//

Iphone hangt op apple logo, itunes herkent m niet en home button defect :)

Iphone hangt op apple logo, itunes herkent m niet en home button defect :) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ja. Een lastig scenario. Na een update kreeg ik alleen nig maar t apple logo. Aangekoppeld aan itunes en deze ziet m niet omdat hij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-12-13, 13:52
Davea Davea is offline
• iOS 6.1.3
• 7.0
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 29
Standaard Iphone hangt op apple logo, itunes herkent m niet en home button defect :)

Ja. Een lastig scenario.
Na een update kreeg ik alleen nig maar t apple logo.
Aangekoppeld aan itunes en deze ziet m niet omdat hij op t apple logo, blijft hangen.

Ik kreeg de tip om m in DFU, te zetten. Alleen is mn home button defect
En krijg m dus niet in DFU. Iemand gaf mij ook t advies om een programma te gebruiken die dit vanuit t programma doet. Maar de pc herkent de iphone niet dus kom ik niet ver. Button was vanaf t begin al defect toen hij uit de doos kwam. Een week na onntvangst meteen opgestuurd waarvan 6 dagen in de doos gezeten. En ja hoor.... Waterschade, hahaha.
Was toen uitgebreid op tv, maar daardoor viel t niet onder de garantie. Apple had destijds niet zoveel respect voo zn klanten.

Wat nu?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 Home Button Half defect. RWK iPhone algemeen 17 09-01-12 16:59
Home button werkt niet, itunes vind iphone niet keesdr iTunes 2 07-02-11 20:41
iphone blijft hangen bij pineapple logo itunes herkent hem niet meer!!!!! diederio iTunes 20 23-05-10 15:30
iPhone: iPhone hangt op ananas-logo, iTunes herkent 'm niet meer dejongje Jailbreak 8 20-11-09 17:22
iPhone: Restore originele FW 2.0.2 --> hangt op logo, Itunes herkent Iphone wel fillem Jailbreak 2 08-09-08 10:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:36.