//

"PDP authentication failure" ?

"PDP authentication failure" ? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi! 3G werkt niet, ik krijg de hele tijd de melding dat mn PDP instellingen niet kloppen. Ik weet dat hier al onderwerpen over zijn, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 11-12-13, 12:20
Perenijsje Perenijsje is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2013
Berichten: 2
Standaard "PDP authentication failure" ?

Hoi!

3G werkt niet, ik krijg de hele tijd de melding dat mn PDP instellingen niet kloppen. Ik weet dat hier al onderwerpen over zijn, maar de oplossingen die daar gegeven worden helpen niet bij mij. Het ligt niet aan mn simkaart, want die doet het gewoon op een andere iphone. T-mobile wilt er niet naar laten kijken en zegt dat ik naar Amsterdam moet gaan om bij de officiële apple store langs te gaan. Ik hoop dat er een eenvoudigere oplossing voor mijn probleem bestaat! Het gaat hier om een Iphone 4s met de laatste versie van iOS 7.
Stappen die ik al heb ondernomen zijn, netwerk instellingen gereset, kruistest met t-mobile uitgevoerd, iphone terug gezet naar fabrieksinstellingen en ik heb een APN profiel van de site unlockit.co.nz geïnstalleerd.

Ik hoop heeeel erg dat iemand mij kan helpen, zelf weet ik niet meer wat ik nog kan doen.
Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-12-13, 13:44
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Als ik die oudere topics zo wat doorlees blijkt de oorzaak meestal toch wel bij de provider te liggen. Heb je met hen gebeld of ben je naar de winkel geweest?

Meestal wordt je beter geholpen als je in persoon gaat.
  #3  
Oud 11-12-13, 13:47
Perenijsje Perenijsje is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2013
Berichten: 2
Standaard

Ik heb gebeld, gechat en ben naar de winkel geweest. In de winkel vonden ze het maar raar dat ik langs kwam, en ook omdat 3G het in een ander toestel wel doet hadden ze hun conclusie snel getrokken.
  #4  
Oud 11-12-13, 13:49
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Perenijsje Bekijk bericht
Ik heb gebeld, gechat en ben naar de winkel geweest. In de winkel vonden ze het maar raar dat ik langs kwam, en ook omdat 3G het in een ander toestel wel doet hadden ze hun conclusie snel getrokken.
Vreemd, maar goed.

Als je nog in het eerste jaaar garantie zit, zou ik toch een afspraak maken bij de Genius Bar.

Dan weet je het snelste wat er aan de hand is.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Datum in "momenten" in "Foto's" komen niet overeen met origineel! squertes iPhone algemeen 1 06-12-13 15:35
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 iPhony Archief 0 18-12-09 19:28
HELP...PDP authentication failure sancaman Archief 3 04-08-08 19:06
"Call failure" crius iPhone algemeen 1 07-03-08 20:39
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" SuperDutch iPhone algemeen 11 07-01-08 14:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:17.