//

iphone 4S perikelen

iphone 4S perikelen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Vandaag had ik een vreemd probleem met mijn iPhone4S. De hele dag had ie normaal gefunctioneerd, echter thuisgekomen reageerde hij niet meer bij het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-11-13, 18:56
apeka apeka is offline
• iOS 14.4
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Locatie: Renkum, Gld.
Berichten: 82
Standaard iphone 4S perikelen

Hallo,

Vandaag had ik een vreemd probleem met mijn iPhone4S.
De hele dag had ie normaal gefunctioneerd, echter thuisgekomen reageerde hij niet meer bij het aanzetten met de aan/uit knop (scherm bleef zwart).. Ik kreeg hem met geen mogelijkheid meer aan de gang...
Omdat ik vermoedde dat de accu wellicht leeg was, heb ik hem eerst een tijd aan de lader gelegd.
Na een uur of wat heb ik weer geprobeerd om hem aan te zetten: nog steeds geen reactie.
Uiteindelijk heb ik hem aan de praat gekregen, door zowel de aan/uit knop en de Home-knop gelijktijdig zo'n 15 seconden ingedrukt te houden. Dat hielp blijkbaar want ik zag het Apple icoon weer verschijnen. Na tien seconden was ie weer gestart en functioneerde ook weer normaal. De accu stond op 50%..
Ik ben nu echter wel benieuwd naar de oorzaak, ook om herhaling te voorkomen. Iemand een idee? Is de accu wellicht toch aan zijn einde? Hardware probleem?
Graag meningen en advies. Bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-11-13, 19:05
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apeka Bekijk bericht
Iemand een idee? Is de accu wellicht toch aan zijn einde? Hardware probleem?
De celspanning van de Lithium-Polymer cel is onder de 3.7 V gevallen en de iPhone heeft zich om veiligheidsredenen uitgeschakeld. Dat kan wijzen op:

1) Een accu die al lang niet meer gekalibreerd is. In dat geval betekent die 50% niets;
2) Een accu die aan het verslijten is en door een spanningspiek door de knieën gegaan is;
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Bluetooth perikelen iPhone5 gvanrijn iPhone algemeen 4 02-01-13 13:54
iCloud en Agenda perikelen lexvo iCloud 7 22-10-11 13:05
Gmail perikelen iPhone (qua mappen) Lohran iPhone algemeen 4 17-01-11 14:56
Windows: Bibliotheek perikelen Eduardboon iTunes 2 15-01-09 16:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:46.