iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Iphone 4 Probleem (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/148210-iphone-4-probleem.html)

jackvan 19-11-13 13:52

Iphone 4 Probleem
 
Ik heb een tijd geleden een iPhone 4 gekocht op marktplaats, maar bij aankomst bleek hij het niet te doen, Itunes geeft de foutmelding aan: Er doet zich een probleem voor met uw iPhone en er staat een slotje bij rechtboven in itunes, ook heeft de iPhone geen Imei, Baseband en Bootloader meer, ik heb al van alles geprobeerd, dfu modes, restore modes om ios er opnieuw op te zetten maar itunes installeert ios voor de helft en dan krijg ik de foutmelding in itunes. Forecast geeft aan dat de nieuwe ios er wel opstaat en mijn iphone start ook op maar halverwege geeft de iphone aan dat ik hem moet verbinden met itunes.

Wie kan mij hierbij helpen zodat ik hem weer werkend krijg.

Alvast bedank

Cliffiphone4 19-11-13 15:05

als je het serienummer wat achterop staat op de apple site invoert, herkent de site hem dan?
Google op apple warranty check, pak die site en vul daar ns t serienummer in

jackvan 19-11-13 15:14

Als ik op het serienummer zoek dan vind hij hem wel maar heb geen garantie er meer op zitten

Guest-20180925190238 19-11-13 15:33

Misschien kan je ook vertellen welke foutcodes je in iTunes krijgt?

jackvan 19-11-13 15:36

Er doet zich een probleem voor met uw iPhone en er staat een slotje bij rechtboven in itunes. Meer staat er niet.

Guest-20180925190238 19-11-13 15:38

Is er op geen enkel ogenblik een fout -1 verschenen?

jackvan 19-11-13 15:41

Ik krijg voor de rest geen fout melding, itunes installeert ios voor de helft en dan krijg ik de melding, Er doet zich een probleem voor met uw iPhone en er staat een slotje bij rechtboven in itunes

Guest-20180925190238 19-11-13 15:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jackvan (Bericht 935392)
Er doet zich een probleem voor met uw iPhone en er staat een slotje bij rechtboven in itunes, ook heeft de iPhone geen Imei, Baseband en Bootloader meer...

Die symptomen wijzen er op dat iTunes de modem firmware incl. de modem bootloader niet kan flashen. Dat kan veroorzaakt worden door een defecte radiochip.

Techfreak 19-11-13 15:50

Ik lees dit hier heel vaak op het forum en het blijft me eigenlijk verbazen dat mensen toch nog iPhones blijven kopen via Marktplaats.

Mij lijkt het een site te zijn die vol met onbetrouwbare verkopers zit.

yukhalilsel 19-11-13 16:12

Check even of je een originele kabel gebruikt. Leen er desnoods een bij je vrienden of buren. Stop de kabel voor de rest zonder tussenkomst van een usb hub direct in je pc. Hopelijk biedt dat wel een oplossing.
Anders de verkoper ermee confronteren

isteffen 19-11-13 22:51

He Jack,
Als het niet lukt kun je hem nog laten maken bij Apple.
Kost nooit meer dan ongeveer 200 euro.
En als ze hem niet kunnen of willen repareren,heb je voor dat bedrag een (nieuwe)refurbisch phone.
Gaat je voor dat bedrag op MP niet lukken.))


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:36.