//

Synchronisatie problemen met outlook 2010 vs. iCloud (of itunes)

Synchronisatie problemen met outlook 2010 vs. iCloud (of itunes) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb nog niet lang een iphone 4S gekocht en heb netjes alles geïnstalleerd zoals het hoort, controlpanel van iCloud waarin aangevinkt is om outlook agenda ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 30-12-13, 14:46
kurveekyl kurveekyl is offline
• iOS 10.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 29
Standaard Synchronisatie problemen met outlook 2010 vs. iCloud (of itunes)

Heb nog niet lang een iphone 4S gekocht en heb netjes alles geïnstalleerd zoals het hoort, controlpanel van iCloud waarin aangevinkt is om outlook agenda en mail te synchroniseren...
Ook laatste versie van iTunes is geïnstalleerd.
Als ik items plaats in mijn outlook agenda worden deze niet gesynchroniseerd met iCloud, omgekeerd ook niet.
Heb mij al suf gezocht op het "net" maar heb nog steeds geen oplossing. Wat ik mij wel afvraag, heb hier een 64 bits machine waarop microsoft office 32 bit is geïnstalleerd. En ik denk dat er een 64 bit iTunes versie is geïnstalleerd, zou daar soms het conflict niet kunnen liggen. Van iTunes weet ik het niet zeker, in het help menu kan ik niets terug vinden welke versie het is, enkel dat het versie 11.1.3.8 is.
Iemand nog een suggestie wat ik eventueel nog kan proberen?
Bedankt voor eventuele hulp!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-12-13, 16:58
Freeltd Freeltd is offline
• iOS 17.3
• iPadOS 17.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: Kortenberg
Berichten: 529
Standaard

Itunes en icloud werkt los van mekaar. Ofwel sync je via de ene, ofwel via de andere. Dat kun je instellen in itunes. Kies dus eerst of je het gaat doen via icloud of itunes. Ik vermoed de eerste vermits je via itunes telkens moet inpluggen.
  #3  
Oud 30-12-13, 20:50
kurveekyl kurveekyl is offline
• iOS 10.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Freeltd Bekijk bericht
Itunes en icloud werkt los van mekaar. Ofwel sync je via de ene, ofwel via de andere. Dat kun je instellen in itunes. Kies dus eerst of je het gaat doen via icloud of itunes. Ik vermoed de eerste vermits je via itunes telkens moet inpluggen.
Is inderdaad via iCloud dat ik VOORAL wil synchroniseren, echter dat werkt niet met outlook! Mocht ik een andere account kunnen integreren in iCloud dan zou ik outlook achterwege laten, maar heb deze nu eenmaal voor mijn huidige email adres. En deze wordt niet ondersteund , moet een adres zijn met ...@icloud.com
  #4  
Oud 30-12-13, 22:18
Freeltd Freeltd is offline
• iOS 17.3
• iPadOS 17.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: Kortenberg
Berichten: 529
Standaard

Ik heb een hekel aan die me.com en icloud.com. Dat komt er bij mij niet op. Het syncen van uw agenda heeft daar ook niets mee te maken. Dus die weg moet ge niet bewandelen.

Gewoon zorgen dat uw icloud goed is ingesteld en die icloudpanel voor windows goed is ingesteld. Bij mij werkt dit perfect. Alles wat ik in de agenda van de iphone zet, verschijnt na een paar seconden in mijn outlook agenda. En andersom.

Laatst gewijzigd door Freeltd; 01-01-14 om 02:43.
  #5  
Oud 01-01-14, 00:52
kurveekyl kurveekyl is offline
• iOS 10.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 29
Standaard

Is opgelost, heb mn volledige systeem geformatteerd en alles terug nieuw geïnstalleerd, alles werkt als een speer, bedankt voor de tips...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Icloud contacten in outlook 2010 Timsalabim1974 iCloud 5 30-11-13 23:27
Icloud en outlook 2010 geen synchronisatie frankoverweg iCloud 5 15-11-12 16:31
Icloud sync met 2 computers outlook 2010 palbada iCloud 0 29-08-12 21:46
iPhone 3GS en synchronisatie met outlook 2010 saxofoon iPhone algemeen 1 20-08-12 08:41
Gevraagd: advies synchronisatie app voor Outlook 2010 apeka iPhone algemeen 0 18-07-12 11:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:23.