//

email synchroniseren iphone 4s

email synchroniseren iphone 4s discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mede iPhone gebruikers, Ik zit met een probleem. Ik probeer mijn iPhone helemaal tot basic te herstellen want hij doet raar met synchroniseren van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-12-13, 17:28
Yoyesorno Yoyesorno is offline
• iOS 7.0.4
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 2
Standaard email synchroniseren iphone 4s

Hallo mede iPhone gebruikers,

Ik zit met een probleem. Ik probeer mijn iPhone helemaal tot basic te herstellen want hij doet raar met synchroniseren van apps. Alleen wil ik wel mijn email accounts en contacten terugzetten. Ik heb gevonden dat contacten via iCloud teruggezet kunnen worden, maar ik kan nergens vinden hoe ik mijn email accounts kan terugzetten . Mijn hoop ligt nu in jullie handen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-12-13, 13:01
jpwg001's schermafbeelding
jpwg001 jpwg001 is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 16.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 955
Standaard

Handmatig instellen. Schrijf dus even alle instellingen op, als je die nodig hebt. Hotmail etc. gaan helemaal automatisch, maar bij exchangemail heb je wat meer gegevens nodig.

Je verliest je mail niet. Die blijft op de server staan.
  #3  
Oud 03-01-14, 13:41
Yoyesorno Yoyesorno is offline
• iOS 7.0.4
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 2
Standaard

Dus ik kan niet, zoals bij het terugzetten van een backup, dat mijn email settings hetzelfde zijn? (dus email accounts)

Dat zou wel echt slecht zijn. Want in de nieuwste Itunes kan ik ook niet meer aanvinken of ik apps wil syncen.
  #4  
Oud 03-01-14, 23:06
wollie1979 wollie1979 is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 697
Standaard

Bij het terugzetten van een reservekopie via iTunes worden ook gewoon de mailaccounts meegenomen.
  #5  
Oud 04-01-14, 10:32
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yoyesorno Bekijk bericht
Dus ik kan niet, zoals bij het terugzetten van een backup, dat mijn email settings hetzelfde zijn? (dus email accounts)
Dat kan wel. En als je de backup versleuteld met een paswoord worden ook nog de paswoorden van de mail accounts teruggezet.
Reageren

Labels
email, iphone4s, synchroniseren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Synchroniseren email Edwardfotografie iPad algemeen 4 17-11-13 22:49
Afspraak email synchroniseren Hans Nuenen iPhone algemeen 3 22-06-13 17:43
email synchroniseren tussen iphone, ipad en outlook arcovandermeij iPad algemeen 1 20-09-10 21:30
Email synchroniseren Jaldhara iPhone algemeen 2 08-06-10 21:51
Iphone kan email accounts niet synchroniseren, annuleerd synchronisatie iphone dreamersteps Archief 1 25-12-08 15:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:03.