//

iPhone 5 bijbetaling naar 5S?

iPhone 5 bijbetaling naar 5S? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) M'n iPhone 5 heeft net weer kuren. Nu krijg ik paarse verticale strepen te zien als ik een foto maak. Weet niet wat het is, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-11-13, 23:23
Reversion Reversion is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 31
Standaard iPhone 5 bijbetaling naar 5S?

M'n iPhone 5 heeft net weer kuren. Nu krijg ik paarse verticale strepen te zien als ik een foto maak. Weet niet wat het is, maar krijg van Apple sowieso een nieuwe dan, heb namelijk zo'n garantiepakket erbij.

Kan ik nu ook vragen of ik voor 100,- er een 5S van kan maken? (4e x een 5, en ben het een beetje zat nu).

Want, de 5C is 599,- zelfde specs, en de 5S is 699,-.

Heeft er iemand dit wel eens meegemaakt, en is dit gelukt? Betaling doe je dan via creditcard reservering met het opsturen van de iPhone, zoals vaker wordt gedaan.

Niet reageren van: nee dat lukt je toch niet, ik ga het sowieso proberen, maar zijn er mensen die dit eerder hebben gedaan?

Thanks!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-11-13, 23:28
Sergiano Sergiano is offline
• iOS 14.3
• 10.2.1
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 240
Standaard

Mag niet.. Ik wou zelf van kleur veranderen en mocht ook niet .. Maar ik ben toch benieuwd naar wat je te horen krijgt. Post het hier morgen maar
  #3  
Oud 17-11-13, 23:53
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reversion Bekijk bericht
M'n iPhone 5 heeft net weer kuren. Nu krijg ik paarse verticale strepen te zien als ik een foto maak. Weet niet wat het is, maar krijg van Apple sowieso een nieuwe dan, heb namelijk zo'n garantiepakket erbij.

Kan ik nu ook vragen of ik voor 100,- er een 5S van kan maken? (4e x een 5, en ben het een beetje zat nu).

Want, de 5C is 599,- zelfde specs, en de 5S is 699,-.

Heeft er iemand dit wel eens meegemaakt, en is dit gelukt? Betaling doe je dan via creditcard reservering met het opsturen van de iPhone, zoals vaker wordt gedaan.

Niet reageren van: nee dat lukt je toch niet, ik ga het sowieso proberen, maar zijn er mensen die dit eerder hebben gedaan?

Thanks!
Na 4x een replacement zullen ze je een nieuw toestel aanbieden met nieuwe accessoires. Let er wel op dat je met een senior advisor verbonden moet zijn, want die gaan erover. Ze zullen je doorverwijzen naar Customer Relations en zij gaan eerst jou iPhone ophalen door TNT en krijg jij een nieuwe iPhone geleverd door UPS.

Aangezien er geen nieuwe exemplaren beschikbaar van de iPhone 5, betekent dit dat je een 5C of een 5S krijgt.

Mijn vermoeden is dat je dan een 5S krijgt. Let wel op, dit gebeurt alleen als ze geen voorraad iPhone 5's meer hebben.

Met bijbetalingen en al dat gebeuren doen ze niet, maar elk senior advisor kan anders zijn.
  #4  
Oud 18-11-13, 00:14
Sergiano Sergiano is offline
• iOS 14.3
• 10.2.1
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 240
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RWK Bekijk bericht
Na 4x een replacement zullen ze je een nieuw toestel aanbieden met nieuwe accessoires. Let er wel op dat je met een senior advisor verbonden moet zijn, want die gaan erover. Ze zullen je doorverwijzen naar Customer Relations en zij gaan eerst jou iPhone ophalen door TNT en krijg jij een nieuwe iPhone geleverd door UPS.

Aangezien er geen nieuwe exemplaren beschikbaar van de iPhone 5, betekent dit dat je een 5C of een 5S krijgt.

Mijn vermoeden is dat je dan een 5S krijgt. Let wel op, dit gebeurt alleen als ze geen voorraad iPhone 5's meer hebben.

Met bijbetalingen en al dat gebeuren doen ze niet, maar elk senior advisor kan anders zijn.

RWK betekent dit als mijn 4e iPhone 5s die ik nu morgen of overmorgen krijg. binnen bvb 3-4 maand opnieuw dient vervangen te worden ik ook een nieuwe krijg met accessoires?
  #5  
Oud 18-11-13, 00:47
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RWK Bekijk bericht
Na 4x een replacement zullen ze je een nieuw toestel aanbieden met nieuwe accessoires. Let er wel op dat je met een senior advisor verbonden moet zijn, want die gaan erover. Ze zullen je doorverwijzen naar Customer Relations en zij gaan eerst jou iPhone ophalen door TNT en krijg jij een nieuwe iPhone geleverd door UPS.

