//

4 keer vervang toestel, 5e keer winkelnieuw?

4 keer vervang toestel, 5e keer winkelnieuw? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door stealth0001 Mee eens, maar iedere iPhone mankeert wel wat! Het lijkt wel of ze ongetest in de markt worden gezet. Helaas ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 19-11-13, 23:19
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stealth0001 Bekijk bericht
Mee eens, maar iedere iPhone mankeert wel wat! Het lijkt wel of ze ongetest in de markt worden gezet. Helaas gaat Blackberry op de fles, maar dat blijft het best beveiligde en degelijk toestel. Kijk ook de prijs-kwaliteit verhouding eens Apple is gewoon duur en dit gaat ze een keer opbreken.
Koop een Blackberry dan? Waar wacht je op? Als je geen cent meer wilt betalen voor kwaliteit, service en gebruiksvriendelijkheid, wie houdt je dan tegen? Ik zie je al bij de Blackberry Store uitlopen met een replacement als jou Blackberry defect is

De meeste vinden Apple duur, maar waarom koop je het dan? Trouwens, tel eens na wat je wel niet terugkrijgt voor die €599/699 die je minimaal aftikt voor een iPhone. Ik denk meer dan genoeg
__________________
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 19-11-13, 23:41
Frederik81 Frederik81 is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 104
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stealth0001 Bekijk bericht
Kocht een splinternieuwe MacbookPro 17-inch retina van ruim 2500€ met dode pixels in het scherm! Ik ben van mening dat dit niet mag gebeuren met zo'n duur product.
Wie zonder zonde is, werpe de eerste steen.

Wat niet mag gebeuren is dat men jou geen oplossing biedt bij zulk voorval. Van een item waar er miljoenen van gemaakt worden, zullen er altijd wel een aantal zijn met problemen. En die problemen worden opgelost.

Stel voor elke 1 miljoen laptops die van de baan rollen, zijn er misschien 1000 defect. Dat is 0.1% met een probleem, ofwel 99.9% zonder problemen.

Doe jij jouw werk in het dagelijkse leven voor 99.9% correct?
  #23  
Oud 19-11-13, 23:57
Roos79 Roos79 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 859
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stealth0001 Bekijk bericht
Je zegt het nu zelf al je tweede 5. Dat is precies wat ik bedoel. Ik heb al vele verschillende merken gsm's versleten zonder de problemen die ik zelf ervaar en lees van anderen. Ik ben nog steeds Apple adicted ;-), maar mijn geduld wordt behoorlijk op de proef gesteld. Kocht een splinternieuwe MacbookPro 17-inch retina van ruim 2500€ met dode pixels in het scherm! Ik ben van mening dat dit niet mag gebeuren met zo'n duur product.
Die tweede 5 is nu wel 12 maanden jong en geen problemen!
En niet te vergeten zusjes 3GS die nog probleem loos al vier jaar werkt en de 4s van twee jaar oud gaat nu verder bij mijn vader.
Moeders heeft een 4s van ruim twee jaar oud en ook geen enkel probleem.
  #24  
Oud 20-11-13, 09:46
rubbererobbie's schermafbeelding
rubbererobbie rubbererobbie is offline
• iOS 9.1
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: /private/nl/..
Berichten: 324
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sergiano Bekijk bericht
als ik 700 betaal voor een toestel wil ik graag dat dit perfect is...
en niet dat het rammelt vanbinnen.. ik heb hem duidelijk gezegd dat ik niet wou muggenziften over zo een klein detail, maar dat ik het toch al wou melden, mocht dit voor latere problemen zorgen, en hij heeft me direct gezegd dat hij het zou gaan vervangen, voor een nieuw, nooit eerder gebruikt toestel..
ehhh, je wilt niet gaan muggenziften ,maar je verteld hem toch, en je accepteert een " nieuw" toestel ?

maw , als jij zo " onderste boven" bent van alle apple producten , zoals je phone en laptop, waarom koop je dan nog steeds deze producten ?
Koop een android twix , of een acer spacer laptop en klaar.

Scheelt weer een hoop geld, frustraties, gebel , en gezeik over rammelende toestellen, dus voor jouw een win/win situatie.

duidelijk genoeg lijkt me ......
__________________
Iphone4>4s>5>5s>6 (check) ** Ipad2>3>4>Ipad Mini (check)
Windows plug & Plee > OS X Mavericks (check)
  #25  
Oud 20-11-13, 10:17
Sergiano Sergiano is offline
• iOS 14.3
• 10.2.1
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 240
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rubbererobbie Bekijk bericht
ehhh, je wilt niet gaan muggenziften ,maar je verteld hem toch, en je accepteert een " nieuw" toestel ?

maw , als jij zo " onderste boven" bent van alle apple producten , zoals je phone en laptop, waarom koop je dan nog steeds deze producten ?
Koop een android twix , of een acer spacer laptop en klaar.

