//

iOS 7.0.4 batterij zeer slecht

iOS 7.0.4 batterij zeer slecht discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wel Cello 38 wij hebben hier thuis (4personen ) allemaal iPhone iphad en Mac pro maar sinds enige tijd zijn ons gasten ook overgeschakeld naar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #121  
Oud 29-11-13, 22:12
Diggerjack Diggerjack is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 15
Standaard

Wel Cello 38 wij hebben hier thuis (4personen ) allemaal iPhone iphad en Mac pro maar sinds enige tijd zijn ons gasten ook overgeschakeld naar Samsung . Als de jonge gasten al veranderen is er toch wel een probleem met Apple !
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #122  
Oud 29-11-13, 22:16
cello38 cello38 is offline
• iOS 9.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: Almelo
Berichten: 405
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diggerjack Bekijk bericht
Wel Cello 38 wij hebben hier thuis (4personen ) allemaal iPhone iphad en Mac pro maar sinds enige tijd zijn ons gasten ook overgeschakeld naar Samsung . Als de jonge gasten al veranderen is er toch wel een probleem met Apple !
Heb ook nog nooit een Samsung gebruikt dus twijfelde enorm aangezien ik jaren alleen maar iPhone heb gebruikt, maar wat ik heb gemerkt na gebruik van een Samsung Galaxy S4 dat ie absoluut niet onder een iPhone 5S doet, het grootste voordeel is natuurlijk de aanschafprijs. Voor een iPhone 5S betaal je € 699,- en voor een Samsung betaal je € 350,- dus dik 50% lager en natuurlijk een uitstekend batterij! Dus voor mij was er genoeg reden om een gok te wagen en over te stappen, waar ik tot nu toe absoluut geen spijt van heb
  #123  
Oud 29-11-13, 22:32
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Ik heb op dit moment er een 2e telefoon bij voor als ik aan het werk ben.
Namelijk de Wolfgang AT-AS45qHD Review: Wolfgang AT-AS45QHD » en als ik zie wat deze kan en hoelang de accu meegaat, dan kan Apple daar nog wat van leren. Eigenlijk zouden ze dat moeten doen, maar ja ze zijn een beetje arrogant
__________________
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht.
www.vuurvreter.eu/ <- volg hier de laatste landelijke brandweer meldingen.
  #124  
Oud 30-11-13, 11:03
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vuurvreter Bekijk bericht
...en als ik zie wat deze kan en hoelang de accu meegaat, dan kan Apple daar nog wat van leren. Eigenlijk zouden ze dat moeten doen, maar ja ze zijn een beetje arrogant
De capaciteit van een Lithium-Polymer cel wordt bepaald door de oppervalkte van het polymer gel. De oppervlakte wordt bepaald door de lengte, de breedte en de hoogte.

Als Apple een iPhone 5s mag bouwen met dezelfde afmetingen als die van die Wolfgang smartphone, zijnde 131 mm X 67 mm X 10,5 mm (158 g), dan kan een accu met grotere capaciteit gebruikt worden. Helaas laten de huidige afmetingen zijnde, 123,8 mm X 58,6 mm X 7,6 mm (112 g), dat niet toe.

Het is ook absolute onzin om te roeptoeteren dat een ZamZung S4 een "betere batterij" heeft dan de iPhone 5s. De kwaliteit van die ZamZung accu is even goed, of even slecht, als die van de iPhone 5s. Alleen is de accu van die ZamZung groter, omdat het toestel groter is, en heeft de accu dus meer capaciteit.

Het accupack van een iPad 4 heeft een capaciteit van 10.600 mAh. Dat is meer capaciteit dan de accu's van de meeste laptops. Als de volgende iPhone zo groot mag zijn als de iPad 4 zijn alle "batterijproblemen" eens en voor altijd opgelost.

