//

iPhone 5S in Japan

iPhone 5S in Japan discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Omdat ik niet direct een up to date topic heb gevonden ben ik het zelf maar gestart. Werkt een iPhone 5S, gekocht in België ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-12-13, 17:15
Jcop Jcop is offline
• iOS 10.1.1
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 198
Standaard iPhone 5S in Japan

Hallo,

Omdat ik niet direct een up to date topic heb gevonden ben ik het zelf maar gestart.

Werkt een iPhone 5S, gekocht in België - Unlocked, in Japan zonder dat ik daar veel voor moet doen?

Iemand hier ervaring mee?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-12-13, 17:31
Freeltd Freeltd is offline
• iOS 17.3
• iPadOS 17.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: Kortenberg
Berichten: 529
Standaard

Ik vermoed van wel. Mijne baas zijne 4S werkte toch in Japan, dus zou het raar zijn dat de 5S het niet zou kunnen.
  #3  
Oud 10-12-13, 12:20
Jcop Jcop is offline
• iOS 10.1.1
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 198
Standaard

Mja, ik zit met deze vraag omdat ik al enkele keren ben tegengekomen op internet dat onze gsm's niet zouden werken in Japan.
  #4  
Oud 10-12-13, 12:23
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Do foreign phones work in Japan?
While most newer mobile phone models can be used in Japan, many older phones may not work due to different technologies. Most importantly, there is no GSM network in Japan, so GSM-only phones do not work. The following are needed for a handset to work in Japan:
  • For Voice - The handset must be compatible with a Japanese mobile phone network (typically 3G UMTS 2100 MHz, 3G CDMA2000 800 MHz, or LTE band 1). Most modern 3G and 4G phones are compatible with one or more of these networks. Compatible handsets may be used via international roaming (check with your home provider for details) or a rental or prepaid SIM card from a Japanese carrier (unlocked handsets only). Alternatively, phones with wireless network (Wi-Fi) connectivity can use internet based telephone services (voip), such as Skype, when connected to a Wi-Fi network.
  • For Data - Phones that work in Japan for voice (see above) can also receive and send data (such as e-mails and web content) via international roaming or a rental/prepaid SIM card, but note that the cost for data transfer can easily skyrocket without an appropriate data plan. Alternatively, phones with wireless network (Wi-Fi) connectivity can take advantage of the numerous paid and free Wi-Fi hotspots found around the country. See our internet page for more details.


Cell Phones in Japan
  #5  
Oud 10-12-13, 12:29
Jcop Jcop is offline
• iOS 10.1.1
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 198
Standaard

Ik heb modelnummer A1457. Dit betekent dus dat ik mijn iPhone niet kan gebruiken in Japan of zie ik dat volledig verkeerd?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 december 2013 om 11:34 ----------

Of juist wel, mijn model ondersteund UMTS 2100 en LTE 1, dan zou het moeten werken denk ik dan.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone... Japan????? Nimbus iPhone algemeen 6 03-10-09 21:54
Iphone uit japan frankJB Koopinformatie Rest van de wereld 4 11-05-09 21:13
3G iphone in Japan ? Boy van Baal Archief 15 12-01-08 15:50
iPhone uit Japan?!?!? Aristos Archief 3 30-11-07 10:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:22.