iOS 7.0.4 batterij zeer slecht discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dat is redelijk vergelijkbaar, (zit op een hoge school dus vaak maar kort school haha). Mijn dag: s ochtend van de lader, dan tussendoor altijd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Dat is redelijk vergelijkbaar,
(zit op een hoge school dus vaak maar kort school haha). Mijn dag: s ochtend van de lader, dan tussendoor altijd 3g en Wi-Fi aan, thuis en op school Wi-Fi(dus 3g alleen maar onderweg en dat is zo'n half uur rijden), ik gebruik heb dan redelijk veel, zeker laten we zeggen max 15 minuten per uur, dan kom je dus uit op zo'n dag(die 15 uur duurt ongeveer) gebruik ik hem 2,5 uur ongeveer pas dag non stop. Maar muziek luister ik ook nog 1,5 per dag ofzo, dus dan kom je uit op laten we zeggen 3 uur echt gebruik. Dan hoort die zo'n 30-40 over te hebben toch? oja, mijn helderheid heb ik altijd op 70% |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
45 minuten en 19 uur stand-by 85%
|
|
|||
|
|||
8 uur en 54 minuten gebruik.
2 dagen en 21 uur stand-by Nog 5% over. Helderheid van het scherm op ca. 40% |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Wtf, hoe doen jullie dat toch? Bij mij staat bijna alles uit en helderheid op zo'n 30% en heb nu nog 55% batterij over... 3u10min gebruik en 11u30 stand-by. En heb vooral wat gesurft op 3g (facebook, instagram, mails gecheckt, sites bezocht, en daarnet ook ff gaan lopen met runkeeper,...)
|
|
||||
|
||||
ik heb helderheid op 60% staan nu en op pas automatisch aan gezet, dat zou dus al beter moeten werken volgens jullie? Want ik dacht dat pas automatisch aan juist ook extra batterij zou verbruiken, want hij scant dat voortdurend je omgeving was mijn gedachte.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 19 november 2013 om 17:17 ---------- Citaat:
|
|
||||
|
||||
dat is precies wat ik bedoelde indd!
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
ja wie weet en of de meiden een slipje aanhebben, dat scant die ook. Dat heb ik m geleerd
|
|
|||
|
|||
Och jong ik had dat probleem sinds 7.0.2
Van 8u usage naar 4-5uur... Sindsdien niet meer veranderd. |
|
|||
|
|||
Waar ik last van heb is dat als ik hem in nacht oplaad en ik kijk s ochtends dat die dan niet 100% maar 98/99 % is. Als ik hem opnieuw opstart dan doet die het weer goed en is die weer 100%.
Zou het helpen om de batterij te kallibreren? Ik heb een iPhone 5s sinds 15 november en dit probleem is 6 keer ofzo voor gekomen. Overigens loopt mijn batterij wel sneller leeg sinds ios 7.0.4 helaas.. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hoe kom je tot die conclusie? Een berekening van de capaciteit laat de accu niet sneller leeglopen. Zet dat percentage uit dan krijg je een mooi icoontje en heb je er verder geen last van.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat Timosha aangeeft klopt wel, dat het puur een berekening is van de batterij, met als resultaat het batterijpercentage. Gisterenochtend stond ie na volledig opladen namelijk op 97%. Ik heb het toen maar eens zo gelaten om te kijken hoe de batterij reageert. M'n telefoon heeft toen echt een hele tijd op 97% gestaan en na 1,5 uur en wat FB, Whatsapp, Safari e.d. daalde de teller pas naar 96%. Het is dus puur een weergave van de berekening en de batterij zal niet slechter zijn geworden o.i.d. Vreemd is het wel, dat het dus niet altijd voorkomt. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 november 2013 om 14:59 ---------- Citaat:
Al heb ik toch liever een percentage in beeld. Dat is wat nauwkeuriger dan zo'n klein icoontje alleen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
En als dit bugje écht hartkloppingen of een neurose veroorzaakt is het toch beter om het percentage maar uit te zetten. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik ken nog een paar bugjes die sinds iOS 5 nog steeds niet opgelost zijn. Ik zal die maar niet noemen anders gaan sommige forumleden echt ziek worden en dat willen we toch niet.
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Voice Over werkt zeer slecht na installatie IOS 6 | HenkRensink | iPhone algemeen | 2 | 03-10-12 08:01 |
geen / zeer slecht bereik | thijsotjuh | iPhone algemeen | 3 | 13-05-11 07:40 |
T-mobile zeer slecht bereik | iphoneden | Archief | 3 | 24-12-09 20:42 |
zeer slecht geluid bij bellen | binabik | iPhone algemeen | 20 | 25-02-09 17:11 |
1.1.3 naar 1.1.4 via Ziphone ---> zeer slecht belsignaal | KSH | Unlock [archief] | 36 | 08-06-08 14:22 |
|
|