iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Alle apps crashen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/148646-alle-apps-crashen.html)

Sergiano 28-11-13 22:16

Alle apps crashen
 
Ik heb een probleem met mijn iPhone 5s... Al mijn apps crashen die ik installeer ok de-installeren en herinstalleren helpt niet ( native apps werken wel ) .. Heb reboot en restart gedaan. Dit is vrij irritant. Weet iemand hier een oplossing voor..

Nog een vraag maar off-topic toen ik m'n iPhone op pc aansluitte voor het eerst ( tis nieuwe iPhone ) kreeg ik de vraag of ik hem wou registeren, omdat dit beter is voor klantenservice hulp etc.... Heb perongeluk "later registeren gedaan" maar nu krijg ik dit op geen enkele manier terug te zien..

bertoes 28-11-13 22:28

Gisteren schreef je nog dat alles perfect werkte behalve een extreem harde trilfunctie!
Dit betrof je 5e nieuwe iphone 5S.
Wat heb je dan gisteren allemaal getest?

Sergiano 28-11-13 22:30

Gewoon dagdagelijkse dingen. Sinds vandaag crasht alles..

bertoes 28-11-13 22:36

Misschien eens inrichten als nieuwe iphone. Ook al een harde reset geprobeerd?

Sergiano 28-11-13 22:45

Harde reset heb ik geprobeerd. Morgen maar eens een totale reset uitvoeren.
heb gisterenavond na het testen OTA 7.0.4 geinstalleerd. misschien ligt het daar wel aan, maar dan zouden de apps deze ochtend ook gecrascht hebben denk ik zo.

bertoes 28-11-13 22:52

Lees de diverse posts er eens op na van mensen die upgraden via OTA. Hier kunnen veel onverklaarbare situaties uit voortvloeien. Ik zou hem via itunes als nieuwe iphone inrichten!

RWK 28-11-13 23:35

Als je ook een reservekopie terug heb gezet, dan zou ik hem maar herstellen. Dit zorgt voor problemen.

Soms kan het voorkomen dat als je via OTA updatet, dat er problemen kan voorkomen maar dit hoeft niet altijd zo te zijn.

Guest-20180925190238 29-11-13 07:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sergiano (Bericht 937364)
Sinds vandaag crasht alles..

Dan kijk in de Diagnostics na waarom alles crasht. Als alles crasht moet daar wel één en ander aan crash reports staan.

Sergiano 29-11-13 10:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 937387)
Dan kijk in de Diagnostics na waarom alles crasht. Als alles crasht moet daar wel één en ander aan crash reports staan.

Bij diagnose en gebruik staat er : geen diagnotische gegevens.. kan toch niet.. bij alle iphones dat ik gehad heb en keek stond daar altijd wel iets.
het crascht nog steeds btw.

Guest-20180925190238 29-11-13 10:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sergiano (Bericht 937402)
Bij diagnose en gebruik staat er : geen diagnotische gegevens.. kan toch niet..

Als er apps crashen staan er crash reports in de Diagnostics, tenzij:

1) Je de iPhone met iTunes gesynchroniseerd hebt. Dan staan de crash reports in: Windows Vista & Windows 7: C:\Users\USER\AppData\Roaming\Apple computer\Logs\CrashReporter\MobileDevice\

2) Je met iOS 7.1 Beta aan het spelen bent. Dan verschijnen er door een bug geen crash report in de Diagnostics;

nickw 29-11-13 10:41

Toen ik vorige week mijn 5s net had crashte die ook een paar keer. Ik had hem ingesteld als nieuwe iphone, maar mijn apps teruggehaald door in de app store naar aankopen te gaan.
Nu bleek dat hij 2oudere versies had gepakt.
Toen ik ze verwijderd had en de apps dmv zoeken opnieuw erop zette was het probleem opgelost.
Mischien heb je hier wat aan?

Gr

Sergiano 29-11-13 10:51

ik ga hem deze namiddag sowieso herstellen als nieuwe iphone. om die ota weg te doen. want zelf idiote apps van nieuwsblad enzo crashen

@timosha ik heb geen betas erop gezet. dat doe ik niet
wat die windows betreft : tis windows8 en na C:/USERS/user zit ik al vast ik heb daar alleen de standaard mappen zoals bureaublad- downloads- muziek etc..

Guest-20180925190238 29-11-13 10:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sergiano (Bericht 937409)
i
wat die windows betreft : tis windows8 en na C:/USERS/user zit ik al vast ik heb daar alleen de standaard mappen zoals bureaublad- downloads- muziek etc..

In Windows 8 is dat dezelfde directory als in Windows Vista/7. je moet wel de verborgen directories zichtbaar maken.

nickw 29-11-13 11:06

Ok. Bij mij ging het om de apps nu.nl en telegraaf.

Sergiano 29-11-13 13:16

Plots ga alles weer.. Echt bizar. Facebook , whatsapp etc... Ik doe hoe dan ook een reset om ota te verwijderen als ik thuis ben, om problemen in de toekomst te verwijderen


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:02.