Aangezien er geen nieuwe exemplaren beschikbaar van de iPhone 5, betekent dit dat je een 5C of een 5S krijgt.

Mijn vermoeden is dat je dan een 5S krijgt. Let wel op, dit gebeurt alleen als ze geen voorraad iPhone 5's meer hebben.

Met bijbetalingen en al dat gebeuren doen ze niet, maar elk senior advisor kan anders zijn.
Waarom zou hij een 5c of s krijgen? Er zullen nog genoeg vervangtoestellen zijn voor de 5. Net zoals bij de 4 of 4s.
  #6  
Oud 18-11-13, 00:56
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sergiano Bekijk bericht
RWK betekent dit als mijn 4e iPhone 5s die ik nu morgen of overmorgen krijg. binnen bvb 3-4 maand opnieuw dient vervangen te worden ik ook een nieuwe krijg met accessoires?
Dat zou kloppen. Ik heb er zelf ervaring mee vandaar mijn upgrade naar de 5S. Ik had een jaar geleden mijn iPad 2 ook opgestuurd en kreeg een iPad met retina terug gestuurd. Volledig legaal uiteraard en zonder bijbetaling. Uiteraard was er ook sprake van defecten want het is niet zomaar 1 2 3 direct een nieuw exemplaar. Ik liep wel een maand of 2(september, oktober) zonder mijn iPhone, die moest natuurlijk onder het reparatieproces voordat een nieuwe werd uitgestuurd. Vlak na de release van de 5S in NL had ik mijn iPhone dinsdag al in huis. Eerder dan alle andere mensen die online besteld hadden.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 november 2013 om 00:57 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Techfreak Bekijk bericht
Waarom zou hij een 5c of s krijgen? Er zullen nog genoeg vervangtoestellen zijn voor de 5. Net zoals bij de 4 of 4s.
Als er vervang toestellen beschikbaar zijn, betekent dit dat die eerst uitgeleverd worden. Hierbij bedoel ik vervang toestellen een exemplaar geseald in doos.

Ik deel dit uiteraard vanuit mijn ervaring en baseer dit ook alleen op de gesprekken die ik met tientallen Senior Advisors heb gehad.

Ook voor de andere mensen die nu denken, YES, ik ga mijn iPhone 5 opsturen voor een nieuwe 5S. Reken er maar echt niet op dat ze zo makkelijk zijn. Er zit veel tijd achter, geen weken, zoals bij een normaal replacement.

Laatst gewijzigd door RWK; 18-11-13 om 01:08.
  #7  
Oud 18-11-13, 07:40
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Als jij het zegt.
  #8  
Oud 18-11-13, 08:49
Reversion Reversion is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 31
Standaard

Dat is toch wel vreemd dat jullie altijd moeten wachten op je iPhone. Mijn vorige replacements heb ik altijd eerst m'n iPhone gekregen, toen mn oude opgestuurd. En 1x wilde ik m'n iPhone verkopen, toen heb ik een helemaal goede iPhone opgestuurd, en kreeg een refurbished terug. (naaierij, klopt).

Ik heb inderdaad ook van mensen gehoord dat als ze op zijn, je een beter toestel krijgt, maar daar ging helemaal niet zo lang overheen. Gewoon een nieuwe ogpestuurd, en hun moesten de kapotte terugsturen.
  #9  
Oud 18-11-13, 09:27
Roos79 Roos79 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 859
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reversion Bekijk bericht
Dat is toch wel vreemd dat jullie altijd moeten wachten op je iPhone. Mijn vorige replacements heb ik altijd eerst m'n iPhone gekregen, toen mn oude opgestuurd. En 1x wilde ik m'n iPhone verkopen, toen heb ik een helemaal goede iPhone opgestuurd, en kreeg een refurbished terug. (naaierij, klopt).

Ik heb inderdaad ook van mensen gehoord dat als ze op zijn, je een beter toestel krijgt, maar daar ging helemaal niet zo lang overheen. Gewoon een nieuwe ogpestuurd, en hun moesten de kapotte terugsturen.
Niet iedereen heeft Apple care zonder Apple care betaal je 29 euro voor zo 'n soort omwisseling die jij noemt.

Dus jij stuurt een werkende iPhone (zonder gebreken) op omdat je een nieuwe wilde?
  #10  
Oud 18-11-13, 09:37
Reversion Reversion is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roos79 Bekijk bericht
Niet iedereen heeft Apple care zonder Apple care betaal je 29 euro voor zo 'n soort omwisseling die jij noemt.