Scheelt weer een hoop geld, frustraties, gebel , en gezeik over rammelende toestellen, dus voor jouw een win/win situatie.

duidelijk genoeg lijkt me ......
Daar gaat het niet om.. Wel dat een toestel die ik by de introductie kocht in Parijs al na 2 dagen last had van abrupt uitvallen en dat ik hem soms gewoon kon aanzetten zonder problemen, andere keren ging het niet zonder stroom.ik moest er een maand mee leven omdat die nog niet uit was in België . . Dan leveren ze een vervang iPhone die eigenlijk ook al problemen had.. Waar er nog steeds problemen me waren.. Het was de trilfunctie die niet goed werkte. Filmke werd trouwens gepost op ander topic en werd inderdaad als storend bevonden.. Als je daarna opnieuw een vervangtoeste krijgt .. En er opnieuw iets scheelt gaje dit toch melden... Toch?
  #26  
Oud 20-11-13, 10:32
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sergiano Bekijk bericht
.. En er opnieuw iets scheelt gaje dit toch melden... Toch?
Maar moet je voor elke "omruilactie" steeds een nieuw topic aanmaken? Één "Sergiano Omruiltopic" is toch voldoende? In dat topic kan je dan blijven doorgaan tot je uiteindelijk een iPhone 5s hebt die aan jouw wensen voldoet.
  #27  
Oud 20-11-13, 10:35
Thiagordc Thiagordc is offline
• iOS 9.3.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2013
Locatie: Antwerpen
Berichten: 128
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Maar moet je voor elke "omruilactie" steeds een nieuw topic aanmaken? Één "Sergiano Omruiltopic" is toch voldoende? In dat topic kan je dan blijven doorgaan tot je uiteindelijk een iPhone 5s hebt die aan jouw wensen voldoet.
Tegen dan zitten we aan iPhone 8 :-D
  #28  
Oud 20-11-13, 10:37
Roos79 Roos79 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 859
Standaard

En is de nieuwe al onderweg?
  #29  
Oud 20-11-13, 10:49
Freeltd Freeltd is offline
• iOS 17.3
• iPadOS 17.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: Kortenberg
Berichten: 529
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frederik81 Bekijk bericht
Andere merken hebben inderdaad geen problemen. Daar is elke eurocent volledig besteed aan een 100% werkend product. Ik denk dat Tim Cook best jaloers moet zijn op die feilloze fabrieken van de concurrentie.
De tijd dat producten werden getest is al lang voorbij. Het is goedkoper de klant te laten testen en het om te ruilen tegen elk toestel in het fabriek te testen.

Met software hetzelfde. Het pruduct is er pas en kort erna komt al de x.1 of x.0.1 ...
Bij MS de beruchte SP's.
  #30  
Oud 20-11-13, 10:54
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Freeltd Bekijk bericht
Bij MS de beruchte SP's.
En dan vergeet je nog de beruchte "Microsoft Monthly Patches" die elke maand rond de 10de verschijnen. Apple is met de besturingssystemen (iOS, OS X en OS X Server) blijkbaar Microsoft aan het imiteren.
  #31  
Oud 20-11-13, 18:37
j0na5d3w1t j0na5d3w1t is offline
• iOS 10.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 31
Standaard

ik heb een galaxy wide of hoe die ook heet en die rammeld.
en een iphone 4s die ik heb ook.
en een ipod 5, en die heeft het ook.
en mijn oma een galaxy mini 4 en die heeft het ook.
lijkt dus op normaal.
  #32  
Oud 27-11-13, 15:03
Roos79 Roos79 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 859
Standaard

En ben wel benieuwd hoe dit is afgelopen!
  #33  
Oud 27-11-13, 15:12
Sergiano Sergiano is offline
• iOS 14.3
• 10.2.1
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 240
Standaard

heb dus een gloednieuwe gekregen met accesoires. alles werkt goed behalve de trilling die EXTREEM HARD is in vgl met vorige..
blijkbaar is dit niet echt abnormaal? ofwel?
ben van plan het zo te laten
  #34  
Oud 27-11-13, 15:13
Roos79 Roos79 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 859
Standaard

Wie weet is het bij de normale toestellen allemaal wat harder?
  #35  
Oud 27-11-13, 17:08
Thiagordc Thiagordc is offline
• iOS 9.3.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2013
Locatie: Antwerpen
Berichten: 128
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sergiano Bekijk bericht
heb dus een gloednieuwe gekregen met accesoires. alles werkt goed behalve de trilling die EXTREEM HARD is in vgl met vorige..
blijkbaar is dit niet echt abnormaal? ofwel?
ben van plan het zo te laten
Ah neen he, ik zou het nog eens opsturen hoor

Sorry kon het niet laten ;-)
  #36  
Oud 27-11-13, 17:10
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sergiano Bekijk bericht
alles werkt goed behalve de trilling die EXTREEM HARD is in vgl met vorige..
blijkbaar is dit niet echt abnormaal? ofwel?
Ik zal maar niet zeggen dat de trilling in mijn iPhone 5s niet extreem hard is.
  #37  
Oud 27-11-13, 17:56
antoon100's schermafbeelding
antoon100 antoon100 is offline
• iOS 10.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Locatie: privé
Berichten: 608
Standaard

Moeilijk mens toch, ....

Ze doen hun uiterste best om je een goed Apple product te bezorgen en jij doet niets anders dan reclameren.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Elke keer computer machtigen bij aansluiten toestel. astradti iPhone algemeen 0 25-01-13 01:18
Help! moet 3 keer klikken op iPad ipv 1 keer nachtegaaal iPad algemeen 9 23-07-12 11:59
Iphone 4 herstelt keer op keer Iliass90 iPhone algemeen 0 17-08-11 00:54
filmpje op iphone 4 syncd keer op keer chacha000 iPhone algemeen 0 25-09-10 13:47
iPhoto start keer op keer op bij connecten djrandyindo Archief 2 07-08-08 09:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:09.