iOS7 op een iPhone 4: Redelijk snel maar App Store updates is een drama discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Zoals vast wel meerderen onder de bezoekers van deze site heb ik mijn iPhone 4 op iOS7 draaien. Ik heb alle performance verbeterende tweaks ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iOS7 op een iPhone 4: Redelijk snel maar App Store updates is een drama
Hoi,
Zoals vast wel meerderen onder de bezoekers van deze site heb ik mijn iPhone 4 op iOS7 draaien. Ik heb alle performance verbeterende tweaks doorgevoerd (uitzetten animatie, automatische updates, etc...). Dit maakt de iPhone 4 acceptabel snel op iOS7. Echter, het updaten van apps uit de App Store, dat is een groot drama. Dat proces komt hij gewoon niet door. Als het maar 1 of 2 apps betreft gaat het nog wel maar bij 5 of meer lijkt dat na het downloaden van de apps niks installeert. Als ik ze een voor een update gaat het wel, maar ja, met grotere hoeveelheden apps is dat niet handig, dan wil ik gewoon 'update all' gebruiken. Ik heb alles al geprobeerd: lang wachten, reebouten, apps weggooien om de wachtlijst kleiner te maken. Heeft iemand hier tips voor (nogmaals het gaat specifiek om dit probleem op een iPhone 4 op iOS7). Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hoe lang duurt het?
Je kan maar 1 app installeren per keer, als die klaar is gaat hij naar de volgende. Bij de iPhone 4 zal hij inderdaad wat trager zijn dan bij een nieuwer toestel.
|
|||
|
|||
Citaat:
Onder ios6 ging het prima, sinds ios7 kan de iphone 4 geen 'update all' meer aan het om meer dan +-5 apps gaat. |
|
||||
|
||||
Je moet niet panikeren, er zijn nog bugs die in iOS 7 nog steeds niet zijn opgelost
iOS 7.1 komt eraan (beta 2) => dus de publieke versie komt steeds dichterbij, wanneer precies dat moet je aan Apple vragen iPhone 4 kan idd trager werken met iOS 7. Standaard iOS 7 op iPhone 5s => 64 bits architectuur Vorige modellen => 32 bits architectuur Probleem: iOS 7 is geoptimaliseerd voor iPhone 5s niet voor vorige modellen. (dus voor een iDevice met 64-bits architectuur) Volgens release notes heeft Apple bugfixes zodat iOS 7 beter zal werken op iPhones met een 32-bits architectuur. Mvg, //Indien iemand dit als verkeerd antwoord ziet verbeter maar .... Laatst gewijzigd door antoon100; 17-12-13 om 16:01. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone battery life een drama | sean1966 | iPhone algemeen | 156 | 16-02-13 09:26 |
App Store geeft aan dat er een update is maar die staat er al op | rjahul | iPhone Apps | 5 | 30-05-12 14:57 |
Wi-Fi iphone 4 een drama | Alex05 | Wi-Fi | 5 | 19-08-10 15:08 |
Wil sinds een paar dagen geen Updates uit App Store installeren | iBen | iPhone Apps | 17 | 10-11-08 09:32 |
|
|