//

Krijg ik een 5s bij vervanging 5?

Krijg ik een 5s bij vervanging 5? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kan van een vriend een iphone 5 16 gb. zwart kopen voor 300 Maar ik heb liever een 5s, een witte. Stel de 5 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-11-13, 11:52
isaiphone isaiphone is offline
 
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 19
Standaard Krijg ik een 5s bij vervanging 5?

Ik kan van een vriend een iphone 5 16 gb. zwart kopen voor 300
Maar ik heb liever een 5s, een witte.
Stel de 5 gaat stuk, en krijg een nieuw toestel
Wordt dit dan een 5 of 5s?
En mag je dan zeggen dat je een witte wilt?

Is de iphone 5 überhaupt wel iets om over na te denken?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-11-13, 11:53
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door isaiphone Bekijk bericht
Ik kan van een vriend een iphone 5 16 gb. zwart kopen voor 300
Maar ik heb liever een 5s, een witte.
Stel de 5 gaat stuk, en krijg een nieuw toestel
Wordt dit dan een 5 of 5s?
En mag je dan zeggen dat je een witte wilt?

Is de iphone 5 überhaupt wel iets om over na te denken?
Je krijgt gewoon een iPhone 5.
  #3  
Oud 17-11-13, 11:54
isaiphone isaiphone is offline
 
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RWK Bekijk bericht
Je krijgt gewoon een iPhone 5.
Kan je dan van kleur veranderen?
  #4  
Oud 17-11-13, 11:56
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door isaiphone Bekijk bericht
Kan je dan van kleur veranderen?
Als er nog garantie op het toestel is krijg je exact dezelfde iPhone 5.
  #5  
Oud 17-11-13, 11:56
Sergiano Sergiano is offline
• iOS 14.3
• 10.2.1
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 240
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RWK Bekijk bericht
Je krijgt gewoon een iPhone 5.
Of een gelijkwaardig toestel dus als je dat binnen 6 maand zou doen en je hebt geluk dat er geen 5 meer zyn... Maar dan zou je eerder 5c krijgen denk ik.. Anders zou niemand nog nieuw toestel moeten kopen.
Je mag wel nooit van kleur veranderen ... Ik zit trouwens aan men 4e 5s en moest by zwart blijven

@rwk je weet het mss nog of niet met m'n iPhone die te luid trilde en dan de volgende de power button in de APR hebben ze me gezegd dat het te los zat en naar Apple te bellen. De 4e is dus onderweg
  #6  
Oud 17-11-13, 12:05
isaiphone isaiphone is offline
 
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 19
Standaard

Is het wel een goeie deal?
Ik kan ook gewoon de 5s kopen..
Maar als ik deze gewoon neem, kan ik hier jaartje mee doen en weer verkopen, en tegen die tijd is de 6 er dan wel en kan ik die nemen?
  #7  
Oud 17-11-13, 12:11
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sergiano Bekijk bericht
Of een gelijkwaardig toestel dus als je dat binnen 6 maand zou doen en je hebt geluk dat er geen 5 meer zyn... Maar dan zou je eerder 5c krijgen denk ik.. Anders zou niemand nog nieuw toestel moeten kopen.
Je mag wel nooit van kleur veranderen ... Ik zit trouwens aan men 4e 5s en moest by zwart blijven

@rwk je weet het mss nog of niet met m'n iPhone die te luid trilde en dan de volgende de power button in de APR hebben ze me gezegd dat het te los zat en naar Apple te bellen. De 4e is dus onderweg
Woow een 4de toestel al? Ik zou me daar echt kwaad om worden! Ik hoop dat je 4de replacement wel aan de normen voldoet!

