//

iPhone 4s instabiel na update ios7

iPhone 4s instabiel na update ios7 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zijn er meer mensen die vaker last hebben van een instabiel ios na de update naar ios7? Ik maak regelmatig mee dat app's blijven hangen, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 19-12-13, 12:27
bramson bramson is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 9
Standaard iPhone 4s instabiel na update ios7

Zijn er meer mensen die vaker last hebben van een instabiel ios na de update naar ios7? Ik maak regelmatig mee dat app's blijven hangen, ook safari is instabiel. Mijn iPhone reageert soms minuten helemaal niet meer. Heeft iemand een oplossing?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-12-13, 12:29
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bramson Bekijk bericht
Zijn er meer mensen die vaker last hebben van een instabiel ios na de update naar ios7?
Nee, hier draait iOS 7 zeer goed en stabiel op een test iPhone 4S. Er zitten nog wel bugs in iOS 7 en sommige apps zijn nog niet geschikt voor iOS 7.

Hoe heb je die update dan gedaan en vanaf welke versie van iOS?
  #3  
Oud 19-12-13, 12:55
bramson bramson is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 9
Standaard

Ik heb een OTA update gedaan, vanaf de laatste ios 6 versie. Weet zo niet meer welke dat was.
  #4  
Oud 19-12-13, 13:00
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bramson Bekijk bericht
Ik heb een OTA update gedaan, vanaf de laatste ios 6 versie.
Dat zou een reden voor het probleem kunnen zijn. Synchroniseer de iPhone met iTunes. Tijdens de synchronisatie wordt er ook een backup gemaakt. Herstel de iPhone dan met iTunes. Laat iTunes zijn ding doen. Na het herstel zal iTunes alle data en apps terug synchroniseren.
  #5  
Oud 19-12-13, 13:27
bramson bramson is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 9
Standaard

Dankje timosha, ga ik proberen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vastlopen iphone bij update ios7.0.2 Trompetterken iPhone algemeen 6 27-09-13 21:06
iPhone 4 herkent simkaart niet meer na update ios7 Frocky71 iPhone algemeen 7 25-09-13 22:34
Navigon niet meer op de Iphone na Update ios7 mogumrs iPhone Apps 3 19-09-13 17:11
Iphone 5 werkt niet meer na update IOS7 beta 4 nierop Ontwikkelen voor iOS 10 03-08-13 15:50
screwcommon update, iphone instabiel toechinski Jailbreak apps en thema's 27 25-05-08 00:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:00.