//

Kwaliteit van de Apple producten

Kwaliteit van de Apple producten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn ervaring is dat de kwaliteits controle bij Apple beneden de maat is. Gisteren een nieuwe I phone 5s 32gb gekocht, alles geïnstalleerd (contacten agenda) ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-01-14, 08:51
Padua Padua is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2014
Berichten: 1
Standaard Kwaliteit van de Apple producten

Mijn ervaring is dat de kwaliteits controle bij Apple beneden de maat is. Gisteren een nieuwe I phone 5s 32gb gekocht, alles geïnstalleerd (contacten agenda) en vannacht aan de oplader. Mij viel al op dat de lightning connector nogal los zat.
Geen "stevige" verbinding. Vanochtend telefoon niet opgeladen, balen. Het zal wel opgelost worden maar dat verwacht ik niet bij een product van 800 euro.
Andere vervelende ervaring is, met mijn I pad 4, na twee maanden in gebruik vastlopers, witscherm. Etc. Het is wel allemaal wel opgelost (nieuwe IPad) maar toch krijg ik hier een vervelende nare smaak van in mijn mond.
Hoe is jullie ervaring met de Apple-kwaliteit?
Zoals jullie gelezen hebben vertonen mijn nieuw aangeschafte Apple producten nogal wat "rotte" plekjes.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-01-14, 09:11
edje-ken edje-ken is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 168
Standaard

Overal kan er er met product iets mis gaan.
In oktober werden er bv nog zo'n 8500 audi's teruggeroepen ivm een mankement.
En hoemeer apparaten er gemaakt worden des te meer kunnen er een probleempje hebben.

Edje
  #3  
Oud 01-01-14, 11:52
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Je hebt gewoon brute pech en het moet net lukken 1 zelfde persoon dan zoiets tegen komt.

Ik heb die problemen nog niet gehad.
Alleen zo eens een kleine gele streep (vd lijm) en bij de iPhone 4 die antenne gate probleem maar voor de rest nog nooit miserie gehad en ik heb al heel wat Apple producten gehad.
Heb je dit in dezelfde winkel ook gekocht of toch in verschillende? Niet dat dat wat zou mogen uitmaken maar onvoorzichtigheid kan er soms ook iets mee te maken hebben.
Als ik 2 keer een product koop in een zelfde winkel en 2 keer miserie dan zou ik toch de volgende keer naar een andere gaan, ik weet wel dat normaal geen verschil mag maken maar toch zou ik dat doen .
  #4  
Oud 01-01-14, 12:36
calibra calibra is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: belgie(gent)
Berichten: 82
Standaard

14 maand geleden kocht ik een nieuwe 4s.
na een paar maanden heb ik er een andere achterkant op geplaatst(bmw logo).
wat bleek na het verwijderen van de achterkant.
er ontbraken 2 vijsjes en het kleine gebogen stukje dat contact maakt met de achterkant.
stel nu dat ik problemen had met de iphone en had binnengebracht
dan zullen ze wel antwoorden ''a meneer de garantie vervalt want er ontbreken onderdelen''.
deze was zeker gemaakt op een maandag.
zulke dingen vind ik niet kunnen voor toestel van 600 euro

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 januari 2014 om 13:31 ----------

  #5  
Oud 02-01-14, 11:28
Jovano Jovano is offline
• iOS 9.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Locatie: Drenthe
Berichten: 38
Standaard

Mijn eerste aankoop was de iPod touch 4g 32 gb. Nooit problemen mee gehad overigens.

Vorig jaar september (2012) de iPhone 5 32gb besteld, had ik eind oktober binnen.
Wat ik jammer vond is dat mijn lightning cable er dus in december al mee ophield, en er in die periode nog lastig aan die kabel te komen was.

Voor de rest geen nare ervaringen gehad met Apple.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wie heeft ervaring met deze online aanbieder van Apple producten? Carl66 Koopinformatie Nederland 8 29-12-09 12:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:28.