//

iphone 4 blijft itunes logo

iphone 4 blijft itunes logo discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond, Ik heb een iphone 4 met officiele firmware ios 7.04 Deze blijft booten met het itunes logo en kabeltje en komt ook niet verder. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-12-13, 21:19
sten123 sten123 is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 20
Standaard iphone 4 blijft itunes logo

Goedenavond,

Ik heb een iphone 4 met officiele firmware ios 7.04
Deze blijft booten met het itunes logo en kabeltje en komt ook niet verder.
nu heb ik geprobeerd hem te herstellen met de DFU en een ios 7.0.4 ipsw bestand. helaas gaat die als itunes zegt wachten op iphone weer booten naar het itunes logo en kabeltje.

ook geeft hij code 21 aan terwijl ik firewall en alles uit heb staan kan iemand mij door deze stress helpen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-12-13, 21:51
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Als je de iPhone goed in DFU-modus zet, dan is het beeld zwart. Jij hebt je iPhone in recovery modus staan. Kijk in de iPhoneclub Wiki voor een handleiding om je iPhone daarin te krijgen. Probeer dan nog eens te herstellen.
  #3  
Oud 09-12-13, 23:20
sten123 sten123 is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 20
Standaard

ik heb de iphone in DFU staan scherm zwart maar als itunes dan op een `signaal` wacht dan start hij opnieuw op naar de normale recovery
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3g blijft hangen op itunes logo na herstel :( Bob Meys iTunes 2 28-02-13 17:53
Iphone blijft hangen met logo itunes op het scherm Tefo iPhone algemeen 1 28-02-13 17:44
Iphone 4 blijft hangen op itunes logo Oenoeke iTunes 0 22-11-11 22:42
Iphone word niet gevonden in Itunes Blijft hangen op apple logo. Boy van Baal iTunes 1 10-09-09 15:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:48.