//

Groene Iphone 5c heeft slecht stuk in touchscreen

Groene Iphone 5c heeft slecht stuk in touchscreen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allen, Sinds 1,5 week een (groene) Iphone (5c) en het viel me sinds een aantal dagen dat het bovenste gedeelte van de rechterzijkant zeer ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-11-13, 17:51
wouterk100 wouterk100 is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 8
Unhappy Groene Iphone 5c heeft slecht stuk in touchscreen

Hoi allen,
Sinds 1,5 week een (groene) Iphone (5c) en het viel me sinds een aantal dagen dat het bovenste gedeelte van de rechterzijkant zeer slecht reageert op aanraking.
Dit is vooral merkbaar in Candy Crush als je aan die kant speelt maar ook als je een mail maakt en een attachment wil toevoegen. Ik kan dan niet op het pijltje klikken wat er komt als je tap en hold doet.
Ik ben naar de I centre in Rotterdam en Leidschendam geweest. In Rotterdam vroegen ze me eerst terug te gaan naar fabrieksinstellingen. Dat heb ik gedaan maar geen verbetering.
Vanochtend geupdate naar 7.04 maar ook geen verbetering.
Toen naar I centre in Leidschendam gegaan waar ik hem heb gekocht. Die ruilden hem gelijk om nadat ze het probleem hadden geconstateerd. Echter het vervangende (nieuwe ook groene) toestel had precies hetzelfde probleem. Dat konden gelijk constateren. Toen heb ik mijn oude toestel maar weer mee genomen en wacht ik af wat de stappen van Apple zijn op dit gebied.
Ik post dit hier zodat andere ook weten van het probleem. Waarschijnlijk is het serie gerelateerd.
Groeten,
Wouter
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
groen, iphone 5c, touchscreen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Touchscreen werkt niet/slecht tijdens opladen jgrveld77 iPhone algemeen 5 12-01-15 15:46
Touchscreen 3GS reageert slecht op aanraking... clemuns iPhone algemeen 2 18-05-12 18:01
Touchscreen soms stuk? Sensatie iPhone algemeen 1 06-10-09 14:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:03.