//

iPhone 4s herkent binnenkomend gesprekken niet.

iPhone 4s herkent binnenkomend gesprekken niet. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds nov een phone 4s overgenomen en alle mijn contacten ingevoerd, maar als ik belt wordt krijgt ik niet te zien wie mij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-12-13, 13:13
nithin nithin is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2013
Berichten: 3
Standaard iPhone 4s herkent binnenkomend gesprekken niet.

Ik heb sinds nov een phone 4s overgenomen en alle mijn contacten ingevoerd, maar als ik belt wordt krijgt ik niet te zien wie mij belt maar onbekend.Wat kan ik doen zodat ik wel de binnenkomend gesprek zichtbaar krijgt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-12-13, 15:26
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

Soms kan het te maken hebben dat je +31 xxxx xxxxx moet gebruiken ipv van 06xxxxxx

+31 6xxxxxxxx Nederland
+32 4xxxxxxxx België
  #3  
Oud 01-01-14, 08:07
nithin nithin is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2013
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Werner1963 Bekijk bericht
Soms kan het te maken hebben dat je +31 xxxx xxxxx moet gebruiken ipv van 06xxxxxx

+31 6xxxxxxxx Nederland
+32 4xxxxxxxx België
Ik heb al een keer op advies al mijn contacten door +31 voor te zetten en daarna kon ik niet meer bellen en ook geen berichten meer versturen. Moest ik mijn iPhone helemaal opnieuw instellen en heb de contact nummer op verschillende ingevoerd maar met 06 en nu kan ik weer bellen en gebeld worden, maar weer krijgt ik onbekend. Ik in begin alle nummer ingevoerd optie iPhone en andere moment optie mobiel maar nog steeds worden mijn contact personen niet herkent. Ik heb simkaart geïmporteerd echt alles wat ik kon bedenken, maar niets heeft geholpen
  #4  
Oud 01-01-14, 09:17
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nithin Bekijk bericht
Ik heb al een keer op advies al mijn contacten door +31 voor te zetten en daarna kon ik niet meer bellen en ook geen berichten meer versturen.
Je moet 06 xxxxxxxxxx of 0123 xxxxxxxxx vervangen door +31 6 xxxxxxx of +31 123 xxxxxxxx. Dus, de nul (0) weglaten.
  #5  
Oud 01-01-14, 11:35
FridgeNL's schermafbeelding
FridgeNL FridgeNL is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 987
Stuur een bericht via ICQ naar FridgeNL Stuur een bericht via MSN naar FridgeNL
Standaard

Bellen je contacten niet gewoon anoniem? Dan zie je ook geen nummers namelijk.
__________________
"Of all the things i've ever lost, i miss my mind the most."
© Ozzy Osbourne
  #6  
Oud 01-01-14, 19:13
nithin nithin is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2013
Berichten: 3
Standaard

Dat heb ik al gedaan, maar toen kon ik zelf niet meer bellen en ook geen sms versturen. Heb mijn iPhone opnieuw ingesteld en nogsteeds geeft hij onbekend aangeven. Wat ik wel krijgt als ik op weigert drukt is een bericht met de naam en telefoon van degene gebeld heeft. Is dit uit te zetten en weet iemand hoe ik het moet doen.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 januari 2014 om 18:16 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FridgeNL Bekijk bericht
Bellen je contacten niet gewoon anoniem? Dan zie je ook geen nummers namelijk.
Nee ik bel thuis op vastnr zelf hier zie onbekend opojn iPhone. Op mijn andere mobiel was alle nummer direct zichtbaar.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 januari 2014 om 18:20 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FridgeNL Bekijk bericht
Bellen je contacten niet gewoon anoniem? Dan zie je ook geen nummers namelijk.
Nee ze hebben allemaal nummerherkening aanstaan. Daarom wil ik weten hoe dat mogelijk. Als kennis of vrienden vragen die ook een iPhone hebben herkennen het probleem niet.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone herkent inkomende gesprekken van contactpersonen niet meer stefaaan iPhone algemeen 0 25-09-13 23:47
iPhone 5 broekzak gesprekken en niet reagerend scherm iRobbert iPhone algemeen 4 24-05-13 12:45
Kan binnenkomend gesprek niet opnemen wdebitewari iPhone algemeen 7 22-06-09 22:00
Iphone in carkit (Bluetooth) reageert pas na 2 seconden op binnenkomend gesprek MCNO iPhone algemeen 0 03-11-08 18:26
Binnenkomend gesprek word geblokkeerd!! loentje Archief 4 31-05-08 16:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:24.