//

Kan update niet afronden vanwegen niet ondersteunde simkaart.

Kan update niet afronden vanwegen niet ondersteunde simkaart. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een probleem. Die als volgt: Ik heb een iPhone 5 van iemand overgenomen waar een provider uit USA op staat. Ik had een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-12-13, 23:38
esvazw esvazw is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2013
Berichten: 1
Standaard Kan update niet afronden vanwegen niet ondersteunde simkaart.

Ik heb een probleem. Die als volgt:
Ik heb een iPhone 5 van iemand overgenomen waar een provider uit USA op staat. Ik had een nieuwe (nano)simkaart aangevraagd en in mijn iPhone 5 geplaatst. Deze werd niet ondersteund omdat de iPhone 5 niet simlockvrij is.
Nu wilde ik de iPhone op iTunes aansluiten om de gegevens van de iPhone te bekijken en eventueel een reservekopie van mijn iPhone 4 erop te zetten. Ik kreeg de melding dat ik iOS 7 op mijn iPhone 5 kon updaten. Dit wilde ik wel. Nu kom ik bij het probleem. De update kan niet afgerond worden omdat mijn simkaart niet ondersteund word. Ik heb er overheen gelezen/er ook niet bij nagedacht dat je een werkende simkaart moet hebben. Nu kom ik niet meer weg van de laatste instellingen van de update. De laatste instellingen zijn: 1. Ik moet een land kiezen 2. Kies een land of regio 3. Kies een Wi-Fi netwerk 4. Hier gaat hij de simkaart checken en geeft na enkele seconden aan dat de sim niet geldig is.
Deze optie krijg ik niet meer weg. Ik heb mijn iPhone een aantal keer aan en uit gezet maar ik kom telkens terug bij deze opties. Hoe krijg ik dit weg? en hoe kom ik weer bij het gewone menuscherm(met apps; email, kalender, foto's etc.) en terug op iOS 6, of 7..
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-12-13, 23:54
Wally©'s schermafbeelding
Wally© Wally© is offline
• iOS 12.0
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Tessenderlo België
Berichten: 1.916
Standaard

Je kan niet in je iPhone...tenzij je een ondersteunde sim-kaart gebruikt...

Je toestel is dus voorzien van een simlock...

Enkel een imei-unlock kan soelaas bieden...
__________________
Ignorance can easily be overcome...
Stupidity is forever...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
kan simkaart niet ontgrendelen Rebelke iPhone algemeen 11 28-10-13 12:56
Kan Iphone niet activeren/ondersteund simkaart niet Vera1404 iPhone algemeen 15 31-08-12 14:43
Kan niet resetten omdat door netwerkproblemen de update niet kan Sabine91 iPhone algemeen 2 09-08-09 08:01
niet ondersteunde simkaart pachenka iPhone algemeen 10 27-12-08 20:57
Simkaart locked staat in itunes, na update 2.1, iphonescherm dood,kan niet herstellen Jorano iTunes 2 21-09-08 21:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:28.