iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iPhone 5s homebutton geluid (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/149923-iphone-5s-homebutton-geluid.html)

Bless 30-12-13 15:19

iPhone 5s homebutton geluid
 
Beste mensen,

Sinds een week ben ik in het bezit van een iPhone 5s.

Wat mij opvalt is dat de homebutton best een hard klik geluid maakt.
Ook heb ik soms het idee dat wanneer ik de homebutton indruk dat ik een dubbel geklik hoor/voel

Ook het geluid (drietoon) van bijvoorbeeld Whatsapp wanneer er een bericht binnen komt klinkt voor mij iets te hard. Dit is meestal wanneer een bericht binnen komt in de rust stand.

Is het iets wat meer mensen ervaren of is het verstandig om een afspraak te maken bij een AppleStore?

Thanks

Guest-20170120130514 30-12-13 16:43

Ik heb dat ook en maak mij er al niet meer druk in.
Tenzij ik ergens iets hoor dat ik hem best zou binnen doen.
alles werkt ,nooit geen problemen, dus ik ga ervan uit dat dat een bevestigings klick is

wollie1979 30-12-13 20:05

volgens mij is wat jij noemt vrij normaal voor de 5s. Ik heb dit ook en vind de klik van de home button eigenlijk zelfs fijner dan mijn voorgaande 4s en 3GS

IphoneIpodTouch 30-12-13 23:45

Ja komt door die vingerscanner. Heb 3 iPhone 5s tot mijn beschikking en alle 3 hetzelfde wat hardere geluid. Ook trillen is wat harder.

Bless 31-12-13 13:34

Bedankt voor alle antwoorden. Ben blij dat de klik geluid niet alleen bij mij wat harder overkomt. En voor wat betreft het geluid? Hebben jullie ook het idee dat het geluid wat te hard is wanneer het geluid op max staat?

Tenminste als ik mijn iPhone 5 en 5s vergelijk is het geluid bij 5s iets te hard

IphoneIpodTouch 31-12-13 14:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bless (Bericht 943014)
Bedankt voor alle antwoorden. Ben blij dat de klik geluid niet alleen bij mij wat harder overkomt. En voor wat betreft het geluid? Hebben jullie ook het idee dat het geluid wat te hard is wanneer het geluid op max staat?

Tenminste als ik mijn iPhone 5 en 5s vergelijk is het geluid bij 5s iets te hard


Beter dat het geluid te hard is op maximale volume dan te zacht toch ?

pedro270 01-01-14 22:22

Zet dan het geluid zachter en opgelost ;p

wollie1979 01-01-14 22:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bless (Bericht 943014)
Bedankt voor alle antwoorden. Ben blij dat de klik geluid niet alleen bij mij wat harder overkomt. En voor wat betreft het geluid? Hebben jullie ook het idee dat het geluid wat te hard is wanneer het geluid op max staat?

Tenminste als ik mijn iPhone 5 en 5s vergelijk is het geluid bij 5s iets te hard

yep, dat vermoeden had ik ook al. Althans als mijn wekker 's ochtends afgaat krijg ik regelmatig te horen van m'n vrouw, dat ik dat ding eens wat zachter moet zetten ;)

Ik heb het volume dan nagenoeg gelijk staan met mijn voorgaande 4s en toen nooit geen klachten van vrouwlief gehad :d


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:08.