iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Apple ID verdwenen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/149467-apple-id-verdwenen.html)

J0NAS 19-12-13 02:17

Apple ID verdwenen
 
Snel de situatie schetsen, ik heb 2 jaar lang een iPhone 4S gehad. Nu heb ik een nieuwe 5s gekocht, maar zit nu met een probleem. Heb een backup gemaakt, alles terug opnieuw geinstalleerd maar plots was mijn apple id verdwenen. Heb tijdelijk een 2e apple id gemaakt, maar nu zit ik met het probleem dat ik mijn apps niet kan updaten. Inloggen lukt niet meer via (murda-----@hotmail.com) wel via murda-----@me.com, maar daar kan ik uiteraard de apps niet met updaten. Dus heb ik email authentication gedaan, maar krijg op geen enkel emailadres een mailtje aan. Als ik via security antwoorden wil gaan, klopt mijn geboortedatum niet. Iemand enig idee wat er aan de hand zou kunnen zijn? Apps verwijderen en herinstalleren op mijn andere appleid zit er jammergenoeg niet in, omdat het gaat om betalende apps.

Bubbly 19-12-13 04:42

Apple verificatiemails komen vaak niet aan op Microsoft emails. Ik heb de afgelopen jaren al een stuk of 10x geprobeerd een (onderhand) Outlook-adres te verifiëren. Schijnbaar blokkeert Microsoft al deze mailtjes als spam op server-niveau.

Je kunt prima via je alternatieve Apple ID (het @me adres dat bij je Apple ID hoort) inloggen, updaten, enz. Het is dan ook letterlijk een alternatieve Apple ID, je hebt gewoon 2 inlognamen (inlogadressen).

Ik zou even contact opnemen met Apple:
Apple - Support - iTunes - Contact opnemen

Eventueel kun je ook de technische dienst bellen of een andere mogelijkheid zoeken:
Apple - Contact opnemen

J0NAS 19-12-13 05:38

kga inderdaad best morgen eens contact opnemen, want met mijn @me lukt het ook niet.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:33.