PS:
Dat geldt ook voor de loodaccu's in brandweerwagens. Hoe groter de behuizing van de accu hoe groter de platen hoe meer capaciteit de accu heeft.
  #125  
Oud 30-11-13, 11:56
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cello38 Bekijk bericht
Beste forum leden, had ook een iPhone 5S die na een dramatische update 7.0.4 de batterij als een gek leeg trok, dus maar verkocht aangezien een torenhoge aanschafprijs en je hebt er niets aan qua batterij, dus maar Samsung gekocht een Galaxy S4 die voor de helft vd aankoopprijs van een 5S kost en kan zeggen dat de batterij het uitstekend doet! Voor mij NOOIT meer APPLE!
Typische reactie: koopt iets anders, alles werkt goed, dus opeens is de iPhone rommel.
Nuja, als ik zie hoeveel mensen probleme hebben met hun s4 alsook met hun batterijduur, snap je hem? Geluk is ermee gemoeit.
Ik heb alleen een probleem doordat er een bug ofzo zit in de appstore. Anderen hebben geen problemen. Dat is bij die s4 en note ook zo. Je hebt dus geluk je s4 wel goed werkt terwijl het bij vele andere dus niet het geval is.
  #126  
Oud 30-11-13, 12:31
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Ik heb alleen een probleem doordat er een bug ofzo zit in de appstore.
In iOS 7.0.4 zit er geen bug in de App Store app.
  #127  
Oud 30-11-13, 14:20
antoon100's schermafbeelding
antoon100 antoon100 is offline
• iOS 10.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Locatie: privé
Berichten: 608
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Dus, de koper van van die iPhone 5s heeft nu een "batterijprobleem".
Dan kunnen we ons binnen de kortste keren aan een nieuw batterijtopic verwachten ....

Hij laat lang op zich wachten
  #128  
Oud 30-11-13, 15:47
jordy94 jordy94 is offline
• iOS 9.0.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 58
Standaard

Problemen met de batterij zijn bij mij verholpen door niet de aanbiedersupdate toe te passen...
  #129  
Oud 30-11-13, 21:15
Edwardfotografie Edwardfotografie is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 105
Standaard

Wat is een aanbiedersupdate nu weer?
  #130  
Oud 30-11-13, 21:47
jevamo jevamo is offline
• iOS 16.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 220
Standaard

Update vd aanbieder...

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 30 november 2013 om 22:12 ----------

Na herstel met en later zonder backup terug te zetten, kalibreren enz enz.. Helpt niks. Na 4 a 4,5u gebruikstijd 20% batt over. Met ios 6 was met hetzelfde gebruik de teller na 4u nog op 60% over. Het zal wellicht een "probleem" zijn in de mobiele radio (3G, gprs enz)
Op de ipad 2, Wi-Fi only geen "problemen"

Ok, batt in de ipad is dan ook vele malen groter. Maar ondanks dat is de leegloop dan ook minder bij intensief gebruik.

Hopelijk biedt 7.1 verbetering. Anders zou apple het moeten toelaten om ios6 terug te kunnen zetten
  #131  
Oud 01-12-13, 04:07
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
In iOS 7.0.4 zit er geen bug in de App Store app.
Ik heb net zoals mijne maat nog steeds dezelfde miserie ze.
De appstore in gaan en tis prijs, opeens batterij zeer warm en de procenten vliegen er ferm af.
Ik kan het bij mij oplossen nu maar bij mijne maat lukt het trucje niet.
Ik moet dus uit de appstore blijven en ik kan nikske downloaden zelfs al ga ik er in. De apps blijven bv gewoon draaien of het loopt gewoon meteen vast.
  #132  
Oud 01-12-13, 10:47
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Ik moet dus uit de appstore blijven en ik kan nikske downloaden zelfs al ga ik er in. De apps blijven bv gewoon draaien of het loopt gewoon meteen vast.
Ben je heel zeker dat je niet met iOS 7.1 Beta aan het spelen bent? In iOS 7.1 Beta is er wel een probleempje met de App Store.
  #133  
Oud 03-12-13, 23:20
pedro270's schermafbeelding
pedro270 pedro270 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 134
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
De capaciteit van een Lithium-Polymer cel wordt bepaald door de oppervalkte van het polymer gel. De oppervlakte wordt bepaald door de lengte, de breedte en de hoogte.

Als Apple een iPhone 5s mag bouwen met dezelfde afmetingen als die van die Wolfgang smartphone, zijnde 131 mm X 67 mm X 10,5 mm (158 g), dan kan een accu met grotere capaciteit gebruikt worden. Helaas laten de huidige afmetingen zijnde, 123,8 mm X 58,6 mm X 7,6 mm (112 g), dat niet toe.

