iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Icoontje dat stille modus aangeeft (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/14865-icoontje-stille-modus-aangeeft.html)

BjOrN_M 20-06-08 11:55

Icoontje dat stille modus aangeeft
 
Weet er iemand of het mogelijk is om bovenaan je scherm een icoontje te krijgen dat aangeeft of je iPhone in stille modus staat of niet? Dat zou zeer handig zijn.
Grtz

macfreaker 20-06-08 11:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BjOrN_M (Bericht 129540)
Weet er iemand of het mogelijk is om bovenaan je scherm een icoontje te krijgen dat aangeeft of je iPhone in stille modus staat of niet? Dat zou zeer handig zijn.

Bij mijn weten is deze er niet. Zou inderdaad handig zijn , want in meetings zet ik ook deze altijd stil en vergeet deze dan ook daarna soms eens terug te zetten. :D

Bomans 20-06-08 12:01

Mja, misschien handig. Maar als je naar het knopje op de zijkant kijkt zie je het toch ook in een oogoplsag.
Dat oranje bolletje staat er niet voor niets.

colliehome 20-06-08 12:02

zoals "iLock" zou er misschien ook een appje kunnen gemaakt worden voor deze - bij sommige- defecte knop.

Bomans 20-06-08 14:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door colliehome (Bericht 129547)
zoals "iLock" zou er misschien ook een appje kunnen gemaaktworden voor deze - bij sommige- defecte knop.

Blijkbaar is XianLi (die ook de sleep/home button gemaakt heeft -> Lock 1.0) er aan bezig.
Dus nog even geduld.

ik_ben_remco 09-09-09 13:11

We zijn onderhand 1,5 jaar verder. Is er al meer nieuws over dit onderwerp? Ik ben erg benieuwd of er al iets bestaat waarmee je wel in het scherm kan zien of je je telefoon op stil aldanwel op geluid modus hebt staan?

Timmeh_ 09-09-09 13:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ik_ben_remco (Bericht 348975)
We zijn onderhand 1,5 jaar verder. Is er al meer nieuws over dit onderwerp? Ik ben erg benieuwd of er al iets bestaat waarmee je wel in het scherm kan zien of je je telefoon op stil aldanwel op geluid modus hebt staan?

Status Notifier geeft dit aan in de Statusbar, te vinden in Cydia. Zal je wel eerst voor moeten jailbreaken :rolleyes:

ik_ben_remco 09-09-09 13:49

Dat is jammer. Vind een jailbreak niet echt nodig. Toch raar dat 1 van de standaard dingen die op elke telefoon te vinden is, niet aanwezig is bij het beste model dat er vandaag de dag op de markt is :)

kal_el 09-09-09 14:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ik_ben_remco (Bericht 348990)
Dat is jammer. Vind een jailbreak niet echt nodig. Toch raar dat 1 van de standaard dingen die op elke telefoon te vinden is, niet aanwezig is bij het beste model dat er vandaag de dag op de markt is :)

wat is er mis met kijken op de zijkant van je iPhone? snap het nu tniet echt van nog een icoon...

Magnetron 09-09-09 15:26

Je kan ook gewoon je telefoon een beetje kantelen, dan zie je meteen of 'ie in de stille modus staat of niet.
De meeste telefoons hebben geen speciaal knopje voor de stille modus, en gebruiken dus een icoontje op het scherm. Voor de iPhone is dat niet nodig, je hebt een speciaal knopje en ziet meteen of je toestel op stil staat.

chaser2600 09-09-09 16:06

Je kunt je ook aanwennen om het voor een meeting op stil te zetten en na een meeting van stil af te zetten. Dan weet je dus zelf als je niet in een meeting zit dat hij niet op stil staat ;-)
Maar even serieus, even de iPhone kantelen en je ziet duidelijk het bolletje. Daarnaast zou het toch niet al te moeilijk moeten zijn om even te onthouden dat je je iPhone op stil hebt gezet ? Als dat een probleem gaat worden ga ik met toch ernstig zorgen maken over de huidige samenleving :-)

Michel15 09-09-09 17:20

Even offtopic misschien, maar dat knopje vind ik toch wel het slechtste aan de hele iPhone.

Bij mij staat het knopje soms ongewild op stil en da's niet zo handig ;)

jelle_dl 18-09-09 09:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door colliehome (Bericht 129547)
zoals "iLock" zou er misschien ook een appje kunnen gemaakt worden voor deze - bij sommige- defecte knop.

hallo,

gisteren is mijn iphone gevallen, en ik wou hem deze morgen op stille stand zetten , maar deze knop werkt blijkbaar niet meer...

weet iemand daar de oorzaak van? en kan ik er zelf iets aan doen?
heb weinig zin om hem in de winkel binnen te doen en er dan een maand ofzo op te moeten wachten.

alvast bedankt

SneakyChipmunk 18-09-09 16:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michel15 (Bericht 349092)
Even offtopic misschien, maar dat knopje vind ik toch wel het slechtste aan de hele iPhone.

Bij mij staat het knopje soms ongewild op stil en da's niet zo handig ;)

Hetzelfde hier, of dat het scherpe randje blijft hangen aan de broekzak:P.
Ik zie dan ook graag een update zodat je de iphone softwarematig stil kan zetten. Hopelijk komt zoiets snel:)!

Bert Z 22-09-09 11:14

Ik vind dat knopje het állerbeste van de iPhone, gewoon geluid aan of uit, punt. Ik werd helemaal ramgek van al die verschillende profielen met hun bijbehorende icoontjes. En als je hem vergeet aan te zetten is het toch niet erg? Je voelt hem toch trillen? Daarnaast vergeet je zoiets toch niet? Ik moet hem ook dagelijks een paar keer uitzetten maar ben hem nog nooit vergeten weer aan te zetten. Maar goed, hier is de topicsrarter niet mee geholpen natuurlijk...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:07.