iPhone 5s homeknop klikt soms vreemd discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik lees op internet dat veel mensen er last van hebben, ik dus ook. Soms als ik op de HomeKnop druk klikt die harder ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhone 5s homeknop klikt soms vreemd
Hallo,
Ik lees op internet dat veel mensen er last van hebben, ik dus ook. Soms als ik op de HomeKnop druk klikt die harder dan normaal en voel je 2x een klik. Het is alleen als ik op een bepalen manier erop druk(bij mij rechtsonder). Gelukkig werkt die wel nog perfect, net als de Touch ID. Zijn hier ook mensen met hetzelfde "probleem" en wellicht een oplossing weten? Iemand op de forum site van Apple had een video op Youtube Geuploaded met daar in hoe het je het kunt oplossen. Hij deed daar een heel klein schoonmaakmiddel op een doekje en dan voorzichtig rondjes draaien op de homeknop en vervolgens met datzelfde doekje weer droogmaken omdat het volgens hem aan het stof ligt wat er onder zit en dat die daarom soms zo klikt. Is dit een goeie oplossing denken jullie of maak ik dan alles kapot? Ik durf het zo niet aan namelijk. Ik hoop iets te horen van jullie. Groeten, Cliff |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als het gewoon goed werkt gewoon zo laten, een beetje liggen klungelen met vloeistoffen lijkt me niet de juiste manier.
|
|
||||
|
||||
het klikken wordt eigenlijk steeds erger. Nu heb ik contact gehad met Apple en zei zeiden dat het niet normaal was en dat ik hem dus kan laten omruilen. Maar nu kan voor 29 euro wel laten omruilen en meteen een nieuwe krijgen(anders zit ik een week zonder telefoon), maar ik ben bang dat die weer het zelfde zal gaan doen omdat op forums op internet ook belachelijk veel mensen hier last van hebben.
Zijn er nog meer die hier last van hebben? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
ja, ga ik dan ook maar doen.
het rare is dat ik het eerst niet had en het nu steeds erger wordt. Lijkt echt net alsof die los zit en als ik dan 10x druk om "hem weer op z'n plek te krijgen" klikt die gewoon normaal, maar 10 min. is die weer 'los'. dan maak om laten ruilen aan de deur. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Cliff kan je me vertellen hoe dit is afgelopen? Ik heb er ook last van en het begint me een beetje te irriteren.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 powerknop klikt niet! | beatz | iPhone algemeen | 4 | 22-08-13 23:04 |
Klikt jullie 4S Home Button zoals die van mij klikt? | suijkerwerk | Chat en geruchten | 1 | 09-01-12 12:19 |
Powerbutton iPhone 4 klikt niet meer | rensiejjj | iPhone algemeen | 3 | 10-05-11 17:44 |
iPhone 4, achterkant klikt | Flugeltje89 | iPhone algemeen | 19 | 13-12-10 21:24 |
iPhone 4: Vreemd probleem unlock, soms wel soms niet | joost_ | Unlock | 4 | 19-08-10 12:37 |
|
|