iPhone 5S in Japan discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Omdat ik niet direct een up to date topic heb gevonden ben ik het zelf maar gestart. Werkt een iPhone 5S, gekocht in België ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5S in Japan
Hallo,
Omdat ik niet direct een up to date topic heb gevonden ben ik het zelf maar gestart. Werkt een iPhone 5S, gekocht in België - Unlocked, in Japan zonder dat ik daar veel voor moet doen? Iemand hier ervaring mee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik vermoed van wel. Mijne baas zijne 4S werkte toch in Japan, dus zou het raar zijn dat de 5S het niet zou kunnen.
|
|
|||
|
|||
Mja, ik zit met deze vraag omdat ik al enkele keren ben tegengekomen op internet dat onze gsm's niet zouden werken in Japan.
|
|
|||
|
|||
Do foreign phones work in Japan?
While most newer mobile phone models can be used in Japan, many older phones may not work due to different technologies. Most importantly, there is no GSM network in Japan, so GSM-only phones do not work. The following are needed for a handset to work in Japan:
Cell Phones in Japan |
|
|||
|
|||
Ik heb modelnummer A1457. Dit betekent dus dat ik mijn iPhone niet kan gebruiken in Japan of zie ik dat volledig verkeerd?
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 december 2013 om 11:34 ---------- Of juist wel, mijn model ondersteund UMTS 2100 en LTE 1, dan zou het moeten werken denk ik dan. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone... Japan????? | Nimbus | iPhone algemeen | 6 | 03-10-09 21:54 |
Iphone uit japan | frankJB | Koopinformatie Rest van de wereld | 4 | 11-05-09 21:13 |
3G iphone in Japan ? | Boy van Baal | Archief | 15 | 12-01-08 15:50 |
iPhone uit Japan?!?!? | Aristos | Archief | 3 | 30-11-07 10:36 |
|
|