//

Update iOS 7.0.4 'geen simkaart'

Update iOS 7.0.4 'geen simkaart' discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Net iOS 7.0.4 ge-update. iPhone geeft constant de melding " Geen Simkaart". Iemand een idee wat ik moet doen ? Radeloos... Sinds iOS 7.0.4 is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-11-13, 18:47
mayawandelt mayawandelt is offline
• iOS 10.0.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Brugge
Berichten: 62
Standaard Update iOS 7.0.4 'geen simkaart'

Net iOS 7.0.4 ge-update. iPhone geeft constant de melding " Geen Simkaart". Iemand een idee wat ik moet doen ? Radeloos...

Sinds iOS 7.0.4 is mijn iPhone 4 herleid tot pure rommel !!!
Ik was nochtans een grote applefan. Voor een telefoon van minimum 600€ mag je toch een flink meer verwachten
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-11-13, 18:52
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mayawandelt Bekijk bericht
Net iOS 7.0.4 ge-update. iPhone geeft constant de melding " Geen Simkaart". Iemand een idee wat ik moet doen ? Radeloos...
Dat probleem had je op 3 november 2012, meer dan één jaar geleden, ook al na een update. Toen was er nog geen iOS 7.0.4. Hoe heb je dat probleem dan vorig jaar opgelost?

http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...tml#post848649
  #3  
Oud 17-11-13, 19:15
mayawandelt mayawandelt is offline
• iOS 10.0.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Brugge
Berichten: 62
Standaard

Na 20 keer af en opzetten lukt het weer.
Toch heb ik steeds meer mijn twijfels over Apple ! Sinds ios7 werkt mijn iPhone traag.
Een vriendin van mijn collega heeft sinds ios7 geen Wi-Fi meer. Het schuifknopje staat lichtgrijs. En Apple meldt simpel daar niets aan te kunnen doen. Schandalig ! Voor een smartphone van 600€ mag je toch wat meer verwachten vind ik...
  #4  
Oud 17-11-13, 19:21
Cliffiphone4's schermafbeelding
Cliffiphone4 Cliffiphone4 is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 272
Standaard

7.0.4 is ook echt een kl*te update. Voegt werkelijk niks toe en zorgt alleen maar voor meer problemen.
  #5  
Oud 17-11-13, 19:22
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mayawandelt Bekijk bericht
Een vriendin van mijn collega heeft sinds ios7 geen Wi-Fi meer. Het schuifknopje staat lichtgrijs. En Apple meldt simpel daar niets aan te kunnen doen.
Dat is een bekend probleem met de iPhone 4S. In de meeste gevallen wordt het toestel omgeruild door de winkel. Er staan tientallen topics op het forum over dat probleem.

Citaat:
Sinds ios7 werkt mijn iPhone traag.
Als je het over een iPhone 4 hebt zoals in jouw profiel staat kan ik je verzekeren dat iOS 7 vlot en soepel draait met de juiste instellingen.
  #6  
Oud 17-11-13, 19:28
Cliffiphone4's schermafbeelding
Cliffiphone4 Cliffiphone4 is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 272
Standaard

klopt Timosha, je kunt dan inderdaad een "nieuw" toestel meekrijgen, maar ik DENk en gok dat zijn 4s al ouder dan een jaar is en dus geen garantie meer heeft(althans, niet meer van Apple, misschien evt. nog van een provider).
  #7  
Oud 17-11-13, 19:31
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cliffiphone4 Bekijk bericht
...maar ik DENk en gok dat zijn 4s al ouder dan een jaar is en dus geen garantie meer heeft(althans, niet meer van Apple, misschien evt. nog van een provider).
Jij werkt toch in een telefoonwinkel? Dan weet je toch dat na het jaar fabrieksgarantie van Apple de verkoper/winkel/provider verantwoordelijk is voor de afhandeling van de garantie.
  #8  
Oud 17-11-13, 21:24
Cliffiphone4's schermafbeelding
Cliffiphone4 Cliffiphone4 is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 272
Standaard

ja weet ik, maar als je hem als los toestel hebt gekocht zit er alleen 1 jaar garantie op van Apple uit. lang niet alle winkels waar je hem koopt geven daarna nog garantie.
Als je i.c.m. abo koopt heb je uiteraard nog garantie erbij van hun, maar als los toestel wordt dit een ander verhaal.
Wij hebben dat bijvoorbeeld al niet, wij geven na het ene jaar niet nog een extra jaar garantie.
Reageren

Labels
simkaart



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 "geen simkaart" na update ios 7.0.3 stvgeel iPhone algemeen 9 30-10-13 18:28
melding 'geen simkaart' na update naar IOS 7.0.3 Trends iPhone algemeen 1 29-10-13 19:24
Update iOS 6.0.1 geen simkaart mayawandelt iPhone algemeen 0 03-11-12 20:44
na update 3.0 werkt iphone niet meer: geen simkaart nevret iPhone algemeen 8 25-06-09 22:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:46.