//

iOS7 op een iPhone 4: Redelijk snel maar App Store updates is een drama

iOS7 op een iPhone 4: Redelijk snel maar App Store updates is een drama discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Zoals vast wel meerderen onder de bezoekers van deze site heb ik mijn iPhone 4 op iOS7 draaien. Ik heb alle performance verbeterende tweaks ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-12-13, 10:21
koekjedebij koekjedebij is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 298
Standaard iOS7 op een iPhone 4: Redelijk snel maar App Store updates is een drama

Hoi,

Zoals vast wel meerderen onder de bezoekers van deze site heb ik mijn iPhone 4 op iOS7 draaien.
Ik heb alle performance verbeterende tweaks doorgevoerd (uitzetten animatie, automatische updates, etc...).
Dit maakt de iPhone 4 acceptabel snel op iOS7.
Echter, het updaten van apps uit de App Store, dat is een groot drama.
Dat proces komt hij gewoon niet door. Als het maar 1 of 2 apps betreft gaat het nog wel maar bij 5 of meer lijkt dat na het downloaden van de apps niks installeert.
Als ik ze een voor een update gaat het wel, maar ja, met grotere hoeveelheden apps is dat niet handig, dan wil ik gewoon 'update all' gebruiken.
Ik heb alles al geprobeerd: lang wachten, reebouten, apps weggooien om de wachtlijst kleiner te maken.

Heeft iemand hier tips voor (nogmaals het gaat specifiek om dit probleem op een iPhone 4 op iOS7).

Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-12-13, 14:20
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Hoe lang duurt het?
Je kan maar 1 app installeren per keer, als die klaar is gaat hij naar de volgende. Bij de iPhone 4 zal hij inderdaad wat trager zijn dan bij een nieuwer toestel.
__________________
  #3  
Oud 17-12-13, 14:38
koekjedebij koekjedebij is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 298
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RWK Bekijk bericht
Hoe lang duurt het?
Je kan maar 1 app installeren per keer, als die klaar is gaat hij naar de volgende. Bij de iPhone 4 zal hij inderdaad wat trager zijn dan bij een nieuwer toestel.
Hoe lang het duurt: uren wachten en nog geen vooruitgang.

Onder ios6 ging het prima, sinds ios7 kan de iphone 4 geen 'update all' meer aan het om meer dan +-5 apps gaat.
  #4  
Oud 17-12-13, 14:51
antoon100's schermafbeelding
antoon100 antoon100 is offline
• iOS 10.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Locatie: privé
Berichten: 608
Standaard

Je moet niet panikeren, er zijn nog bugs die in iOS 7 nog steeds niet zijn opgelost

iOS 7.1 komt eraan (beta 2) => dus de publieke versie komt steeds dichterbij, wanneer precies dat moet je aan Apple vragen

iPhone 4 kan idd trager werken met iOS 7.
Standaard iOS 7 op iPhone 5s => 64 bits architectuur
Vorige modellen => 32 bits architectuur

Probleem: iOS 7 is geoptimaliseerd voor iPhone 5s niet voor vorige modellen. (dus voor een iDevice met 64-bits architectuur)

Volgens release notes heeft Apple bugfixes zodat iOS 7 beter zal werken op iPhones met een 32-bits architectuur.

Mvg,

//Indien iemand dit als verkeerd antwoord ziet verbeter maar ....

Laatst gewijzigd door antoon100; 17-12-13 om 15:01.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone battery life een drama sean1966 iPhone algemeen 156 16-02-13 08:26
App Store geeft aan dat er een update is maar die staat er al op rjahul iPhone Apps 5 30-05-12 13:57
Wi-Fi iphone 4 een drama Alex05 Wi-Fi 5 19-08-10 14:08
Wil sinds een paar dagen geen Updates uit App Store installeren iBen iPhone Apps 17 10-11-08 08:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:13.