Touch ID werkt niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Sinds vanmorgen werkt mijn Touch ID niet meer, hij geeft steeds de boodschap "opnieuw". Indien ik de sensor schoonveeg werkt hij soms een keer, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Touch ID werkt niet meer
Beste,
Sinds vanmorgen werkt mijn Touch ID niet meer, hij geeft steeds de boodschap "opnieuw". Indien ik de sensor schoonveeg werkt hij soms een keer, daarna weer niet. Ik heb verschillende vingers gebruikt, helaas. Nieuwe vingerafdruk toevoegen resulteert in de boodschap dat hij niet gelezen kan worden. Nog iemand? Laatst gewijzigd door BfromB; 11-12-13 om 10:22. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat ik heb gedaan is 2x een scan gemaakt van mijn linkerduim. Deze staat dus 2x opgeslagen in m'n 5s. Nu werkt de vingerscan wel beter dan voorheen. Wellicht voor jou ook een mogelijkheid? |
|
|||
|
|||
Ja, dit had ik ook op mijn iPhone 5S!
Ik heb het even opgestuurd en om laten ruilen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Touch ID werkt niet meer goed | bigboy52 | iPhone algemeen | 8 | 11-11-13 16:36 |
ipad 2 16 gb touch werkt niet meer | frerodes | iPad algemeen | 5 | 10-04-12 13:39 |
iPod touch 4 werkt niet meer | GijsH | iPhone algemeen | 1 | 08-04-11 15:56 |
Ipod Touch werkt niet meer. | Nubdienub | iPhone algemeen | 1 | 25-11-10 16:31 |
touch scherm werkt niet meer | edelman | iPhone algemeen | 1 | 23-07-10 12:04 |
|
|