Het is ook absolute onzin om te roeptoeteren dat een ZamZung S4 een "betere batterij" heeft dan de iPhone 5s. De kwaliteit van die ZamZung accu is even goed, of even slecht, als die van de iPhone 5s. Alleen is de accu van die ZamZung groter, omdat het toestel groter is, en heeft de accu dus meer capaciteit.

Het accupack van een iPad 4 heeft een capaciteit van 10.600 mAh. Dat is meer capaciteit dan de accu's van de meeste laptops. Als de volgende iPhone zo groot mag zijn als de iPad 4 zijn alle "batterijproblemen" eens en voor altijd opgelost.

PS:
Dat geldt ook voor de loodaccu's in brandweerwagens. Hoe groter de behuizing van de accu hoe groter de platen hoe meer capaciteit de accu heeft.
Maar hopen dat er geen 'iPhone mini' komt, dan staat iCulture roodgloeiend van de batterijklachten
  #134  
Oud 03-12-13, 23:26
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pedro270 Bekijk bericht
Maar hopen dat er geen 'iPhone mini' komt, dan staat iCulture roodgloeiend van de batterijklachten
Niet als Apple er in slaagt om zo'n "iPhone Mini" op kernfusie te laten draaien. Dus, gewoon H in He omzetten.
  #135  
Oud 04-12-13, 19:02
jevamo jevamo is offline
• iOS 16.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 220
Standaard

Bijna een week verder en batt gaat steeds sneller leeg en gebruik hem zelfs minder dan voorheen.. Geen zin meer in iphone. Leg hem wel op de hoek vd straat :0
  #136  
Oud 04-12-13, 19:14
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jevamo Bekijk bericht
Bijna een week verder en batt gaat steeds sneller leeg en gebruik hem zelfs minder dan voorheen.. Geen zin meer in iphone. Leg hem wel op de hoek vd straat :0
Zaterdag dan maar naar de Aldi toe ALDI Nederland - Smartphone Wolfgang AT-AS50Q succes man!!
  #137  
Oud 04-12-13, 20:00
harmjan harmjan is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 129
Standaard

Op mijn werk is een nieuwe Wi-Fi geplaatst beter ontvangst accu gaat langer mee dus!!!!! Hoera
Hoorde een gesprek dat iemand een andere sim dus provider gebruikte van Vodafone naar KPN betere ontvangst accu ging veel langer mee!!!! Dit soort zaken heeft dus wel invloed op je accu gebruiks duur
  #138  
Oud 05-12-13, 11:35
Affinity Affinity is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 670
Standaard

Dat zal bij mij dan ook de verklaring zijn

Ik deed 8u en nu zo'n 4u en half

Toevallig had ik net een nieuwe provider en had ik toen ook geupdate naar 7.0.2
Wist dus niet goed waaraan het lag.
  #139  
Oud 05-12-13, 15:26
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jevamo Bekijk bericht
Bijna een week verder en batt gaat steeds sneller leeg en gebruik hem zelfs minder dan voorheen.. Geen zin meer in iphone. Leg hem wel op de hoek vd straat :0
Je hebt toch garantie op je iPhone 5? Die kan je claimen bij de winkel waar jij je iPhone hebt aangeschaft.
__________________
  #140  
Oud 05-12-13, 18:39
cello38 cello38 is offline
• iOS 9.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: Almelo
Berichten: 405
Standaard

Ben blij dat ik mijn iPhone 5S snel heb verkocht geen batterij gezeur meer met me Samsung S4
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Voice Over werkt zeer slecht na installatie IOS 6 HenkRensink iPhone algemeen 2 03-10-12 08:01
geen / zeer slecht bereik thijsotjuh iPhone algemeen 3 13-05-11 07:40
T-mobile zeer slecht bereik iphoneden Archief 3 24-12-09 20:42
zeer slecht geluid bij bellen binabik iPhone algemeen 20 25-02-09 17:11
1.1.3 naar 1.1.4 via Ziphone ---> zeer slecht belsignaal KSH Unlock [archief] 36 08-06-08 14:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:14.