Dus jij stuurt een werkende iPhone (zonder gebreken) op omdat je een nieuwe wilde?
Ik heb inderdaad Apple Care, en ja. Ik wilde 'm verkopen. Ik betaal 699,- + € 69,- voor een telefoon die hun productie € 200,- kost. Als ik mn telefoon dan tweedehands wil verkopen, verkoop ik sowieso een refurbished. Maar ze deden er niet moeilijk over hoor. Nooit meer wat van gehoord, dusja. Haha
  #11  
Oud 18-11-13, 11:44
Roos79 Roos79 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 859
Standaard

Dus je belde en je verzon een smoes wat er stuk was?
  #12  
Oud 18-11-13, 13:55
Reversion Reversion is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 31
Standaard

Ja, maar er wordt helemaal niet naar gekeken. Heb meerdere keren gevraagd, stel dat jullie het probleem niet her-produceren. Wat dan?
Ook dan mocht ik het toestel houden, dus tja.
  #13  
Oud 18-11-13, 14:08
Roos79 Roos79 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 859
Standaard

Dus dat ga je nu weer doen om kans te maken op een upgrade?
  #14  
Oud 18-11-13, 14:09
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roos79 Bekijk bericht
Dus dat ga je nu weer doen om kans te maken op een upgrade?
Haha blijkbaar wel
  #15  
Oud 18-11-13, 15:19
Reversion Reversion is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 31
Standaard

Nee, nu is die wel echt kadoek. Hij heeft roze/paarse strepen als ik wil focussen met mijn camera.

Heb gebeld, ze doen dat normaal gesproken niet. Maar was op m'n werk. Kon niet echt boos worden. Ik zoek nog een goede reden waarom ik van de 5 af wil. Verzin even mee ^^
  #16  
Oud 18-11-13, 15:25
pinokkia pinokkia is offline
• iOS 8.1.2
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 303
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reversion Bekijk bericht
Nee, nu is die wel echt kadoek. Hij heeft roze/paarse strepen als ik wil focussen met mijn camera.

Heb gebeld, ze doen dat normaal gesproken niet. Maar was op m'n werk. Kon niet echt boos worden. Ik zoek nog een goede reden waarom ik van de 5 af wil. Verzin even mee ^^
Blijkbaar heeft Apple je door. Alleen nu mankeert er echt iets aan.
  #17  
Oud 18-11-13, 15:26
Reversion Reversion is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pinokkia Bekijk bericht
Blijkbaar heeft Apple je door. Alleen nu mankeert er echt iets aan.
Ze hebben me niet perse door hoor. Heb een defecte iPhone opgestuurd, die kreeg ik terug. Die wilde ik verkopen maar heb ik toch niet verkocht, en nu deze.

Het upgraden doen ze normaal gesproken niet.
  #18  
Oud 18-11-13, 16:23
pinokkia pinokkia is offline
• iOS 8.1.2
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 303
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reversion Bekijk bericht
Ze hebben me niet perse door hoor. Heb een defecte iPhone opgestuurd, die kreeg ik terug. Die wilde ik verkopen maar heb ik toch niet verkocht, en nu deze.

Het upgraden doen ze normaal gesproken niet.
Oh sorry dan heb ik het totaal verkeerd begrepen. Mijn excuses daarvoor. Apple stuurt je dus je eigen defectie iPhone en een nieuwe dus. (als ik het nu goed begrijp)
  #19  
Oud 18-11-13, 16:33
Reversion Reversion is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 31
Standaard

Oh nee sorry. Nu was ik niet helemaal duidelijk.

Ik heb een iPhone gekocht, die ging kapot. Nieuwe gekregen (2).
Nummero (2) wilde ik misschien verkopen, nieuwe gekregen (3).
Nummero (3) is deze die ik nu heb, die vertoont roze strepen, en nu wil ik dus opwaarderen naar de 5S, maar ze doen moeilijk.

Tsja..
  #20  
Oud 18-11-13, 16:37
Roos79 Roos79 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 859
Standaard

Maar je wilt dus bij de derde een nieuwe?
Las elders dat dat pas vanaf de vierde is?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone inruilen met bijbetaling vblok iPhone algemeen 3 25-07-13 21:59
3Gs via proassist met bijbetaling voor 4s erikroeier iPhone algemeen 9 03-04-12 20:21
vodafone bijbetaling verhoogd silviaapje Vodafone 2 24-05-11 13:36
Windows: Foto's van PC naar iPhone: naar camera roll ipv naar photo library? ICB iTunes 0 02-07-10 09:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:57.