//

Geheugen filmrol blijft gevuld ondanks wissen foto's

Geheugen filmrol blijft gevuld ondanks wissen foto's discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPhone 5s en als ik foto's neem, neemt dat geheugen in, wat logisch is. Als ik echter foto's verwijder, blijft het ingenomen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-12-13, 16:22
Raf94 Raf94 is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2013
Berichten: 2
Standaard Geheugen filmrol blijft gevuld ondanks wissen foto's

Ik heb een iPhone 5s en als ik foto's neem, neemt dat geheugen in, wat logisch is. Als ik echter foto's verwijder, blijft het ingenomen geheugen gelijk.

Momenteel vormt dit nog geen probleem, maar op termijn kan het dat worden.

Heeft iemand een manier/tip zodanig dat het ingenomen geheugen na het wissen van foto's kan dalen? Hartelijk bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Afbeelding foto's filmrol verkeerd tov foto's zelf Sander1982 iPhone algemeen 0 03-10-13 12:57
Foto: Filmrol blijft synchroniseren Roba2310 Muziek, foto & video 1 07-07-12 16:34
Filmrol blijft synchroniseren... Vinzzz iTunes 0 05-06-12 12:58
Foto: Foto's verwijderen uit Filmrol (Foto's App) TRAAG MvdS Muziek, foto & video 1 15-05-12 22:04
Iphone 3G die blijft herstarten ondanks alle tips in de andere topics. bollemp3 iPhone algemeen 0 14-06-10 17:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:00.