Overigens als men de optie krijgt een gelijkwaardig toestel te ontvangen mag men wel kiezen uit een andere kleur. Hier moet je wel garantie voor hebben bij Apple!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 november 2013 om 12:14 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door isaiphone Bekijk bericht
Is het wel een goeie deal?
Ik kan ook gewoon de 5s kopen..
Maar als ik deze gewoon neem, kan ik hier jaartje mee doen en weer verkopen, en tegen die tijd is de 6 er dan wel en kan ik die nemen?
Het ligt aan jou, ik bedoel als je €300 voor een 5 kan krijgen terwijl een 5s €399 duurder is, en voor die €399 een vingerafdrukscanner, een betere camera & een A7 chip krijgt, moet je zelf de keuze afwegen.

Wat ben je van plan met een 5S wat je niet van plan ben met een 5?
  #8  
Oud 17-11-13, 12:16
isaiphone isaiphone is offline
 
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RWK Bekijk bericht
Woow een 4de toestel al? Ik zou me daar echt kwaad om worden! Ik hoop dat je 4de replacement wel aan de normen voldoet!

Overigens als men de optie krijgt een gelijkwaardig toestel te ontvangen mag men wel kiezen uit een andere kleur. Hier moet je wel garantie voor hebben bij Apple!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 november 2013 om 12:14 ----------



Het ligt aan jou, ik bedoel als je €300 voor een 5 kan krijgen terwijl een 5s €399 duurder is, en voor die €399 een vingerafdrukscanner, een betere camera & een A7 chip krijgt, moet je zelf de keuze afwegen.

Wat ben je van plan met een 5S wat je niet van plan ben met een 5?
Dat is waar! Denk dat ik toch de 5 neem, kan m later altijd nog verkopen en tegen die tijd een 6 nemen ..
  #9  
Oud 17-11-13, 12:23
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door isaiphone Bekijk bericht
Dat is waar! Denk dat ik toch de 5 neem, kan m later altijd nog verkopen en tegen die tijd een 6 nemen ..
Precies, en om eerlijk te zeggen, de 5S is sneller maar je gaat met een 5 echt niet op achteruit. Het zijn bijna dezelfde toestellen en de 5 is echt een toptoestel!

Je kan nu nog sparen om de 6 aan te schaffen
  #10  
Oud 17-11-13, 12:27
Sergiano Sergiano is offline
• iOS 14.3
• 10.2.1
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 240
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RWK Bekijk bericht
Woow een 4de toestel al? Ik zou me daar echt kwaad om worden! Ik hoop dat je 4de replacement wel aan de normen voldoet!

Overigens als men de optie krijgt een gelijkwaardig toestel te ontvangen mag men wel kiezen uit een andere kleur. Hier moet je wel garantie voor hebben bij Apple!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 november 2013 om 12:14 ----------



Het ligt aan jou, ik bedoel als je €300 voor een 5 kan krijgen terwijl een 5s €399 duurder is, en voor die €399 een vingerafdrukscanner, een betere camera & een A7 chip krijgt, moet je zelf de keuze afwegen.

Wat ben je van plan met een 5S wat je niet van plan ben met een 5?

Ik ben er ook kwaad om maar wat kan ik doen? Het enigste wat ze zullen zeggen is : onze excuses we sturen u zo snel mogelijk een nieuw toestel op. Bovendien heb ik de 30 euro slechts 1x moeten betalen.
Ik dacht ook eens in een reactie op dit forum gelezen te hebben dat je na 5 keer een nieuwe krijgt met accessoires
  #11  
Oud 17-11-13, 12:27
isaiphone isaiphone is offline
 
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RWK Bekijk bericht
Precies, en om eerlijk te zeggen, de 5S is sneller maar je gaat met een 5 echt niet op achteruit. Het zijn bijna dezelfde toestellen en de 5 is echt een toptoestel!

Je kan nu nog sparen om de 6 aan te schaffen
Heb nu een htc one v, dus het zal sowieso een grote verbetering zijn haha
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wanneer ik een app wil downloaden krijg ik een pop up met IOS 4.3 vereist LK500 Desktop-applicaties 1 26-08-13 18:17
Krijg foutmelding bij seasonpass Henhan Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 0 28-03-13 15:25
Van de ene op de andere dag krijg ik een grijs scherm bij aankopen in de app store! Aruba iPad algemeen 7 05-08-12 16:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:48.