//

Na update IOS 7.0.4 werk microfoon niet meer naar behoren

Na update IOS 7.0.4 werk microfoon niet meer naar behoren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb gisteren een update gedaan naar IOS 7.0.4 en sinds dien werkt mijn mircrofoon niet meer goed. Als ik een gesprek voer werkt na ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-11-13, 17:21
Patnon Patnon is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 1
Post Na update IOS 7.0.4 werk microfoon niet meer naar behoren

Ik heb gisteren een update gedaan naar IOS 7.0.4 en sinds dien werkt mijn mircrofoon niet meer goed. Als ik een gesprek voer werkt na ongeveer 2 minuten mijn microfoon niet meer en kan de andere kant mij niet meer horen. Als ik dan ophang en terug bel heb ik hetzelfde. Ook als ik gebeld wordt.
Weet iemand of dit aan de update ligt of iets anders?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-01-14, 21:10
jaapdeunk jaapdeunk is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 20
Standaard

Heb hetzelfde probleem, waarschijnlijk ontstaan na update (en JB) naar 7.04... Microfoon voor de dictafoon lijkt wel te werken, maar beduidend zachter dan normaal. Microfoon bij een app zoals iTranslate Voice lijkt ook te werken.

Update: .. Gesprekken via de speaker werken prima en zijn goed te verstaan. Als ik hem van de speaker haal en weer naar de microfoon gaan, ben ik weer zeer slecht te verstaan. Als ik mn vinger op de 'noire cancelling' microfoon naaste de hoofdtelefoonuitgang houd, dan ben ik opeens wel enigszins verstaanbaar. Wanneer ik mn vinger weer weghaal ben ik weer onverstaanbaar. Geluid opnemen met video gaat prima. Beter te verstaan dan het geluid met de dictafoon. Schoonmaken van de noice cancelling microfoon met n naald heeft niet geholpen..

Iemand n idee? Reset en respring niet geholpen. Misschien is de update naar 7.04 toeval, misschien is het n hardware probleem.. Iemand zelfde ervaring na update Iphone 4 naar 7.04 (met JB)?

Laatst gewijzigd door jaapdeunk; 09-01-14 om 23:15.
  #3  
Oud 11-01-14, 14:53
jaapdeunk jaapdeunk is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 20
Standaard

Problem fixed! Bleek niks met de IOS 7.04 update (of JB) te maken.. was n hardware probleem. Doet t nu weer perfect. Inmiddels wel er achter gekomen dat veel Apps en het geluid van de video werken met de andere microfoon en daardoor gewoon bleven werken..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
touchscreen werkt niet meer naar update IOS 7.03 senna89 iPhone algemeen 9 04-11-13 23:05
Facebook werkt niet meer na update naar ios 6 Debby82 iPhone algemeen 0 29-07-13 01:31
Iphone 4 start niet meer na update IOS 5.1.1 naar IOS 6 bartgez106 iPhone algemeen 1 21-03-13 08:39
iphone 4s werkt niet meer naar behoren simanos iPhone algemeen 8 21-04-12 17:03
Microfoon iPhone 4 werk niet meer jelleducados iPhone algemeen 14 13-03-12 12:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:22.