Zijn of haar nummer krijg je echt niet te zien als je naar de instellingen van het toestel gaat. En dit helemaal niet met je eigen simkaart erin.

horyzon 14-11-13 17:50

Bij mijn Iphone 3GS staat het nml bij instellingen en dan telefoon, mijn nummer en die kan ik zelf erin zetten of aanpassen vandaar.

stealth0001 19-11-13 21:56

Hoe zou de politie de eigenaar moeten vinden dan? Toestel is gelocked en ww van 4s kraken gaat niet. Als eigenaar zijn imeinummer niet heeft doorgegeven wordt het helemaal een probleem.

iaminthecloud 20-11-13 01:35

Op de simkaarthouder bij een 4/4S staat het IMEI nummer daar heeft de Politie genoeg aan

stealth0001 20-11-13 06:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iaminthecloud (Bericht 935588)
Op de simkaarthouder bij een 4/4S staat het IMEI nummer daar heeft de Politie genoeg aan

Ja dat is helder, maar vaak weet de rechtmatige eigenaar zijn imeinr niet en dat heeft de politie nou net nodig om hun systemen te kunnen raadplegen. Maar goed we dwalen af.

Techfreak 20-11-13 07:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stealth0001 (Bericht 935592)
Ja dat is helder, maar vaak weet de rechtmatige eigenaar zijn imeinr niet en dat heeft de politie nou net nodig om hun systemen te kunnen raadplegen. Maar goed we dwalen af.

Waarom zou die dat niet weten?

- aankoopbon
- iTunes

ipeertje 20-11-13 07:44

Je hebt zijn/haar Apple ID toch? Stuur dan een mailtje naar dat e-mail adres.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:26.