iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Niet aangesloten iPhone geeft melding over foute accesoire of opkaadkabel (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/150028-niet-aangesloten-iphone-geeft-melding-over-foute-accesoire-opkaadkabel.html)

jordymr 01-01-14 19:36

Niet aangesloten iPhone geeft melding over foute accesoire of opkaadkabel
 
Sinds enkele dagen heb ik te maken met de melding "Deze kabel of dit accesoire is niet gecertificeerd en werkt mogelijk niet goed met deze iPhone". Dit terwijl er helemaal geen kabel inzit. Dit is erg vervelend omdat het echt als een pop up op mijn scherm springt en ik duw dan op sluiten. Het komt met momenten om de vijf minuten en andere keren duurt het wat langer. Ik gebruik geen Chinese nepkabel of iets anders buiten de officiële, meegeleverde kabel. Ik heb m'n iPhone al hersteld maar het verschijnt nog steeds. Ook heb ik al wat stof uit de connector gehaald maar niets lijkt te werken :confused: . Weet er iemand raad of moet ik hem binnenbrengen in de winkel? Dank jullie wel!

suzuki2002 01-01-14 21:51

Je hebt al wat stof verwijdert ,, waarom niet meteen al het stof ?

valencio 01-01-14 21:53

Krijg je dit ook als het aan de lader hangt?

jordymr 01-01-14 21:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door valencio (Bericht 943291)
Krijg je dit ook als het aan de lader hangt?

Neen, heb hem net nog eens volledig opgeladen en dat ging perfect. Heb hem losgekoppelt en de melding van foute kabel komt er alweer op. Met kabels van vrienden heb ik nog steeds hetzelfde probleem.

valencio 01-01-14 21:57

Hmm, heb je wel eens een neppe oplader gebruikt?

jordymr 01-01-14 21:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door valencio (Bericht 943294)
Hmm, heb je wel eens een neppe oplader gebruikt?

Nope nog nooit.

valencio 01-01-14 22:00

Herstel je iphone & zet geen backup terug, kijk of dat helpt..

jordymr 01-01-14 23:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door valencio (Bericht 943296)
Herstel je iphone & zet geen backup terug, kijk of dat helpt..

Net gedaan en geeft nog steeds dezelfde melding.

suzuki2002 01-01-14 23:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suzuki2002 (Bericht 943289)
Je hebt al wat stof verwijdert ,, waarom niet meteen al het stof ?


Snap niet waarom ik het moet herhalen , maar goed

valencio 02-01-14 00:01

@Jordymr, Suzuki2002 zei Je hebt al wat stof verwijdert, waarom niet meteen al het stof ?

jordymr 02-01-14 00:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suzuki2002 (Bericht 943332)
Snap niet waarom ik het moet herhalen , maar goed

Was gewoon een nutteloze reactie. Ik heb al het stof dat ik kon eruitgehaald, nu beter?

valencio 02-01-14 00:02

Hij probeerd mee te denken/helpen maar goed, verder weet ik nu ff niks hoor :P

jordymr 02-01-14 00:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door valencio (Bericht 943339)
Hij probeerd mee te denken/helpen maar goed, verder weet ik nu ff niks hoor :P

Ja en ik ben jullie dankbaar hoor! Maar k vrees dat ik hem enkel nog maar naar de winkel kan brengen nu. Ik heb echt al alles meerdere keren geprobeerd.

valencio 02-01-14 00:05

Hmm ja dat is een optie, morgen iedergeval :P Maar wanneer kwam dit probleem dan voor, Heb je iets vervangen in je telefoon ofzo?

jordymr 02-01-14 00:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door valencio (Bericht 943344)
Hmm ja dat is een optie, morgen iedergeval :P Maar wanneer kwam dit probleem dan voor, Heb je iets vervangen in je telefoon ofzo?

Enkele dagen geleden, ik was aan zee en nam snel een oplader van een vriend omdat mijn batterij bijna leeg was, en ik zag dat de iphone niet eens begon op te laden. Hij bleef op 3% voor een uur. Dan na een tijd proberen ging het wel maar kwam die melding er op. Ik ben trouwens ook zeker dat die lader gecertificeerd is door apple want we hebben hem samen gekocht. Heel vreemd allemaal :-)

valencio 02-01-14 00:10

was 't wel een lader van apple?

jordymr 02-01-14 00:11

Jup, zoals ik al zei

ad9007i 02-01-14 00:15

Volgensmij is er iets met je dock connector. Laat er eens naar kijken

valencio 02-01-14 00:28

Je dock connector denkt dat er een kabel mee is verbonden..

jordymr 02-01-14 00:30

Laten we hopen dat het onder garantie valt... Met mijn iphone 4 was ik mijn gsm 3 weken kwijt en toen ik hem terughad zeiden ze me doodleuk dat ze er de nieuwste software op hadden gezet (die er al lang opstond). Probleem was niet verholpen, iphone weer 3 weken kwijt... (Ging hier wel om een ander probleem)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:56.