//

Account oude Iphone

Account oude Iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een jaar geleden mijn oude Iphone 3 verkocht, maar nu kwam de eigenaar bij, en daar staat nog steeds mijn account in, maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-11-13, 19:56
giljom giljom is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Belgische Limburg
Berichten: 268
Standaard Account oude Iphone

Ik heb een jaar geleden mijn oude Iphone 3 verkocht, maar nu kwam de eigenaar bij, en daar staat nog steeds mijn account in, maar ik heb die zelfde account ook op mijn nieuwe iphone 4 S staan, hoe kan ik die op de oude verwijderen en mijn account behouden op mijn nieuw toestel, als ik de account verwijder op het oude toestel , is die dan ook weg op mijne 4 S
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-11-13, 20:02
cln cln is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 48
Standaard

Niet zeker dat ik je probleem goed begrijp, maar in de iTunes store kun je onder je account information ingestelde apparaten verwijderen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
credit Itunes van oude Apple Account naar nieuw Apple account ferrywalter iPhone algemeen 1 17-07-13 19:18
oude 3G synchroniseert niet met mijn account? woutje iPhone algemeen 1 21-11-12 20:59
Probleem met oude iTunes account & Apple ID Anton83 iTunes 5 21-05-12 15:31
wil oude Iphone aan dochter geven, kan ik voor haar nieuw account maken? helllp mdecocq iPhone algemeen 3 30-05-11 16:40
oude itunes account verwijderen/jailbreak tiger1050 iPhone Apps 1 03-01-11 20:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:24.