//

iPhone 4 speaker gebruiken voor iPhone 5

iPhone 4 speaker gebruiken voor iPhone 5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allen, Ik heb een tijdje terug een iPhone 5 gekocht. Nu heb ik nog een docking system met een oude iPhone 4 aansluiting. Is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-11-13, 00:10
noortjevl noortjevl is offline
• iOS 7.0.4
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 5
Standaard iPhone 4 speaker gebruiken voor iPhone 5

Hoi allen,

Ik heb een tijdje terug een iPhone 5 gekocht. Nu heb ik nog een docking system met een oude iPhone 4 aansluiting.
Is er een mogelijkheid om die box te blijven gebruiken met mijn iPhone 5? Iets van een overzetkabeltje oid? Ik kan niks vinden.
Ik moet er even bij zeggen dat ik echt helemaal niks van technologie etc weet en dus ook helemaal niet bekend ben met computer termen.

Ik hoop dat iemand me kan helpen!

groeten Noortje
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-11-13, 00:26
yukhalilsel yukhalilsel is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Locatie: Haarlem
Berichten: 415
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door noortjevl Bekijk bericht
Hoi allen,

Ik heb een tijdje terug een iPhone 5 gekocht. Nu heb ik nog een docking system met een oude iPhone 4 aansluiting.
Is er een mogelijkheid om die box te blijven gebruiken met mijn iPhone 5? Iets van een overzetkabeltje oid? Ik kan niks vinden.
Ik moet er even bij zeggen dat ik echt helemaal niks van technologie etc weet en dus ook helemaal niet bekend ben met computer termen.

Ik hoop dat iemand me kan helpen!

groeten Noortje
Als je doc een audiokabel ondersteund, kan je daarmee je i5 blijven gebruiken icm je dock
  #3  
Oud 30-11-13, 00:29
noortjevl noortjevl is offline
• iOS 7.0.4
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yukhalilsel Bekijk bericht
Als je doc een audiokabel ondersteund, kan je daarmee je i5 blijven gebruiken icm je dock
Ik heb even gegoogled wat een audio kabel is (met een ronde aansluiting toch?) en volgens mij ondersteunt hij dat niet. Mijn dock is zeg maar zo eentje waar je je iphone in moet zetten weet je wel
  #4  
Oud 30-11-13, 00:31
yukhalilsel yukhalilsel is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Locatie: Haarlem
Berichten: 415
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door noortjevl Bekijk bericht
Ik heb even gegoogled wat een audio kabel is (met een ronde aansluiting toch?) en volgens mij ondersteunt hij dat niet. Mijn dock is zeg maar zo eentje waar je je iphone in moet zetten weet je wel
Hmm, dat is jammer. Er is wel een 30pins naar lightning adapter van Apple, maar volgens mij ondersteund hij geen audio.

Kijk anders even of je je dock kunt doorverkopen en zelf een nieuwe kan halen?
  #5  
Oud 30-11-13, 00:32
noortjevl noortjevl is offline
• iOS 7.0.4
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yukhalilsel Bekijk bericht
Hmm, dat is jammer. Er is wel een 30pins naar lightning adapter van Apple, maar volgens mij ondersteund hij geen audio.

Kijk anders even of je je dock kunt doorverkopen en zelf een nieuwe kan halen?
Wat is een 30pins en wat is een lighting adapter???
  #6  
Oud 30-11-13, 00:33
yukhalilsel yukhalilsel is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Locatie: Haarlem
Berichten: 415
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door noortjevl Bekijk bericht
Wat is een 30pins en wat is een lighting adapter???
30pins is die brede oplaadkabel van je oude telefoon en lightning is die nieuwe kabel. Zeg maar plat en breed versus klein en smal
  #7  
Oud 30-11-13, 00:36
noortjevl noortjevl is offline
• iOS 7.0.4
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yukhalilsel Bekijk bericht
30pins is die brede oplaadkabel van je oude telefoon en lightning is die nieuwe kabel. Zeg maar plat en breed versus klein en smal
ooooh oke, ik snap het.
Hhoe kan ik dit ding vinden als ik naar een Apple winkel ga, ik bedoel hoe heet het? Want dat is denk ik wel wat ik zoek.
Dat zou ik wel even willen proberen voordat ik een nieuwe dock koop, deze was nogal duur namelijk haha
  #8  
Oud 30-11-13, 00:47
Sergiano Sergiano is offline
• iOS 14.3
• 10.2.1
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 240
Standaard

Wil je de goedkoopste en makkelijkste oplossing : ik heb dat ook gedaan : koop een i-wave. Dat kost 4-5 euro op eBay .. Das een 30 pin plugje dat je in je Dock steekt en werkt via Bluetooth. Dan speel je draadloos muziek af .. Werkt echt goed ..:
  #9  
Oud 30-11-13, 00:48
yukhalilsel yukhalilsel is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Locatie: Haarlem
Berichten: 415
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door noortjevl Bekijk bericht
ooooh oke, ik snap het.
Hhoe kan ik dit ding vinden als ik naar een Apple winkel ga, ik bedoel hoe heet het? Want dat is denk ik wel wat ik zoek.
Dat zou ik wel even willen proberen voordat ik een nieuwe dock koop, deze was nogal duur namelijk haha
"30pins naar lightning adapter" heet dat ding
  #10  
Oud 30-11-13, 00:57
noortjevl noortjevl is offline
• iOS 7.0.4
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sergiano Bekijk bericht
Wil je de goedkoopste en makkelijkste oplossing : ik heb dat ook gedaan : koop een i-wave. Dat kost 4-5 euro op eBay .. Das een 30 pin plugje dat je in je Dock steekt en werkt via Bluetooth. Dan speel je draadloos muziek af .. Werkt echt goed ..:
Thanks, dit moet ik hebben ja.
Is dit het? White Wireless Bluetooth Stereo Music Audio Receiver Adapter, iPod, iPhone,Bose | eBay

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 november 2013 om 23:57 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yukhalilsel Bekijk bericht
"30pins naar lightning adapter" heet dat ding
Dankjewel voor je hulp!
  #11  
Oud 30-11-13, 00:59
Sergiano Sergiano is offline
• iOS 14.3
• 10.2.1
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 240
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door noortjevl Bekijk bericht
Thanks, dit moet ik hebben ja.
Is dit het? White Wireless Bluetooth Stereo Music Audio Receiver Adapter, iPod, iPhone,Bose | eBay

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 november 2013 om 23:57 ----------



Dankjewel voor je hulp!

Als je draadloos wil spelen wel. Alleen heb ik 5 euro incl verzending betaald ipv 12.
En ik vind het reuze handig
Reageren

Labels
docking system, iphone 5



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4S speaker ''Suizend speaker geluid'' MitchelEtc iPhone algemeen 0 21-12-11 18:11
Speaker voor iPhone maken? xBram iPhone accessoires en onderdelen 6 03-07-09 17:03
Speaker voor Iphone? Mi.Chelleee iPhone accessoires en onderdelen 5 06-12-08 19:22
Muziek: problemen met speaker voor mijn iphone julio Muziek, foto & video 12 02-07-08 15:08
iPhone Speaker functie ook door Speaker? superzemie iPhone algemeen 6 20-02-08 12:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:50.